דירוג האצטדיונים הגדול – אצטדיון הי"א באשדוד

אצטדיון היא' באשדוד משמש כמגרש הבית של הקבוצה העירונית מ.ס אשדוד ומידי פעם מארח את האחיות הקטנות מליגה ב'. אם אתם מתכננים לקפוץ לביקור בקרוב, אולי כדאי שתציצו בדירוג האצטדיונים שלנו וכך ותדעו להתכונן.
מזכירה לכם את הפרמטרים שהצגתי בטור הפתיחה ובטור הקודם על אצטדיון טדי. הסולם שלי ינוע בין 0-10 בכל פרמטר. שנתחיל?

באנר דף הבית - מונגיאל טיקטיק והזווית

נגישות לאצטדיון – בעיניי אחד הדברים היותר משמעותיים. נחלק את הפרמטר לשניים:

תחבורה: אשדוד היא עיר נגישה בסך הכל. אם אתה אשדודי תוכל להשתמש באוטובוסים הפנימיים ולהגיע די בקלות. גם בשעות המאוחרות התחבורה הציבורית פעילה. מה שכן, למי שמגיע מבחוץ יכול להיות שתחבורה ציבורית לא תהיה הכי נוחה. הרכבת נמצאת מחוץ לעיר והקווים הבין עירוניים מסיימים יחסית מוקדם את פעילותם. בפרמטר הזה האשדודים יסתפקו ב – 7.5.

מ.ס אשדוד
קרדיט לדף הפייסבוק "מועדון ספורט אשדוד – הדף הרשמי"

חנייה: אם חשקה נפשך להגיע ברכב ולהסתרבל ברחובות אשדוד המשופצת תיאלץ להסתפק בחנייה החולית במרחק 5 דקות הליכה מהמגרש. בחורף זה לא הכי נעים ואין ספק שאם מישהו היה טורח להשתמש בשטח הזה לטובת חנייה אמיתית היה יותר נחמד. אם אתם אוהבים את הרכב שלכם נקי ומצוחצח תוכלו למצוא בקלות חנייה ברחובות הסמוכים או במרכז הקניות במרחק של 10 דקות. לא ביג דיל. ובכל זאת, בגלל שאין חנייה מסודרת- הציון יעמוד על 5.



מס' מושבים: האצטדיון האשדודי מונה 6,000 מקומות ישיבה, ועוד כמה עשרות מרפסות מהבניינים הסמוכים שמשקיפים דרך קבע על המשחקים חינם אין כסף. בהתחשב בכך שקהל הבית מצומצם אין תלונות, כך שמי שסובל מהגודל אלו בעיקר האורחים. אציין לשלילה את יציע העיתונאים/מכובדים שהראות ממנו לקויה (מי לעזאזל מיקם שם שמשה שמסתירה את השער?) וכרגע גם יש עמדת שידור בבנייה ממש מולו. אתם מסוגלים ליותר. קבלו 2.5.

פועל אדומים אשדוד - עירוני גדרה
צילום: איתן אסטודילו

נוחות: צפוף מאוד ביא'. בשביל להצליח לצאת מהשורה יש צורך להקים את כל מי שנמצא לך בדרך. כבר אמרנו שלא יזיק שפצור קל?  ציון 3.

חווית צפייה: איכות הראייה מאחורי השער ירודה בעיקר בגלל הצפיפות והדוחק. היציע המרכזי מספק חווית צפייה סבירה. עם זאת, נראה שמישהו באשדוד התחיל להזיז עניינים כי התחדשו שם לא מזמן בלוח תוצאות שלא היה קיים עד עכשיו! מבדיקה קצרה עולה שזהו הלוח ששימש את אצטדיון בלומפילד שנמצא כרגע במנוחה. על הנכונות לשיפור, החיסכון בהשאלת הלוח ועל זה שסופסוף יודעים מה הדקה – קבלו 6.

ה"נוף" מיציע המכובדים. צילום: דור שאלתיאל.

היגיינה: גם כאן האשדודים התעוררו. יכול להיות שמישהו שמע על הדירוג שלנו? מתמונות שהגיעו לידי באמת נראה שהמצב הרבה יותר טוב. וכמו שאמר אחד הגולשים "השירותים חדשים כך שזה שיפור רציני מהמקלחות בט"ר זיקים שהיו שם קודם". מגיע לכם 8!

מזנון: אשדודים יקרים, זה שיש לכם מעט קהל לא אומר שלא מגיע לו ליהנות! את רמת האוכל בקפיטריה רוב האוהדים דירגו 3.

בשורה התחתונה, היא' מקבל ציון לא מספיק טוב של 5 מתוך 10. יש המון נקודות לשיפור באצטדיון הזה, אבל נראה שמשהו שם מתחיל לזוז – משיפוץ השירותים, עד ללוח התוצאות החדש ולבניית עמדת שידור משודרגת. יכול להיות שאם עוד כמה דברים יזכו לשיפור אז אנחנו נזכה לראות יותר קהל ביציעים? ימים יגידו.

מוזמנים לשתף בדעה שלכם ולהציע את האצטדיון הבא שאסקר!

מ.ס. אשדוד
"Mashdod2003" מאת Yaakov2 – נוצר על ידי מעלה היצירה. מתפרסם לפי רישיון CC BY-SA 3.0 דרך ויקישיתוף – http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mashdod2003.jpg#/media/File:Mashdod2003.jpg
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח