החבר'ה ואני

הנה זה מגיע, משפך של עונה שלמה מגיע לרגע השיא – גמר האן בי איי!!!
לפני שאנחנו עולים על רכבת ההרים הזאת (או ככה אנחנו מקווים שזה יהיה), בואו נסתכל לרגע על החבר'ה שהגיעו לשם.

לאחר קריאה של אינספור כתבות על שתי הקבוצות, הגעתי למסקנה שהמאצ' אפ של הסדרה לא יהיה של הכוכבים. הרי זה ברור לכולנו שלברון וקארי יתנו מספרים. כל אחד מהם יקלע את ה-30 פלוס נק' למשחק וה-7-9 אסיסטים, כל דבר פחות מזה יוביל את הקבוצה שלהם להפסד. אם זה ברור לכולם, אז מה בעצם יקבע מי יניף את הכדור המוזהב?
לדעתי הצנועה, מי שיקבע זה החבר'ה שמאחורי הכוכבים:

מאמן – שמענו מספיק על הסיפור המדהים של מאמנים רוקים שהגיעו בשנתם הראשונה לגמר, אבל זהו לא העיקר פה, העיקר פה זה התחת של דויד בלאט וסטיב קר.
קר, למזלו, לא איבד אף שחקן מפתח מתחילת הפליאוף. בלאט, לעומתו, איבד את קווין לאב וקאיירי ארווניג, אך למזלו, הספסל שלו התחבר בול בזמן.

שחקני משנה – פה אני רואה את המפתח לניצחון. לגולדן סטייט יש (אחרי קארול מאטלנטה) את השחקן היעיל ביותר לשמור על לברון. כן כן חברים, דריימונד גרין בתפקיד חייו, צריך לסגור את המפלצת מאוהיו. לגרין יש את הפיזיות ואת המהירות לעצור את לברון ולהוביל אותו לכמה שיותר זריקות שדה ומשם לברון כבר יעשה את העבודה בשביל הווריורס. אל גרין צריך להוסיף את אנדרה איגודלה, השחקן עם סגנון משחק הקרוב ביותר לדוראנט, גבוה ובעל יד מסוכנת מאוד. אם קליבלנד לא ישימו עליו עין, הם מהר מאוד יאבדו את הראש.

דויד לי ואנדרה בוגוט, יצטרכו לתת מלחמה בצבע, שם אנחנו נראה את המפתח העיקרי בפייט שלהם מול תומפסון ומוזגוב. מי שילחם יותר ינצח, גם בריבאונדים וגם בסדרה.

Andre_Iguodala_Team_USA_2012

 

בצד השני, אצל קליבלנד, אנחנו הישראלים (אוהדים של הצלחות) כבר מכירים את כל השמות החמים ג'י אר סמית, תומפסון, מוזגוב ושאמפרט.
החילוף הכפוי של לאב בתומפסון יצר שילוב מטורף מתחת לסל. תומפסון ומוזגוב פשוט משלימים אחד את השני ואם התואר ילך בסופו של דבר לקליבלנד זה כנראה יהיה בגלל החיבור המוצלח הזה. מצ'אפ מעניין נוסף יהיה במידה וג'י אר סמית ימשיך את העונה המוצלחת שלו עם יד מהשלוש ויספק נתונים דומים או טובים יותר מקליי תומפסון. את שניהם אנחנו נהנה לראות מטווחים הרחק מהצבע.

טריסטן תומפסון-Tristan_Thompson

אז בברכת 4-3 לכל חובבי הספורט, אני מזמין אתכם לקום באמצע הלילה ולהנות מהספורט היפה בעולם.

ההימור שלי 4-3 ללוחמים מאוקלנד (ואם אני טועה אז זה יעלה לי בפוסט פייסבוק משפיל).

מה ההימור שלכם??

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח