בקרוב באנגליה? 4 מועמדים להצטרף לפרמייר ליג בינואר

כשינואר כבר פה וחלון העברות כבר מתרחש, אפשר להסתכל אל עבר אנגליה ועל שחקנים פוטנציאלים שקבוצות הפרמייר ליג רוצות אצלן.

המועדונים באגליה לעיתים קרובות מפנים את מבטם אל השוק האירופי הרחב ולטאלנטים שיחזקו את קבוצותיהם, וגם החורף הזה לא שונה. נכון שצריך להתייחס בזהירות ראויה לפרסומים ברחבי היבשת בשל העובדה שרבים מהם מופצים על ידי סוכנים או בעלי אינטרסים, אבל הדיווחיים העקשניים ממשיכים את המגמה – נדידת כוכבים ושחקנים עם פוטנציאל לליגה העשירה באירופה.

להלן ארבעה שחקנים מהטופ של הליגות האירופאיות ששמם כבר מקושר כפוטנציאלים לעבור לליגה האנגלית.

לוגו פרמייר ליג

 

דניס סוארס

לפי פירסומים בממלכה, קשר ברצלונה דניס סוארז קרוב מאוד לחתום על העברה לארסנל, כשמילאן ורומא גם מראות עניין בשחקן. מבין השלוש, ארסנל נראית כרצינית ביותר. סוארז מתאים לקריטריונים של התותחנים במיקום באגף שמאל או ימין ובנוסף המנג'ר של ארסנל אמרי מכיר את סוארז טוב מאוד, הוא אימן אותו כששיחק בסביליה בעונת 2014/15.

הדיווחים מצביעים על כך שברצלונה לא רוצה לתת לסוארז לעזוב, אבל נותרו לו רק 18 חודשים בחוזה שלו ואין ברשותו הצעה חדשה. כפי שזה נראה, זה החלון למקסם את דמי ההעברה שלו ביציאה לאנגליה.

 

חאמס רודריגז

העתיד אינו ברור עבור חאמס רודריגז כשהשנתיים שבהן שיחק בהשאלה בבאיירן מינכן מסתיימות בסוף העונה. סביר להניח שהוא לא יישאר בה באופן קבוע. גם במועדון האם שלו, ריאל מדריד, אין לו ביקוש. דיווחים רבים מצביעים על כך שליברפול וארסנל חושבות ברצינות על העברה של השחקן לשורותיהן. רודריגז הותיר רושם חיובי בעונה הראשונה שלו בבאיירן, אבל לא קל לו תחת ניקו קובאץ'.
גם פה ארסנל נחשבת לרצינית ביותר לגבי השחקן בן ה-27. שמועות נוספות מקשרות את רודריגז לקבוצות בפורטוגל ובצרפת.

 

קוסטס מנולס

האם מנצסט'ר יונייטד צפויה לצרף שחקן הגנה בינואר? לפי הפרסומים, קוסטס מנולס הוא יעד רציני בשביל המנג'ר החדש של השדים האדומים אולה גונאר סולישיאר. אם היא אכן תרצה לממש את ההתעניינות, יונייטד תצטרך להיפרד מ-36 מיליון יורו לפי סעיף השחרור בחוזה של השחקן.

היווני הבינלאומי בן ה-27 הוא חבר קבוע בקו האחורי של רומא מאז שעבר לאיטליה מאולימפיאקוס בשנת 2014 ומושך עניין ברחבי היבשת.

מאנולס, רומא
Credit to "AS Roma" facebook page

 

אדינסון קבאני

יש הרבה ספקולציות סביב עתידו של חלוץ פריז סן ז'רמן אדינסון קבאני מאז שניימאר ואמבאפה הגיעו בשנת 2017. עכשיו כבר יש דיבורים רבים ורציניים שמקשרים את השחקן האורוגוואי הבינלאומי עם צ'לסי, אשר עצמה נאבקת על מקום בצמרת טבלת הפרמייר ליג העונה.

השחקן בן ה-31 הבקיע 324 שערים ב-515 הופעות של בליגה הראשונה בצרפת ויכול להתאים מאוד לקבוצה של מאוריציו סארי המאוכזב מהמבקיעים הנוכחים שלו, אוליבייה ג'ירו ואלבארו מורטה שהבקיעו רק שישה שערים מתחילת העונה.

 

ניסיון העבר מוכיח שחודש ינואר הוא בעל סבירות גבוהה להעברות בולטות שכאלה. סוארז שסומן בארסנל, רודריגז שנאבק בבאיירן מינכן ונשקל באותה ארסנל, קוסטס מאיטליה שמבוקש במנצ'סטר יונייטד עם מחירו היקר וקבאני שרוצים לראות בצ'לסי.

האם שחקני המפתח האלו בדרכם לפרמייר ליג? את התשובה לכך נדע בסוף ינואר, שלפתע הפך לחם יותר ברחבי אירופה.

אדינסון קבאני, אורוגוואי
Credit to "AUF – Selección Uruguaya de Fútbol" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח