מתרגלים הנאת כדור – סיכום מחזור 2 בליגת העל

  1. אישור המגרש בסכנין – רק ביום חמישי בערב אושר איצטדיון "דוחא" על ידי המשטרה וכך התאפשר קיום המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה. זה לא שבאמת היה ספק שהמשחק יתקיים ב"דוחא", אנחנו מכירים את שיטת "תחזיקו אותי", אבל לא על שיטות המשטרה אני רוצה לדבר. המשחק הביתי האחרון של סכנין נערך ב-14.5, כלומר עברו שלושה וחצי חודשים בהם כולם ידעו מה הדרישות לאישור המגרש. סכנין ידעה ולא עשתה כלום, המנהלת ידעה ולא עשתה כלום והמשטרה המתינה ליד הטלפון וחיכתה שיקראו לה לחתום על טופס. אני מבין את סכנין, למה להם להוציא כסף על שיפור המתקן, סביבתו ושירותיו אם גם שנה שעברה הוא אושר עם כל מגרעותיו? כאן נכנסת המנהלת (שתככב פה היום במדור), שבחזונה פועלת על מנת להעצים (!) את חווית הצפייה…
    עכשיו ספרו לי מה עשיתם כדי להעצים את חווית הצפייה ב"דוחא"?
    סללתם כביש?
    הקמתם גשר?
    כתבתם שיר?
    בניתם בית?
    כי זה בארץ ישראל כן…
  2. מחיר הכרטיסים באשדוד – חשבנו שכבר נפתרנו מהבעיה המעיקה הזאת, שנקראת מחירי הכרטיסים למגרשי הכדורגל, אחרי שבשנה שעברה המנהלת יצרה טבלת מחירי כרטיסים למשחקים בעקבות מחאות של הקהל תחת המטריה "כרטיס לכל כיס". ג'קי בן זקן לא מתרגש ממה שהמנהלת אומרת, למרות שאשדוד יוצגה במנהלת גם כאשר ירדה לליגה הלאומית.
    מכאן ניתן להסיק שתי מסקנותהראשונה היא שג'קי בן זקן לא שם קצוץ על המנהלת וחושב שהכדורגל הומצא ברגע האיחוד בין הפועל אשדוד למכבי אשדוד, ממש כמו רגע המפץ הגדול. המסקנה השנייה היא שבמנהלת יושבים אנשים שלא באמת אכפת להם מהאוהדים שבאים לראות כדורגל, לא משנה להם איך נראה המתקן, לא מעניינת אותם חווית הצפייה במגרש, אין ברצונם להנגיש את ה"מוצר" לקהלים חדשים ורחבים יותר (כפי שהם מכריזים בגאווה בחזון שלהם). כל מה שמעניין אותם זה להשיג כמה שיותר כסף לקבוצות דרך זכויות שידור וחסויות. קבוצות שבראשן יושבים פושעים (2), קבוצות שבראשן עומדים אנשים שלא רוצים לספר מה הם עושים עם הכסף הזה (לפחות 5).
    ********הלוואי שהמסקנה הראשונה נכונה******הלוואי שהמסקנה הראשונה נכונה******
  3. שידור המשחקים – אין ספק שהמנהלת עשתה עיסקה מעולה וקיבלה הרבה יותר כסף ממה שה"מוצר" שלה שווה ועל כך מגיע לה כל הכבוד, אבל יחד עם זאת באותה נשימה היא מידרה 40% מאזרחי ישראל מן המשחקים.
    למי שאין ממיר בביתו, אין לו שום אפשרות לצפות במשחקים מליגת העל. אם בשנה שעברה התנחמנו במשחק המרכזי ששודר בערוץ 1, השנה אפילו את זה לקחו לנו.
    מנהלת יקרה, ידעתם שהמשחקים לא ישודרו בערוץ פתוח ואם לא ידעתם אז למה לא הכנסתם סעיף, שאם המשחק המרכזי לא ישודר בערוץ פתוח אז הערוץ המשדר יהיה חייב לשדר את המשחק באינטרנט?
    שיעור החדירה של אינטרנט בארץ עומד על יותר מ – 90%. הופה, הנה עוד 30% פוטנציאלים להיחשף ל"מוצר" הנפלא הזה. חוץ מזה אולי הגיע הזמן שהמנהלת תתחבר לשנת 2016 ותאפשר רכישת חבילת משחקים באינטרנט, היי חבר'ה זה עוד כסף!!!
  4. אחרון על המנהלת. נשבע. כי זה כבר מרגיש לי כמו טיפול פסיכולוגי כשהמטופל יושב ושותק. ככה לא נתקדם לשום מקום. והמנהלת שותקת שלא יהיה לכם ספק. היינו מצפים שאם המתקנים גרועים, המחירים גבוהים והשידורים בלתי ניתנים לצפייה לפחות יהיה ניתן להתרשם מן הסטטיסטיקות המעולות שמנפקים מיטב שחקנינו. נכון לרגע כתיבת שורות אלו (יום א' 22:00) ולקראת סיומו של מחזור מספר 2 בליגת העל, אם תיכנסו לאתר המנהלת לראות את הטבלה המעודכנת תוכלו לראות את טבלת ליגת העל נכון למחזור ה – 36 של העונה הקודמת… כך גם טבלת הכובשים, המבשלים, המוצהבים והמאודמים. נניח ואתם רוצים קצת מידע על המשחק של הקבוצה שלכם, למשל כמה פעמים היא בעטה לשער, אחוזי החזקת כדור, עבירות, מי שיחק, מי החליף. אין. כלום.
    עכשיו הנתונים הללו קיימים, הרי במהלך המשחק מראים לנו את הנתונים הללו. לא רק זה, בעמוד הפייסבוק של המנהלת, הציגו מפות חום של השחקנים שהועמדו לבחירה כמצטייני המחזור הראשון. אז למה אני לא יכול להשיג את הנתונים דקה אחרי שהמשחק נגמר? האם מדובר בסוד ליודעי דבר בלבד? יותר קל להשיג מידע על סעיפי הסכם הגרעין עם איראן מאשר למצוא סטטיסטיקות על ליגת העל שלנו.
    (ואני ממש מתאפק לא לדבר על כך שלאף אחד אין מושג מתי ייערך המחזור השלישי בליגה).
    אז הכדורגל חזר, אבל המנהלת עוד נמצאת במחנה האימונים שלה ולא נראה לי שנקבל ממנה תוצאות טובות יותר ממה שהציגה בשנה שעברה.
  5. כנראה שגם המסקנה השנייה נכונה. המנהלת מתפללת שתגיע כבר פגרת הנבחרת כי היא ללא ספק מציגה את היכולת הגרועה ביותר עד כה.
מתרגלים הנאת כדור
אם זו אהבה אז למה כל כך לא נגישה?
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח