שעת מבחן בליגת העל

משחק העונה נגמר, באר שבע יצאה מנצחת, 3 משחקים לסיום העונה, בבירת הנגב יכולים להרשות לעצמם אפילו תיקו אחד ומרבית אוהדי הצהובים שפגשתי אחרי המשחק הרימו ידיים. אוהדי כדורגל בדרך כלל לא מאמינים ובוחרים להיות פסימיים לגבי סיכויי הקבוצה שלהם להפוך את הקערה על פיה.

אני אוהד הירוקים והעונה שלנו הייתה מביכה. הפסדנו 10 פעמים בליגה! ההעפלה לגמר הגביע ושתי תוצאות תיקו "מפוארות" עם צמד המוליכות בפלייאוף משפרים במעט את מצב הרוח וכל העיניים של הירוקים נשואות לגמר הגביע אשר זכייה בו תגרום לסיפוק רב בקרב המועדון ובטח שתחזיר את הכבוד של השחקנים של רוני לוי.

אבל כאוהד ירוק אני רוצה לראות את השחקנים שלי נותנים את החיים שלהם במשחקי הליגה שנותרו ושלא "ישמרו על הרגליים" עד לגמר הגביע. להיות ספורטיביים עד הסוף. אין מקום לפנקסנות של קבוצה כזו או אחרת נגד באר שבע או נגד הצהובים. צריך לעשות הכל בשביל לנצח בליגה את באר שבע ואת מכבי ת"א. לסכנין וחיפה יש עוד התמודדות על המקום המוביל לאירופה, אבל בית"ר ורעננה כבר מזמן איבדו עניין. אני מצפה בכל הקבוצות בפלייאוף העליון (וגם בתחתון לצורך העניין) שיכבדו את המקצוע והאוהדים. הסיטואציה הנוכחית במאבק על האליפות היא שעת מבחן לשאר המועדונים. לרוב בליגות המובילות באירופה אנחנו רואים קבוצות שאיבדו עניין, משחקות עד הסוף בשם הספורטיביות והמקצוענות.

זוהי הדרך היחידה לוודא שבאמת הטוב ינצח.

Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח