קשטן. תומר קשטן.

תגידו על אלי טביב מה שתגידו, מזל לטווח קצר יש לו וגם טביעת עין. איש מאוהדי בית"ר לא חלם כי בסיום המחזור הראשון הקבוצה תוביל את הליגה (והפועל חיפה אחריה. צמרת שלא נרשמה כאן מאז ימי רובי שפירא…).

לדון על המהלכים של אלי טביב את אלי אוחנה, זה כבר מייאש. גם מחצית מאוהדי הקבוצה, לפי סקר שפורסם בערוץ הספורט, מאמינים כי כל מי שיגיע, יפוטר בסופו של דבר. אבל בשורה התחתונה, בית"ר ירושלים זקוקה למאמן מידית. מגיא לוי לא נרשמת התלהבות יתרה ונשאלת השאלה האם קיים בכלל בשוק מאמן מתאים לבית"ר הנוכחית.

איתי שכטר ביתר ירושלים
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

לו היה טביב מפרסם מודעת דרושים, היא בוודאי הייתה נראית כך: "דרוש מאמן כדורגל, עם דרישות שכר צנועות, עם ניסיון בליגה, ניסיון בעבודה מול בוס תובעני ובלתי צפוי. בעל יכולת לקדם צעירים, יודע להתאים את עצמו למשחק התקפי, כריזמטי מול השחקנים ובעל דיסטאנס מול האוהדים, ממעט בדיבור מול התקשורת ובעל מוסר עבודה גבוה. איש שיידע להתחבב על הקהל בטדי ורצוי שתהיה לו נקודת פתיחה חיובית מולם, או איזו מסורת משפחתית שתאיר לו פנים לפחות בהתחלה."

תגידו יותר מדי דרישות? אין יותר כאלה ובטח לא פנויים? ובכן רבותי, יש רק שם אחד מתאים לכל התכונות האלה. קשטן. תומר קשטן.

יקר הוא לא אמור להיות. ניסיון יש לו. עבד מול איזי שרצקי בקרית שמונה, שזו הכנה לא רעה לטביב. יודע לשחק עם צעירים והתקפי. יודע להחזיק חדר הלבשה ולהישאר קשוח מול העיתונאים. ויש לו את השם הנכון כדי להתחבב על הקהל. הבן של מי שהביא לבית'ר כל כך הרבה תארים. והכי חשוב, הוא פנוי!

תומר קשטן
קשטן. כבר מתרגל לצהוב
Credit to "Tomer Kashtan" Facebook page

אז אלי, מול מכבי תל אביב השחקנים שלך הראו איזה פוטנציאל ענק יש לקבוצה הזו ברגליים. גם אוחנה ישמח לעבוד עם קשטן. הוא האיש הנכון בזמן הנכון וחבל על כל יום. רק חבל שלפחות לפי התקשורת, הוא לא בין המועמדים. ועוד יותר חבל, ששוב הקבוצה ניזוקה בגלל שיקולים לא מקצועיים ובמקום לחפש בלם וחלוץ ואולי גם קשר אחורי בזמן המועט שנותר, מתעסקים קודם כל עם מאמן. אלה בדיוק הדברים שיעשו את ההבדל בין מאבק על אליפות למאבק על מקום שלישי. האוהדים רוצים יותר. יש להם הזדמנות השנה ליותר. אם רק טביב יבין זאת גם, זה יקרה.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח