צופה מהצד – שחקנים לשים אליהם לב השבוע בפנטזי (מחזור 33)

אחרי חפירה מרובה על מתי יגיע הדאבל השני, אישרה הליגה השבוע את מחזור 37 כמחזור הכפול הבא.

שימו לב שלא פחות משתיים עשרה קבוצות ישחקו פעמיים במחזור זה, מספר מדהים אשר ייצר לנו לא מעט אופציות טובות ויוכל לשנות המון מחזור אחד לסוף העונה. אך עם זאת, ממליץ לכולם לזכור כי סמיכותו של מחזור זה לסוף העונה יגרום לחלק מהקבוצות להיות כבר "בים" ואף לעלות עם הרכבים משניים. נכון במיוחד העניין לגבי קבוצות אשר עדיין משתתפות במפעל מסוים מחוץ לליגה או כאלה אשר יבטיחו את מיקומן עוד לפני המחזור הזה. מעבר לכך, עוד מחזור מעניין עבר עלינו בשבוע שעבר, עם לא מעט שחקנים גדולים אשר סיפקו את הסחורה. כפועל יוצא, מספר הנקודות הממוצע במחזור זה עמד על 48, מספר מרשים מאוד בהתחשב בעובדה שקבוצות פנטזי רבות כבר מחוץ למשחק לא מעט זמן.

Premier League - טיק טיק

הקו החיובי של ההמלצות המשיך גם השבוע, אז אני מסכם אותן עם חצי חיוך על הפנים.

הארי מגווייר – הצדיק את המוניטין ההתקפי כשסידר מצב לשער, לסטר באמת לא ספגה אך ספג כרטיס צהוב ולכן החזיר חמש נקודות.

וויליאן – לא עשה שום דבר וזה מאכזב, שיחק 90 דקות וזה מעודד. שתי נקודות זהו היבול השבועי שלו.

רומלו לוקאקו – המשיך בכושר הטוב שלו עם עוד שער, שתי נקודות בונוס וסך הכל של שמונה נקודות. מחמם מנועים לקראת ההטרלה במחזור הכפול.

עם הפנים אל עוד מחזור עם פוטנציאל נקודות גבוה, בואו נעבור אל ההמלצות לשבוע הקרוב.

שקורדאן מוסטפי – 5.4 מיליון – ארסנל

Shakurdan Mustafi שקורדאן מוסטפי
Credit to "Shakurdan Mustafi" Facebook page

למה כן: אל תסתובבו לידו עם נקודות בונוס, הוא ימגנט את כולן אליו!

אמנם ארסנל לא הצטיינה מבחינה הגנתית לאחרונה, אך לו"ז מבטיח עד לסוף העונה יכול לשנות זאת. צעד אחד בכיוון הנכון היה במשחק האחרון מול סטוק, בו הצליחה הקבוצה לשמור על שער נקי. מה לגבי מחזורים כפולים? אחד כמובן מובטח לנו, זהו המחזור ה-37. אין לו מחזור כפול ב-34, אך בל לנו ליפול למלכודת הדאבל הזו. ישנם לא מעט שחקנים אשר יכולים להתעלות במשחק אחד על אחרים שיש להם שניים. שילוב של התקפה ואהבה לבונוס שמה את מוסטפי בתור מועמד בכיר לכך.

במשחקים האחרונים מוסטפי נזכר ביכולת ההתקפית הלא רעה אותה הציג עוד בימיו בולנסיה, והחל כובש ומבשל. אמנם בארבעת ההופעות האחרונות איים על השער "רק" שלוש פעמים, אך שלושת האיומים הללו הגיעו כתוצאה מנגיחות בתוך הרחבה, דבר אשר מוכיח כי הוא מטרה לקבוצה במכות הנייחות. את זה שהוא מגנט לבונוסים כבר הזכרנו? יופי. כי בסיכום כל אלה הוא מוכיח פוטנציאל נקודות גבוה עוד לפני השערים והבישולים. כמו כן, ארסנל מקבלת בחזרה את קוסיילני ויחד איתו ההגנה לבטח תתחזק.

למה לא: יש חשש מרוטציה בעקבות העפלתה של ארסנל לשלבים המאוחרים של הליגה האירופית. יתר על כן, יש לו רק דאבל אחד באופק והוא אי שם במחזור 37. אמנם פוטנציאלית המשחקים של ארסנל נראים מבטיחים מהבחינה ההגנתית, אך יש לזכור כי מאז המחזור ה-14 שמרה ארסנל על שער נקי רק בארבעה מתוך 16 המחזורים.

דלה עלי – 8.9 מיליון – טוטנהאם

Dele Alli דלה עלי
Credit to "Dele Alli" Facebook page

למה כן: בתחילה חשבתי על יאניק בולאסי כמועמד לתפקיד הקשר, אבל הפציעה של סלאח יחד עם התצוגות של עלי הטו את הכף לטובתו.

קצת חושש לכתוב עליו, כי אחרי הפעם הקודמת הוא נפצע בפתאומיות ולקח לו זמן לחזור לכושר. אך לאחרונה הוא מוכיח כי חזר לכושר שיא.  לתוהים, כושר השיא הזה מתבטא בשלושה שערים ושני בישולים בארבעת ההופעות האחרונות. אחרי עונה של 17 שערים ואחד עשר בישולים, קל להבין למה אנשים קצת מאוכזבים מהעונה הנוכחית. אך מעבר לשיפור בהמון קטגוריות אשר לא רואים בפנטזי, עונה של שניים עשר בישולים ושמונה שערים לקשר היא לא משהו שהולך ברגל. למען האמת, קשה לא לראות אותו משלים עונה שלישית ברציפות עם ספרות כפולות בשערים ובישולים, הישג מרשים לכל הדעות.



כמו כן, למעט סיטי (אולי כבר תהיה אחרי הבטחת האליפות/נפיילת המתח של ליגת האלופות), יש לטוטנהאם אחלה משחקים עד לתום העונה כולל דאבל במחזור 37. נדמה גם כי טוטנהאם תאלץ להאבק עד סוף העונה על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, דבר אשר יבטיח לנו פחות רוטציות מקבוצות אשר יסיימו את העונה מוקדם. אם פוצ'טינו ימשיך לתת לו לשחק קצת יותר למעלה אין לי ספק שהוא יחזור להפציץ.

למה לא: משיג תכל'ס מרהיב, אבל המספרים על הנייר נמוכים מאוד. למען האמת, הצליח להבקיע שלושה שערים מחמישה איומים בסך הכל. מן הצד השני, מוכיח כי מספר הבישולים הגבוה שלו העונה לא בא במקרה, כי הוא מייצר מצב פעם ב-44 דקות. נוסף על כך, קיין כבר חזר וזה דוחק אותו חזרה לתפקיד אחורי יותר. תחרות גדולה על מקום בהרכב גם כן אמורה להפחיד אותנו מעט, אך לרוב פוצ'טינו לא מוותר עליו.

כריס ווד – 6.3 מיליון – ברנלי

Chris Wood כריס ווד
Credit to "Burnley" Facebook page

למה כן: עוד שחקן אשר חוזר לעשות תיקון אחרי האכזבה הרבה מהפעם הקודמת שכתבתי עליו.

אמנם הבקיע פה ושם לאחר ההמלצה הקודמת, אך רצף של משחקים בהם שבת מהבקעה ופציעה אחת קשה הוציאו אותו מהתמונה לחלוטין. במחזור ה-29 חזר מהפציעה ומיד החל להוכיח מדוע הוא נחשב לגולר מחונן. מאז נכנס במחצית המשחק נגד אברטון, שיחק בסך הכל 151 דקות. את מה שהוא עשה עם הדקות האלה גם אתם תידהמו לגלות.

נתחיל מנגיעות בכדור ברחבה. 14 כאלה מעמידות אותו על נגיעה בכדור ברחבה כל 10.7 דקות. כדי להבין מה הוא עושה עם הכדור ברחבה, נמשיך לאיומים לשער. עשרה כאלה מעמידים אותו על איום כל 15.1 דקות! אבל לבעוט הרבה לשער כל אחד יכול, אך האם זה פוגע במסגרת? התשובה ב-60% מהמקרים היא כן. אבל בעיטות דרדלה גם אני יודע לבעוט, אז בואו נעבור לשורה הסופית: ב-151 דקות המשחק האחרונות שלו הוא הבקיע ארבעה שערים ובישל אחד! בעצם, כל מה שהוא צריך זה 37.8 דקות משחק כדי לכבוש שער.

עם שני דאבלים אשר באים לקראתו, איו זמן טוב להביא אותו יותר מאשר עכשיו.



למה לא: הקבוצה חווה התעוררות התקפית לאחרונה, אך אין זאת אומרת שזה יהפוך למצב קבוע. יתר על כן, שני הדאבלים עליהם דיברנו כוללים משחק נגד צ'לסי בראשון ומשחק נגד ארסנל בשני, לא בדיוק החומר ממנו עשויות נקודות.
כרגע משחק עם בארנס בהרכב של שני חלוצים, אך אם דייץ יחליט לפתוח רק עם אחד אין לדעת מי מהם יזכה לעדיפות, כי שניהם בכושר מעולה. רק חוזר מפציעה והגיוני לראות את מאמנו דואג להחזירו לעניינים לאט לאט.

****************************************

זהו, עוד טור הגיע לסיומו. מקווה שכל הקוראים מתנהגים כמוני לקראת הסוף ורק שוברים את הראש איך לסיים את העונה הכי גבוה שאפשר.

נא לא להתבלבל עם אווירת החג ויום חמישי שמרגיש בעצם כמו שישי, כי באנגליה אף אחד לא יקבל את זה כתירוץ ללמה שכחתם לאשר את הקבוצה סופית. דדליין השבוע להגשת הקבוצה הוא יום שבת בשעה 13:30 שעון ישראל. המחזור ייפתח עם הדרבי של העיר ליברפול בשעה 14:30, אבל האם סלאח יהיה חלק מהמשחק הזה??

פנטזי ליג הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח