צופה מהצד – שחקנים לשים אליהם לב השבוע בפנטזי (מחזור 4)

תאמינו לי, גם מילואים לא יעמדו בינינו לבין הטור השבועי.

אחרי שבועיים קשים של פגרת נבחרות (מי האידיוט שחושב על התאריכים האלה בפיפ"א? העונה בקושי נכנסה לקצב וכבר פגרה הזויה), אנחנו חוזרים למחזור קשה לחיזוי, עם לא מעט משחקים שאפשר להגדיר אותם כמוקש.

חלקנו בהחלט שמחנו מהפגרה הזו, שנתנה לנו קצת זמן לחשב את העונה שלנו מחדש. אחרים לא מבינים למה היו חייבים לעצור להם את המומנטום. ברור לי שלא מעט שחקנים יבחרו ללחוץ על הכפתור האדום ויפעילו וויילדקארד, לכן השתדלתי הפעם להתרכז בשחקנים שיכולים להיות מאוד מועילים לשבעה-שמונה המשחקים הקרובים, בניגוד לשחקנים שנוצצים לרגע, אך יכולים גם להיעלם אחרי שלושה מחזורים.

משהו בקטנה. אחרי נפילה קשה במחזור השני, במחזור השלישי לא מעט שחקנים שהמלצתי עליהם לפני תחילת העונה ובמחזורים הקודמים התחילו לתת פרי. מקווה שזה ייתן לכם אומדן טוב לזה שההמלצות הן לא תמיד למחזור אחד וילמד אותי להקשיב לעצמי מדי פעם  🙂

אחרי כל ההקדמה הזו, אני בטוח שאתם כבר להוטים לפגוש את ההמלצות לשבוע הקרוב, אז הנה הן לפניכם.

רוב אליוט – 4.0 מיליון – ניוקאסל

Rob Elliot
Credit to "Newcastle United" Facebook page

למה כן: ראיתם כמה הוא עולה? השוער היחיד נכון לעכשיו, שפותח בהרכב קבוצתו אבל יגרום לכם להיפרד מ-4 מיליון פאונד בלבד. עכשיו, אחרי שנסגר חלון ההעברות ולא "הונחת" שוער מעליו, נראה שהדרך של אליוט להישאר בתור השוער הראשון של ניוקאסל נסללה.

מעבר ליציבות בשער וחיסכון בכסף, הלו"ז הקרוב של ניוקאסל נותן פתח לתקווה של כמה שערים נקיים (מלבד ליברפול בבית במחזור השביעי, יש לניוקאסל הגרלה לא רעה בכלל כל הדרך עד למחזור ה12). עד כה הוא לא סיפק יותר מדי הצלות, אבל נדמה כי הוא נמצא במגמת עלייה גם בנושא הזה. מה עוד אפשר לבקש מהשוער הפעיל הכי זול במשחק?

למה לא: כי בהגנה של ניוקאסל יש יותר פצועים ממשחק של בני סכנין בתקופת אייל לחמן. כי העולה החדשה עדיין לא הוכיחה יציבות הגנתית או יציבות בכלל. כי הוא עלול להיות פתרון לטווח קצר וכבר דיברנו על זה שאנחנו מחפשים פתרונות לטווח ארוך יותר.

בן מי – 4.5 מיליון – ברנלי

Ben Mee
Credit to "Burnley" Facebook page

למה כן: קודם כל ולפני הכל, כי כשתצליחו איתו כל החברים שלכם יוכלו לשאול אתכם "בן מי זה?", ואם תלכו על תרגום ישיר מעברית לשם שלו, יצא לכם שם קוריאני אדיר (Son Who). אבל אנחנו עוסקים בעניינים רציניים פה, אז נזכיר לכם שבעונה שעברה ברנלי הייתה אחת מקבוצות הבית המצטיינות בליגה, בטח ובטח כשזה נוגע לספיגת שערים. עכשיו, אחרי שהשורה האחרונה שקעה, נספר לכם שבחמשת משחקי הבית הקרובים תשחק ברנלי נגד קריסטל פאלאס, האדרספילד, ווסטהאם, ניוקאסל וסוונסיי. במחיר של 4.5 מיליון, אפשר בכיף לשים אותו בתור השחקן הרביעי/חמישי ברוטציית ההגנה, כל עוד יש לכם שחקן טוב לרוטציה עם משחקי החוץ של ברנלי, בהם היא לא מצטיינת. אם אתם מחפשים איזה בונוס קטן, כדאי לכם לדעת שהוא מדורג במקום הראשון בהגנת קבוצתו במדד ה-CBI.

למה לא: אם אין לכם רוטציה טובה איתו, אין לכם מה לחפש בשחקן הגנה מברנלי. מעבר לכך, היכולת הטובה שלהם בבית עדיין טעונת הוכחה, כי נכון לכרגע הם עדיין לא שמרו על רשת נקייה באף אחד ממשחקיהם. חוסר באיום התקפי גם יכול לגרום לשחקני הפנטזי ללכת לכיוון אחר.

מיקאיל אנטוניו – 7.5 מיליון – ווסטהאם

Credit to "West Ham United" Facebook page

למה כן: 7 בישולים ו-8 שערים לפני שתי עונות, 8 בישולים ו-9 שערים בעונה שעברה, אלו הם המספרים של הקשר ההתקפי המוכשר הזה. כפי שכבר הבנתם, אנטוניו הוא שחקן פנטזי מעולה, שרק משתבח מעונה לעונה. אם בעונה שעברה ביליץ' שם אותו לא מעט כמגן ימני, העונה נראה שהוא ישחק רק בקישור ההתקפי או בחוד. סכנה מתמדת במצבים נייחים בזכות הניתור ויכולת הנגיחה שלו, שחוזר סופית מפציעה בדיוק בזמן שהמתחרים שלו נפצעו/הורחקו, ישר לתוך לו"ז שמתחיל ללכת יותר לכיוון של ווסטהאם. רק טוטנהאם ואולי ברנלי בחוץ, הן יריבות קשות בשבעת המחזורים הקרובים.

למה לא: נראה שמשהו מאוד לא טוב עובר על ווסטהאם בפתיחת העונה הזו. ההגנה אמנם חוזקה, אך ממשיכה להיות אחת הגרועות בליגה. חוסר היציבות של העונה שעברה, התחלף בינתיים ביציבות שמושכת לכיוון אחד, למטה. נדמה כי ימיו של ביליץ' במועדון ספורים, גם אם היכולת תשתפר. מצב כזה הוא לא מצב טוב לשערים והצלחות, אז אולי כדאי לחכות ולראות מתי, אם בכלל, ווסטהאם תתאושש מהפתיחה הנוראית שלה לעונה.

רובי בריידי – 5.5 מיליון – ברנלי

Robbie Brady
Credit to "Burnley" Facebook page

למה כן: זוכרים את הלו"ז הביתי המשובח של בן מי? יופי. עכשיו תוסיפו לזה יכולת התקפית לא רעה בכלל, בעיטת כל הקרנות והבעיטות החופשיות של ברנלי (הרמות או ישירות), תתבלו בקצת חן מאירלנד וקיבלתם את רובי בריידי. 25.8 דקות ליצירת מצב, 36.9 דקות לבעיטה לשער. אלה המספרים שצריכים לגרום לכך שהרבה יותר מ-1% משחקני הפנטזי יבחרו לשים את מבטחם בקשר הזול. בטח ובטח לקראת הלו"ז הביתי שמאוד מיטיב עם קבוצתו.

למה לא: בואו נשחק משחק, אני אגיד לכם שם של קבוצה ואתם תגידו את האסוציאציה הראשונה שעולה לכם לראש.

ברנלי (הגנה, בונקר, היטון, אוטובוס ברחבה באטרף מור וכו' וכו'). כן, התקפה היא לא הדבר בו נודעה ברנלי, לא משנה מול איזו יריבה. אחרי האנומליה שהיא המשחק מול צ'לסי במחזור הראשון, הבקיעה הקבוצה שער אחד בשני המשחקים הבאים. האם זה סימן לבאות?

תמי אברהם – 5.5 מיליון – סוונזי

Tammy Abraham
Credit to "Tammy Abraham" Facebook page

למה כן: פעם שנייה של החלוץ בעל השם של ההיא מי"א 2 בבי"ס עממי בטור שלי. רק על זה מגיע לו להיות בהרכב שלכם!

או שאולי זה יהיה בזכות העובדה שקבוצתו משחקת עם שני חלוצים. אולי לכבוד שער הבכורה שלו במחזור האחרון. אולי בזכות העובדה שהוא מגיע למצב פעם ב-40.2 דקות. או שאולי בעצם, בזכות העובדה שהוא נראה כמו השחקן שכולם חזו שהוא יהיה.

דרך אגב, זוכרים את הדיבור המוגזם שלי על סדר משחקים בטור הזה? אז רק טוטנהאם במחזור החמישי וארסנל בעשירי מפריעות ללו"ז מאוד נוח בשמונת המחזורים הקרובים. בואו לא נשכח את החיזוק להתקפה בדמות ווילפריד בוני ורנאטו סאנצ'ס, שיכולים לעזור מאוד לתמי הצעיר.

למה לא: ווילפריד בוני יכול לעזור, אך מצד שני כניסה מהירה שלו לכושר יכולה לדחוק את הילד ישירות לספסל. נראה כי למאמן פול קלמנט יש חיבה לג'ורדן איו הגנאי, שמאפשר לו להחליף מערכים תוך כדי משחק, הודות ליכולת שלו לשחק כחלוץ או כקיצוני באחד הצדדים. חוץ מזה, אתם הייתם מוכנים לשים את הביצים שלכם בסל של סוונזי נטולת גילפי סיגורדסון? שערים נגד קריסטל פאלאס המפורקת, לא מרשימים אף אחד, בטח כשלפניהם אי אפשר למצוא שער אחד שכבשה סוונזי העונה.

כרגיל, מוזמנים להעיר, להאיר, להציע שחקנים משלכם ולפרסם את הקבוצה שלכם בפוסט השבועי, כדי לקבל עצה מה"מומחים". בברכת מילואים נעימים למי שממשיך לסבול את החום ואת המדים שאני חוויתי השבוע 🙂

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח