צופה מהצד – שחקנים לשים אליהם לב השבוע בפנטזי (מחזור 29)

חג מולד שמח לכולם! אני מקווה שכולכם התארגנתם כבר על עץ אשוח, קניתם מתנות לילדים, הכנתם את המזחלות ו….. רגע רגע, אנחנו בכלל בסוף חודש פברואר. מה לנו ולחג המולד פתאום?

סלחו לי על הבלבול. רצף המשחקים האחרון כל כך אינטנסיבי שהוא גרם לי להרגיש כאילו אנחנו בעיצומם של מחזורי חג המולד. צפיפות מחזורים כזו גורמת לי להתגייס לשירות מילואים ולתת כתף קטנה לניב, שיוכל לחזור לפנטז על הכחולה שלו במקום להיות עסוק בפרמיירליג כל היום. היות ועונת הבלאנקים והמחזורים הכפולים כבר נפתחה ותכף מגיעה לשיא, השתדלתי מאוד להתייחס למחזורים הבאים בהקשר של כל המלצה.

ליברפול
Credit to "Liverpool FC" Facebook page

 

אך לפני שנתחיל עם ההמלצות שלי, בואו נראה איך תפקדו השחקנים עליהם המליץ ניב לקראת המחזור ה-28:

טום היטון, ברנלי – ניוקאסל המשיכה את הכושר הטוב שלה על חשבון ברנלי. הוא ספג שני שערים ולכן החזיר נקודה אחת.

מאט דוהרטי, וולבס – הכתומים הופתעו ע"י האדרספילד, הוא ספג גם צהוב ולכן החזיר נקודה אחת.

ראיין באבל, פולהאם – פולהאם ממשיכה בדרכה לצ'מפיונשיפ, הפעם אפילו לא השכילה להבקיע ולכן קיבלנו מבאבל רק שתי נקודות.

לירוי סאנה, מנצ'סטר סיטי – פתח בהרכב בהתאם לציפיות, אך הוחלף כבר בדקה ה-56 ושוב תסכל רבות את כל אלו אשר תלו בו תקוות. נקודה אחת.

ג'יימי וארדי, לסטר – השמש זורחת בבוקר, כל הנחלים זורמים לים וג'יימי וארדי מבקיע משחק אחרי פיטורי מאמן. מזל שיש דברים להסתמך עליהם בעולם הזה. פינק גם בנקודת בונוס והחזיר בסה"כ שבע נקודות.

 

ארתור בורוץ' – 4.0 מיליון – בורנמות' (נגד מנצ'סטר סיטי בבית)

למה כן: בואו נעזוב לרגע את המשחק הקרוב, כי אני מסתכל לטווח הארוך (וגם את העובדה שהוא חטף חמישיה קשה מארסנל, כי בורנמות' בבית ובחוץ אלו שתי קבוצות שונות). הרי במחיר שלו אין שום בעיה לספסל אותו או לקוות שיספק מספיק הצלות כדי להצדיק את המטווח שהוא יחטוף מהסיטיזנס. הטווח הארוך אומר שאין לו בלאנקים באופק, מה שהופך אותו למועמד מושלם לשוער המחליף שלכם. בזמן שאחרים לא ישחקו, הוא יפגוש את ניוקאסל וברנלי בבית במחזורים 31 ו-33. במחזור ה-30 הוא יפגוש את האדרספילד בחוץ, גם כן לא משחק מאיים במיוחד. אה כן, הוא שמר על שער נקי בשני המשחקים הראשונים שלו בהרכב העונה, והוא מספק מספיק הצלות פר משחק כדי להבטיח שטף לא רע של נקודות גם כשהוא סופג.

למה לא: אי אפשר לסמוך באמת על ההגנה של בורנמות', בטח ובטח כשהרבה שחקנים בהגנה מחליטים להיפצע להם. חוץ מזה, אחרי חמישיה מארסנל ומשחק נגד סיטי לכו תדעו אם הוא יצליח לצאת מהבור-וץ'.

 

טרנט אלכסנדר-ארנולד – 5.3 מיליון – ליברפול (נגד אברטון בחוץ)

ליברפול, ארסנל, טרנט
Credit to "Arsenal" Facebook page

למה כן: בואו ניקח קשר התקפי, נשים אותו מגן ימני וניתן לו יכולת מסירה של אייל ברקוביץ' במחיר של מגן מבורנמות'. החלטתי לכתוב עליו לפני המשחק מול ווטפורד, אז כמובן שהצגת שלושת הבישולים שלו שמה חותמת בלתי ניתנת לערעור על הכללתו בטור של השבוע. במילים הכי פשוטות: שחקן מההגנה הכי טובה בליגה, התקפי בטירוף עם רישיון לעלות, בועט חופשיות מחונן שכבר הבקיע העונה ושחקן שאין לו בלאנקים בקרוב.. Do I need to say more?

למה לא: הדבר היחיד אשר מאיים על טרנט זו הרוטציה. הוא חזר לא מזמן מפציעה שהשביתה אותו לכמה משחקים ונדמה כי קלופ לא רוצה להעמיס עליו זמן משחק, בטח ובטח כשליגת האלופות עוד בתמונה מבחינת ליברפול.

 

הארווי בארנס – 5.5 מיליון – לסטר (נגד ווטפורד בחוץ)

Harvey Barnes - הארווי בארנס
Credit to "Leicester City Football Club" Facebook page

למה כן: מהרגע בו הילד המוכשר הזה חזר לקבוצה מהשאלה, הוא השתלט על הקו השמאלי של ההתקפה. ללסטר מובטחים משחקים בשני מחזורי הבלאנק (31 ו-33), אבל גם בלי קשר לזה הספיק לראות אותו נגד ברייטון, משחק בו באמת עשה הכל בהתקפה מלבד להבקיע או לבשל, כדי להבין שמדובר בדבר האמיתי. כשהוא עומד בראש טבלת האיומים לשער (לקשרים) בארבעת המחזורים האחרונים, מעל שמות קטנים כמו סלאח או פוגבה, הוא פשוט עושה צחוק מתג המחיר שלו.

למה לא: במשחק נגד ברייטון ישב ביציע ברנדן רוג'רס, המאמן החדש של לסטר. הביצועים של בארנס אמנם השביעו רצון, אך אין לדעת האם המאמן החדש יחליט להמשיך ולתת את המפתחות לצעיר המוכשר.

 

 

מיגל אלמירון – 6.0 מיליון – ניוקאסל (נגד ווסטהאם בחוץ)

למה כן: אם רוצים להבין עד כמה נכנס הצעיר המוכשר בסערה לליגה, לא יספיק מבחן העין המאוד משכנע אלא יש להביט קצת גם על המספרים. ב-179 דקות משחק הוא הספיק לאיים על השער שבע פעמים, כשארבעה איומים הגיעו מתוך הרחבה. מספרים של כל 25.6 דקות לאיום לשער וכל 20 דקות ליצירת מצב לשער מעודדים מאוד לגבי עתיד הפנטזי שלו. ניוקאסל גם נראית הרבה יותר טוב לאחרונה וההצטרפות שלו נראית בדיוק כמו הבוסט שהקבוצה הייתה צריכה. גם לו מובטח משחק במחזור 31 ובכלל הלו"ז של הקבוצה יאפשר לכם להשאיר אותו עד סוף העונה בקבוצה (ואם פאלאס תעפיל לחצי גמר הגביע, הוא יזכה למחזור כפול איפשהו בעתיד).

למה לא: כמו כל שחקן חדש, אי אפשר לדעת איך יתאקלם סופית בליגה. אין דין הליגה בארה"ב כדין הפרמיירליג וצריך לראות איך הוא ישחק כשההתלהבות של ההתחלה תרד וקבוצות יתחילו להכיר אותו יותר. כמו כן, נכון לכרגע הוא עוד לא השלים 90 דקות משחק, משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

 

ווילפריד זאהה – 6.8 מיליון – קריסטל פאלאס (נגד ברנלי בחוץ)

ווילפריד זאהה, קריסטל פאלאס
Credit to "Wilfried Zaha" Facebook page

למה כן: אם יש תפקיד אותו נהנה ווילפריד זאהה לשחק, זהו תפקיד החלוץ השני או שחקן הקו החופשי, אשר נהנה מנוכחות של חלוץ מטרה שמושך את האש ממנו. מאז כניסתו של מיצ'י בטשוואי להרכב, לזאהה יש כבר שלושה שערים. כשמסתכלים על חמשת המשחקים האחרונים, אפשר לזקוף לזכותו ארבעה שערים בסה"כ. אם אתם מודאגים מהעובדה שפאלאס משחקת במחזור הקרוב מחוץ לבית, אספר לכם ששלושה מתוך ארבעת השערים האלה הגיעו במשחקי חוץ. פאלאס אמנם לא תשחק במחזור 31 ואם תעפיל לחצי גמר הגביע לא תשחק גם במחזור 33, אך מהצד השני מובטח לה מחזור כפול אחד ואם תעפיל אז שניים. אם מתעלמים מהבלאנק צפויים לו משחקים נגד ברייטון והאדרספילד בבית, עם משחק נגד ניוקאסל בחוץ לאחריהם.

למה לא: מלבד הבלאנק שלא כולנו יכולים להרשות לעצמנו, צריך לזכור גם איך הוא נראה לפני המחזורים האחרונים. אם בחמשת המשחקים האחרונים הוא הבקיע ארבעה שערים, ב-24 המשחקים אשר קדמו להם הוא הבקיע רק שלושה.

 

אל תירדמו בשמירה! חלון החילופים הקרוב ננעל ביום שבת בשעה 13:30 שעון ישראל. המחזור ייפתח בדרבי הלונדוני הרותח ומה שיכול להתברר כמשחק מפתח לגבי זהות הטופ 4 בסוף העונה בין ארסנל לטוטנהאם.

חיצים ירוקים לכולם!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח