פרויקט פתיחת עונה – הפועל כפר סבא

אי אפשר להתחיל לדבר על הפועל כפר סבא מבלי לדבר על יצחק שום.

273 הופעות בקבוצה הבוגרת של הפועל כפר סבא, המועדון היחיד שלו בתור שחקן. שני גביעים ואליפות היסטורית הוא הביא למועדון והיה לאחד השחקנים המובילים שלו. הוא גם אימן את הקבוצה שנתיים מיד אחרי שפרש ממשחק פעיל בשנת 83. ביולי 2017 הפך יצחק שום לבעלים של מועדון נעוריו. בעונה הראשונה שלו הוא אפילו הספיק לאמן לאחר פיטורים ועזיבה של שלושה מאמנים. בעור שיניה שרדה הפועל כפר סבא את משחקי המבחן ונשארה ליגה.

בעונת 18/19 הקבוצה הפגינה יציבות גבוהה יותר וכדורגל טוב יותר. בפלייאוף היא ניצחה שישה מתוך שבעת המשחקים וסיימה במקום הראשון. את המשחק האחרון היא ניצחה 2-3 אחרי פיגור 2-0 משער בדקה ה-97 של עומר פדידה.

הפועל כפר סבא, יצחק שום, ז'אוטאוטס
קרדיט לדף הפייסבוק "הפועל כפר סבא – העמוד הרשמי"

את הדרך בליגת העל היא מתחילה כשהיא מועמדת ודאית בעיני רוב הפרשנים לירידה. ככה זה כשאוטומטית העולות מועמדות לירידה.
מאז סיום העונה ניצחה כפר סבא בחמישה מתוך שנים-עשר משחקים ששיחקה גם בהכנה וגם במסגרות רשמיות. בחלקן קבוצות ליגת העל לגיטימיות כמו בני יהודה, ק"ש והפועל תל אביב. היא הפסידה רק ב 4. צבירה תיאורטית של 18 מתוך 36 נקודות אפשריות. צבירה של 50% מהנקודות הספיקה בתום שני סיבובים בעונה שעברה למקום רביעי. וגם אם נניח שחלק ממשחקי ההכנה היו נגד קבוצות נחותות ושהיא לא שווה יותר מ-40% צבירת נקודות (הימור שלי), זה היה מספיק לה, בעונה שעברה, למקום שלישי בפלייאוף הירידה.

אז למי לשים לב

הגיעו: החיזוק המשמעותי שהגיע, בעיני, הוא כמובן לירוי צעירי, בן 30 עם קריירה עמוסת נסיון בליגת העל (וגיחה קצרה למכלן) קשר חזק שיהיה הכוכב של הקבוצה בעונה הקרובה.
חוץ ממנו חתמו גרשון קופי, קשר גנאי (בן 28) שעשה את רוב הקריירה שלו ב MLS ואביב סולומון, המגן השמאלי של אשדוד,

נשארו: עומר פדידה, האיש שייזכר כאחראי לעלייה וכבר אחראי לניצחון הראשון של הקבוצה בליגת העל, בנג'מין תומס, אחד המבקיעים העיקריים בשנה שעברה וחלוץ שיכול לעשות צרות גם בליגה הבכירה.

ומה הם יעשו?

הפנטזיסט: משתחלת לה באלגנטיות, במחזור האחרון של הסיבוב השני, לפלייאוף העליון.

הפרשן הגנרי בערוצי הספורט השונים: המקבילה של סכנין בשנה שעברה, תישבר באמצע העונה ותבטיח ירידה כבר במחזור השני של הפלייאוף התחתון.

מה באמת יקרה: מקום 9-10 בסוף העונה, סכנת הירידה תחלוף עוד לפני אמצע הפלייאוף התחתון כשהיא מנצחת שלושה משחקים רצופים מתחילת הפלייאוף. We believe

עומר פדידה הפועל כפר סבא
קרדיט לדף הרשמי של הפועל כפר סבא
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח