פציעות ומה שבינהם – פגרת הנבחרות

שוב היא הגיעה, פגרת הנבחרות. הפעם קודמת שנפגשנו כאן היתה בדיוק בסוף אוגוסט, לאחר המחזור ה -3, כאשר שלושת המטאורים: קון, קיין ולוקאקו צברו יחד 3 נקודות. ואילו היום אנחנו לאחר המחזור ה-7, לוקאקו לא מפסיק לכבוש, קון פצוע וקטע מומנטום מצויין, ואילו הוריקיין נכנס לפעולה קצת יותר מוקדם מהצפוי (ובכל זאת אנחנו כבר באוקטובר).

כרגיל בפגרת נבחרות, לפחות באסטרטגיה האישית שלי, אני נותן לעצמי שתי משימות:

משימת הסקאוטינג
באמונת הפנטזי שלי, שחקן עם משחק טוב בנבחרת יכול להמשיך את המומנטום לקבוצה וההיפך. ובפגרת הנבחרות הקרובה יש כמה ששווים מעקב.

השדים הבלגים – עדן הזאר (10.5) וקווין דה בריינה (10). הזאר עם סיבוב קודם טוב בנבחרת, ולמרות שמקבל לראשונה מקום ב-11 הפותחים של צ'לסי העונה, הוא מקבל נוקאאוט מוחלט דווקא מחברו הג'ינג'י. ואם כבר בג'ינג'ים עסקינן, דה בריינה לאט לאט מחזיר לי את האמון בו, אך השאלה הגדולה היא עד כמה פפ יתן לו להתקרב קדימה. המספרים שלו מראים למשל על 24 נסיונות לאסיסטים (הכי גבוה בליגה).
הצמד הבלגי ישחק מול בוסניה וקפריסין, שעל הנייר היא עדיפה עליהן בשתי רמות. מעניין יהיה לראות עם השניים יספקו את הסחורה ובמידה וכן, חברים תתכננו את הרכישות שלכם היטב.

Credit to Official Twitter of the Belgian Red Devils, the Belgian national football team.

שלושת האריות – אנגליה היסטורית משיגה לרוב את מה שמצופה ממנה בשלבי המוקדמות ועם זאת במאני טיים זה כבר סיפור אחר. ב-2 המשחקים האחרונים במוקדמות רוסיה 2018 הלבנים יפגשו שתי יריבות נוחות יחסית בדמות סלובניה וליטא.
במקרה של האנגלים יהיה דווקא מעניין להתמקד בהגנה, הרי בהתקפה כולנו יודעים שאין שני לקיין ואילו בהגנה שמות כמו ג'ון סטונס (5.6), ראיין בארטרנד (5.5), הארי מגווייר (5.1), קייל ווקר (6.5) וקיארן טריפר (5.4) כולם מהווים רשימה בהחלט ראויה לעקוב אחריה, במיוחד לאור התוצאות של טוטנהאם וסיטי מצד אחד, ואי הספיגה של לסטר מצד שני. אותי מסקרן לראות מי יבלוט והאם שווה לשקול חילוף מסיבי בהגנה.
שימו לב לאורח המיוחד באימון נבחרת אנגליה, וכמו כן אדגיש בהזדמנות זו את ריקי לאמברט שהודיע על פרישה השבוע. לי אישית זכורה הנגיחה הדרמטית שלו שהובילה ל 3-2 של אנגליה על סקוטלנד לפני כ-4 שנים.

Credit to Official Twitter of the #ThreeLions – The National England Team.

משימת מגן דוד אדום
כבר לתוך הפגרה הנוכחית אנחנו נכנסים עם רשימת פצועים נכבדת: קון, מוראטה, פביאן דלף, אוזיל ועוד. תוך כדי כתיבת מילים אלו אני קורא כי גם דה-בריינה, כן ההוא מהמשימה הקודמת, התלונן על כאבים ולא שותף באימון הנבחרת אתמול – צריך להיות זהירים ולעקוב באדיקות, ולמטרה זו בדיוק נועדה המשימה הזו.
וירוס פיפ"א הידוע לשמצה תמיד מביא איתו צרות לשחקנים, ולכן שוב אחזור כמו בכל פוסט שלי, לא למהר עם החילופים. תמתינו לסיום משחקי הנבחרות ורק אז תשקלו את מי להכניס להרכבים שלכם. גם בהתאם לכושר באמצעות משימת הסקאוטינג, וגם באמצעות איסוף מידע בנוגע לפצועים – משימת מד"א.

סטטוס פצועים מרכזיים:
סאנצז' – התלונן על בעיה שרירית קלה, לא התאמן אתמול, הבוקר נראה שוב באימונים.
לוקאקו – התלונן על כאבים בקרסול, נקבעה לו תוכנית אימון אישית במסגרת הבלגית.
קון ומוראטה – הערכות כרגע מדברות על מינימום של 6 שבועות עבור שניהם, ועם זאת מוראטה מתעקש כי יהיה כשיר מול פלאס.

קרדיט תמונה: דף הפייסבוק הרשמי של מד"א

מי יתן וכולנו נעבור את פגרת הנבחרות בשלום, הן בבחירות החדשות והן במצבת הפצועים, מאחל לכולכם חג שמח וחצים ירוקים!

Con Animales

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח