פלייאוף נ.ב.א 2017: 8 תחזיות ל-8 סדרות סיבוב ראשון

אחרי עונה רגילה קצת ארוכה מדי שתיזכר בזכות הטריפל דאבלים והמנוחות, מגיעים לעונה האמיתית: הפלייאוף של הנ.ב.א. אז לפני שאנחנו כנראה מקבלים עוד סידרת גמר של קליבלנד מול גולדן סטייט, שווה לדעת מה מחכה לנו ב-8 הסדרות של הסיבוב הראשון.

מם לברון לאנס
Credit to NBA Memes Facebook page
1. אינדיאנה פייסרס מול קליבלנד קאבלירס: למרות שקליבלנד ניצחו רק 11 מ-26 המשחקים האחרונים שלהם, קשה לראות אותם ממשיכים להיראות כל כך רע גם בפלייאוף. אם יש קבוצה שיכולה לעשות את ה-on/off, זו קבוצה של לברון ג'יימס, ששיחק יותר דקות העונה ממה שהיה רוצה, אבל הוא עדיין השחקן הכי משמעותי בליגה הזו, והסיבה העיקרית למה הקאבס, למרות שאין להם יתרון ביתיות מול בוסטון בגמר המזרח הפוטנציאלי, פייבוריטים להגיע לגמר שוב. הפייסרס השתפרו לאחרונה, אבל הפסידו 3 מ-4 לקליבלנד העונה, ומעבר לפיקנטריה של לאנס סטפנסון מגיע להציק ללברון שוב, הם לא צפויים לגרור את הסידרה הזו ליותר מ-5 משחקים.

2. מילווקי באקס מול טורונטו ראפטורס: לבאקס הצעירים יש את השחקן הכי מלהיב בליגה (יאניס, ונוותר על שם המשפחה) ואת רוקי השנה (כנראה, מלקולם ברוגדון). חודש מרץ מעולה איפשר להם להפסיד קצת באפריל ולא לאבד את המקום בפלייאוף. אבל החיסרון של ג'בארי פארקר יבוא לידי ביטוי בסידרה הזו, מול קבוצה יותר עמוקה, יותר מנוסה ובסה"כ יותר טובה. דמאר דרוזן וקייל לאורי בדרך לחצי גמר איזורי אחרי 6 משחקים.

3. ממפיס גריזליס מול סן אנטוניו ספרס: הגריזליס קבוצה חכמה וקשוחה עם מארק גאסול אחד נפלא, אבל האקסטרא שהרבה פעמים חסר להם בפלייאוף והיה אמור להופיע בצורת צ'אנדלר פארסונס התברר כשברירי ביותר. מולם, חוץ מאחיו של מארק ואלוף נ.ב.א פעמיים, יש את קבוצת ההגנה הטובה בליגה, שבמקרה יש לה את שחקן ההגנה הטוב בליגה ומי שבאמת מגיע לו ה-MVP, קאווי לאונרד. סוויפ צמוד.

4. יוטה ג'אז מול לוס אנג'לס קליפרס: יוטה חוזרים לפלייאוף כקבוצה שאף אחד לא ממש רוצה לפגוש. הגנה מעולה עם רודי גובר מתחת לסל, כוכב בדמות גורדון הייוורד וספסל בכלל לא רע. מספיק כדי לעבור סיבוב בפעם הראשונה אחרי כמעט עשור? לא בטוח. לקליפרס יש בדיוק את אותו מאזן (51-31) ועם 3 ניצחונות מ-4 מפגשים בעונה הרגילה, זו באמת ההזדמנות האחרונה של כריס פול ובלייק גריפין לעשות משהו ביחד לפני שהחבילה פה מתפרקת. הסידרה הזו הולכת ל-7 משחקים. יוטה עוברים, דוק ריברס מפוטר אחרי עוד כישלון.

5. אטלנטה הוקס מול וושינגטון וויזארדס: הדבר היחיד שעובד לטובת אטלנטה לקראת הסידרה הזו? הפציעה של ג'ון וול. הוא כרגע רשום "בספק" לקראת משחק מס' 1 ביום ראשון. קשה לי להאמין שהוא לא ישחק, אבל בלעדיו, כל היתרונות של וושינגטון בסידרה נעלמים. אטלנטה קבוצת הגנה טובה, אבל נראים רע בהתקפה, במיוחד כשדווייט הווארד משחק (יותר טובים ב-2.4 נק' פר 100 פוזשנס כשהוא לא על המגרש), והוא ישחק 30 דק' לערב ויותר. עם וול בריא, זה הולך לוושינגטון בשש. בלעדיו, ההוקס לוקחים בשש או שבע.

6. פורטלנד טריילבלייזרס מול גולדן סטייט ווריורס: דמיאן לילארד הכריז שפורטלנד לוקחת את הסידרה בשישה משחקים. אם זה יקרה, בשישה, או שבעה, זו תהיה הסנסציה הכי גדולה בתולדות הפלייאוף. יותר מדנבר על סיאטל ב-1994, יותר מג"ס על דאלאס ב-2007. וברצינות, פורטלנד יכולים ביום קליעות משוגע לנצח את הווריורס פעם אחת בסידרה, אבל לא יותר. גולדן סטייט ב-5.

המלך של הרביעי
Credit to Boston Celtics Nation facebook page
7. שיקגו בולס מול בוסטון סלטיקס: שיקגו הייתה אחת הקבוצות המוזרות העונה. זו עוד סידרה של מדורגת 1 מול 8 (כמו הזו מעל), אבל עם פוטנציאל להפתעה הרבה יותר גדול. ג'ימי באטלר יהיה השחקן הכי טוב על המגרש, ואם דוויין וויד ידע לפנות קצת מקום, ניקולה מירוטיץ' יגלה יציבות ופול זיפסר ימשיך להפתיע את כולם, אולי באמת הבולס יכולים להפיל את בוסטון. אבל הסלטיקס הם הרבה מעבר ל-King in the 4th, וכנראה ימשיכו הלאה אחרי שבעה משחקים.

8. אולקהומה סיטי ת'אנדר מול יוסטון רוקטס: קצת חבל שמקבלים את הסידרה הזו, שצפויה לנפק לנו משחקים עם 250 נקודות ויותר כל ערב, כבר עכשיו. ראסל ווסטברוק מול ג'יימס הארדן זו חגיגה סטטיסטית (וגם של איבודים). קצב מסחרר, המון טעויות, המון שלשות, המון הטבעות, המון טריפל דאבלים. לא הרבה הגנה. מה בסוף? יוסטון ב-6 משחקים.

הארדן, ווסטברוק
Credit to Official NBA Facebook Page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח