מעשה בחמישה בלונים

אמא ליגה, הביאה מתנה, שמחה וששון. לכל מאמן בלון. לסלובו, בלון צהוב, לניר, בלון אדום-שחור, לבני בלון צהוב-שחור, לג'ורדי בלון צהוב כחול ולברק בלון אדום.

פגש סלובו את מימר ופ"ת, אחזו המלאבסים בשוויון ופתאום, בום טרח, הבלון התפוצץ, הבלון נקרע. אנא סלובו אל תצטער, נביא לך בלון אחר.

פגש ניר את סילבס וק'ש, אחזו הצפונים בצמד שערים, גלגלו ותפסו ופתאום – בום טראח, הבלון התפוצץ, הבלון נקרע. אנא קלינגר אל תצטער, נביא לך בלון אחר.

ניר קלינגר הפועל חיפה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגה
מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL

(הקטע הבא נכתב בדקה ה 40 במשחק בין בית"ר לסכנין) – פגשו הילדים את אלי טביבון. פנה אליו בני-אלי, נפח את הבלון הצהוב שחור שיהיה גדול כמו אצטדיון טדי, כמו האגו של יוסי בניון. טביב, ניפח וניפח וניפח. נגעו בו עטא ג'אבר ומוגרבי ופתאום-בום טרח. הבלון התפוצץ, הבלון נקרע. אל תצטער טביבון. זה סופו של כל בלון!

(הקטע הבא נכתב בדקה ה 70 באותו משחק). פגשו הילדים את אלי טביבון שלא היה לו כח אפילו לנפח בלון. אבל עם מזל של אלוף ואופי של ברזל, הבלון הפך למקלע מטרטר. ומתוך ההפיכה במחצית הראשונה, נורתה רביעייה מהתקפה של אלופה. ומאשלייה וציפייה שעוד שבוע יתפוצץ, הבלון הירושלמי ממשיך לנפץ.

בני בן זקן
קרדיט לדף הפייסבוק של בית"ר ירושלים ולצלמת ליאת ירושלמי

נותרו עוד שני בלונים כי הבלון הירוק, אפילו לא ירד מהמדף השנה. נשארנו עם הבלון האדום של ברק והבלון הצהוב כחול של ג'ורדי. פחדו ברק וג'ורדי שגם הבלון שלהם יתפוצץ. חיבקו את הבלון שלהם חזק חזק. בכדורגל לא מרשים וניסיונות מוזרים של ברק, אבל עם יעילות ונקודות שמושגות בזמן. פתאום, נשבה רוח חזקה והעיפה את הבלון של ג'ורדי עד השמיים. עד המקום הראשון. והבלון של מי יתפוצץ ראשון? את זאת ילדים, נגלה בפלייאוף העליון.

הופעות - טיק טיק

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח