מה נשתנתה המכבי הזאת?

מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? ישאלו במכבי ת"א? מה נשתנה שמול מובילת היורוליג נראינו (בפעם השנייה העונה, אגב) כל כך טוב?

מכבי-ברצלונה
תמונה: אתר היורוליג

שבכל הלילות אין אנו מעבירין את הכדור בין כלל השחקנים, אלא ווילבקין היה מכדררו עד צאת הנשמה. הלילה הזה, הלילה הזה, כולנו משתתפין בהנעת הכדור וכך הוא מגיע לכולנו וכולנו שותפין למשחק ומקבלין בטחון.ולא רק זה, אלא שזה גרם לשחקנים לבצע תנועה ללא כדור וחיתוכין רבין לסל, כי הפעם ידעו שיקבלו את הכדור לסיים בקרש סל. והתוצאה: שבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות.

שבכל הלילות אנטה ז'יז'יץ' נועל את השחקן שלו, מתחנן לכדור ולא מקבל. הלילה הזה הלילה הזה, ז'יז'יץ' היה האופציה הראשונה בהתקפה. כל אימת שנעל את האיש שלו קיבל כדור ולא רק זה, אלא שנע היטב ללא הכדור, קיבל אותו והפעם גם בזכות הבטחון שקיבל, סיים באגרסיביות ולא ברכות וזה גרם לו לעבוד קשה יותר גם בצד השני של המגרש וכך היה נראה הרבה פחות בעייה בהגנה מבדרך כלל. כל הכבוד ליאניס ספרופולוס ולגארדים של מכבי שלקח להם רק שבעה חודשים להבין איך מפעילים את הסנטר הקרואטי…

ז'יז'יץ'
משחק נהדר שלו. ז'יז'יץ'. תמונה: אתר היורוליג

 

שבכל הלילות היינו משחקין מול היכל ריק מאדם וגם כשחזר קהל מועט, היו אלה העשירין המכונים "רולקסין" ולא ישמיעו קול. הלילה הזה הלילה הזה יד אליהו חזר להיות מה שהיה בעונה שעברה. לראשונה 3000 ראשין היו מסובין בתל אביב והרעישו אולם ועולמות. הלילה הזה הלילה הזה נזכרנו בקבוצה שעשתה 1:13 בבית בעונה שעברה, למרות פציעות רבות וחיסורין.

שבכל הלילות דראגן בנדר משחק ברכות וברפיסות. הלילה הזה הלילה הזה בנדר נראה כמו מיליון דולר, לא רק 16 נקודות אלא ארבע(!) חסימות!!!! הגנה, תנועה, אגרסיביות. תנו לבנדר רק ז'לגיריס וברצלונה והוא משחק ליד לברון בלייקרס. הלילה הזה הלילה הזה ראינו שוב שהוא יעיל יותר בעמדה חמש מאשר בעמדה ארבע(אך עדיין לא צריך להשאר בעונה הבאה).

בנדר
תמונה: האתר הרשמי של מכבי ת"א

 

שבכל הלילות היינו מאבדין יתרון ומשחק שהיה ביד ואין אנו מנצחין משחק צמוד אפילו פעם אחת. הלילה הזה הלילה הזה כמעט ברח המשחק, אבל הפעם לא איבדנו עשתונות ולקחנו אותו בשיניים והציפורניים.

וכל זאת גם ביום שווילבקין ממשיך להיראות כמו עובד שמנסה שיפטרו אותו בכוונה. וכל זה שכבר אין לנו על מה לשחק ואולי האין לחץ עזר לקבוצה לתפקד ככה במאני טיים ולא כמו שקרה לה כל העונה.

ולנו רק נשאר לתהות מה היה קורה אילו מכבי היתה משחקת כך כל העונה. כי גם הסגל הזה, על כל מגרעותיו, על כל חסרונותיו, היה יכול וצריך להלחם על הפלייאוף ולפחות להיות בתמונה בשלב הזה של העונה, אם לא עמוק בפנים…

ולנו רק נותר לשאול מה ישתנה בעונה הבאה שבכל הלילות נראה כמו הלילה הזה…

הכותב הוא מבעלי הפודקאסט "מכביפוד", פודקאסט האוהדים של מכבי ת"א בכדורסל

 

יאניס
תמונה: האתר הרשמי של מכבי ת"א

 

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח