מהליגה החמישית לליגת האלופות – עונה 7 – הסיוט הגדול

עונה שביעית בסה"כ ושלישית בפרמיירליג. אחרי שתי עונות רצופות בהן סיימתי במקום השביעי, הגיע הזמן להעלות הילוך ולהתמודד על מקום בליגת האלופות. עונת 2007/2008 – עולי הרגל באים!

בוסטון יונייטד לוגו

רכש

איך הופכים קבוצה טובה לקבוצה מעולה? מביאים את השחקנים הנכונים. לא פחות מתשעה שחקנים חדשים הצטרפו לקבוצה במהלך הקיץ, מהם גם כמה פרצופים מוכרים: השוער רוברט גרין חזר מעונת השאלה, לי פאולר חזר בעשירית מהסכום בו נמכר לפני שנתיים וגם צ'רנו סמבה, מלך שערי הקבוצה בעונה השנייה, אי שם בליגה הרביעית, חזר אחרי שניוקאסל שלו ירדה ליגה. גם המגן השמאלי הארגנטינאי, חוליו ארסה, מאגדות המנג'ר, הצטרף מסנדרלנד אחרי שזו ירדה לליגה השנייה. עוד צורף להגנה הבלם היווני החזק טריאנוס דלאס, שמחזיק בנתונים מרשימים. איברהים סאנדיי הניגרי, היורש של ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, הצטרף כבוסמן מליון, כמו גם אוהד צור, אחד הכשרונות הגדולים בכדורגל הישראלי שלא הצליח במציאות, אבל במנג'ר הוא היה שחקן העונה בליגה השנייה בהולנד. גם שחקן העונה ומלך השערים בצ'מפיונשיפ, פיטר קראוץ', הצטרף לקבוצה ואפילו העלתי ריג'ן ראשון מהנוער- דין קינג, קשר ימני מוכשר וכוכב נבחרת הנוער של אנגליה.

כל השמות הללו הצטרפו לחבורה הוותיקה והתוססת של בוסטון יונייטד- ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, אלן סמית', דניאל נארדיילו, סקוט האקרבי, מייקל דאף, ג'יימי ויקטורי, רוי קארול, סיימון ראסק ושחקן העונה אשתקד, ג'יימי נואלס. המטרה- מקום רביעי ומעלה.

סגל מהליגה החמישית לליגת האלופות – עונה 7
(לחץ להגדלה)

מהלך העונה

לפני השגת הכרטיס לליגת האלופות, הייתה לי משימה חשובה לא פחות – זכייה בגביע האינטרטוטו ועלייה לגביע אופ"א. שלושה סיבובים הפרידו ביני לבין עלייה לגביע אופ"א. בסיבוב הראשון פגשתי את ונסטפיליס מליטא (4-0 בסיכום שני המשחקים). המפגש השני היה עם ברסט הצרפתית, שניצחה במשחק הראשון בצרפת 2-1. הגענו לגומלין כאשר  1-0 קטן מספיק כדי לעבור לגמר, אך לצרפתים היו תכניות אחרות. המחצית הסתיימה בתיקו 2-2 שהעמיד את חלום גביע אופ"א בסכנה, אך שני שערים של צ'רנו סמבה הפכו את היוצרות והעלו אותנו לשלב הבא

אחרי הניצחון על ברסט המשכתי לסיבוב הגמר מול האמארבי השבדית עמוסת הכישרונות הצעירים. המשחק הראשון התקיים הפעם ביורק סטריט גראונד.

גם הפסד 1-0 קטן בגומלין לא מנע מאיתנו זכייה באינטרטוטו והעפלה לגביע אופ"א. בינתיים בליגה פתחנו חזק מאוד ובאמצע חודש אוקטובר כבר היינו במקום השלישי, חזק במירוץ האליפות. איברהים סאנדיי הרכש הצטיין, ארסה בישל לא פחות מעשרה שערים מעמדת המגן השמאלי וכל ארבעת החלוצים כבשו לפחות חמישה שערים כ"א. המשוכה הראשונה בגביע אופ"א הייתה לא אחרת מאשר הפועל חיפה, של אורן ניסים, אורן זייתוני והכוכב הגדול – סלים רביבו (אוי השמות של הריג'נים..) המשחק הראשון התקיים בקריית אליעזר ובו קיבלו את המפתחות שחקני הספסל והסגל הרחב, כמו אוהד צור שקיבל דקות ראשונות העונה, דווקא בישראל.

הסיוט הכי גדול של כל מנג'ר

מיד אחרי הניצחון הענק על הפועל חיפה, קרה הדבר הכי נורא שיכול לקרות.

מהליגה החמישית לליגת האלופות – עונה 7 - הסיוט הגדול
הסיוט הגדול של כל מנג'ר

כשהייתי ילד הדבר הכי נוראי שיכל לקרות לי היה לנצח רצף של משחקים ואז לגלות שהמשחק נפל מבלי ששמרתי. מאז למדתי לשמור אוטומטית אחת לשבוע, ובמיוחד אחרי כל משחק. אבל לזה? לזה לא ציפיתי.

בימים שעברו לאחר מכן ניסיתי בכל כוחי להציל את השמירה הגדולה ביותר בקריירה שלי. התקנתי מחדש, העברתי קבצים, אפילו ניסיתי במחשב חדש. כלום. השמירה של בוסטון יונייטד הגיע לסיומה, הרבה לפני שהצלחתי לסיים אותה בעצמי.

תחושת האכזבה גרמה לי להתייאש ולקחת פסק זמן. אחרי יומיים החלטתי שזה מספיק, וניסיתי להתחיל מסע חדש, הפעם ב-Football Manager 17. מהר מאוד הפסקתי והבנתי שמבחינתי לפחות, אין תחליף ל-CM01/02.

אז עכשיו הגיע הזמן לפנות אליכם, שתעזרו לי לצאת מהדיכאון והאכזבה. התקנתי מחדש את המשחק, הורדתי את העדכון האחרון (אפריל 2017) ואני מחפש קבוצה חדשה, שתשכיח ממני את כאב הפרידה מבוסטון יונייטד. הצעות?

לכל הטורים בסדרה

בנוסף, אביב הקים את קבוצת הפייסבוק ״קהילת המנג׳ר של ישראל״ שם מתאספים כל חובבי משחקי המנג'ר השונים ומפיצים ידע והרבה כיף. אנחנו ממליצים בחום להצטרף.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח