יאללה שיתחיל כבר!

איך אפשר להסביר את הרגשות שמציפים אותי לפני משחק נגד מכבי תל אביב? הרגע של שריקת הפתיחה במשחק הזה, מלחיץ אותי יותר מלעלות לשיר סולו על הבמה, יותר מלהדריך חיילים בפעם הראשונה, יותר מהרגע בו התחלתי את בחינת הבגרות הסופר מלחיצה במתמטיקה. חושבים שאני מגזימה? יכול להיות, אבל זה פשוט ככה.

מכבי תל אביב מכבי חיפה
קרדיט לדף הפייסבוק של "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

זה לא עוד משחק בשבילי. כל ניצחון וכל הפסד במשחקים מולם חרוטים לי בזיכרון. כל גול שהם כובשים נגדנו הוא כמו סכין בלב – אלה שהיו בתוספת הזמן, המספרת המטורפת של יצחקי בבלומפילד, המשחק הזה שהיה לפני גמר הגביע שאני לא רוצה לזכור ולא מצליחה לשכוח… ומן העבר השני, כל ניצחון נגדם גורם לי לאושר שאי אפשר לתאר במילים. עברה כמעט שנה מאז שניצחנו אותם בפעם האחרונה 2-0 באיצטדיון בנתניה, משערים של עטר וקאגלמאכר. הפעם אנחנו מגיעים שוב לאצטדיון בנתניה כשקאגלמאכר כבר לא אצלנו, ועטר, שאז חיפש להפגין את יכולותיו מול מכבי תל אביב, הולך ככל הנראה לחפש את הנקמה לצלילי שירת "שודד הזקנות".

"הסופר קלאסיקו הישראלי" מסתמן ככזה שהולך להביא עימו הרבה עניין, משחק פיזי עם קצב טוב וייתכנו לא מעט שערים – כשהחלק ההתקפי של מכבי תל אביב מאוד מסוכן עם קיארטנסון ואצילי, וגם בלקמן ששם את שער הבכורה המדהים שלו במחזור הקודם נגד נתניה. החלק ההגנתי שלהם חלש יותר בעונה הנוכחית, ואם נדע לנצל את זה כמו שצריך, יש לנו לא מעט סיכויי הצלחה.

מכבי-חיפה-מכבי-תל-אביב-25.10.16

אז איך יהיה אפשר לנצח את המשחק? סגירה הרמטית על אצילי וקיארטנסון, כמו זו שהייתה על וואקמה במשחק נגד ב"ש ובתקווה גול בדקות הראשונות. המנטליות הקלוקלת של מכבי חיפה מכניסה אותה ללחצים בכל פעם שהיא לא כובשת בדקות הפתיחה. הלחץ הזה גורם לאיבודי כדור וחוסר סדר במשחק, וכך חוטפים גולים שטותיים. מכבי תל אביב לעומת זאת, מצטיינת מבחינה מנטאלית, ומצליחה לכבוש לא מעט בעונות האחרונות גם בתוספת הזמן. אסור לנו לישון בעמידה ועד שריקת הסיום אסור להוריד הילוך.



בנוסף, אנחנו צריכים לקוות למשחק טוב של גלזר. אחד המשחקים הראשונים שלו בירוק היה בדיוק במשחק לפני שנה בנתניה, אז הוא נתן הופעה מרשימה כשיצחקי ואיגיבור במספר נסיונות לא הצליחו להכניע אותו. מקווה שלקראת המשחק עבדו איתו על הביטחון שאבד לו בזמן האחרון, הוא יהיה פקטור משמעותי במשחק הזה. ולבסוף, צריכים מלחמה של כל השחקנים. לא משנה באיזה תקופה נמצאים, במשחק הזה מצפים מהם לתת הרבה יותר מהרגיל. לא לאבד ריכוז ולהילחם עד הסוף

מקווה למשחק טוב, ספורטיבי, עם שיפוט הוגן, ויאללה שיתחיל כבר! לא יכולה לחכות..

קיארטנסון מכבי תל אביב
קיארטנסון. צריך לקבל שמירה צמודה קרדיט לדף הפייסבוק רשמי של Maccabi Tel Aviv FC – מועדון הכדורגל מכבי ת"א
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח