חדש ימינו כקדם

ליגת העל שלנו חוזרת וכדי להכין אתכם לעונת 2016-2017, הבלוגרים שלנו סוקרים את הקבוצות השונות. מתחילים עם ירון רוסטוקר ובית"ר ירושלים 

הצטרפו: דן מורי, עוז ראלי, טל בנש, מרסל הייסטר, עידן ורד, קובי מויאל, יוהאן אודל, שמעון אבוחצירא, יעקב בריהון, שלומי אביסידריס. רן בן שמעון, משה דמאיו. בסימן שאלה נכון להיום, אריק סאבו ודולי מאנגה.

עזבו: אלעד גבאי, דניאל אסקלינג, דושאן מאטוביץ', ניקטה רוקאביצה, נס זמיר, דובב גבאי, לירוי צעירי. סלובודאן דרפיץ'.

מה חסר לקבוצה: נכון להיום, עוד בלם וחלוץ בעלי שיעור קומה שישלימו סגל חזק ומגוון.

נקודת התורפה: כמו תמיד, הקהל מצד אחד ואלי טביב מצד שני. המשותף לשניהם הוא, שכאשר הם חושבים על טובת הקבוצה, בית"ר פורחת וכאשר הם חושבים רק על עצמם, הקבוצה נופלת. על התנהגות הקהל תקום או תיפול ההתלהבות הכל כך אופיינית לבית"ר ועל התנהגות אלי טביב יקום או ייפול הסגל.

בכמה שורות: נכון לרגעים אלו, השלד הבריא של הקבוצה נשאר. אייבינדר, שכטר, קלאודימיר, קלטינס וכמובן אצילי! אני זהיר כי כל יום יכול לבוא שינוי גדול. העוזבים והחדשים עד כה היו שחקני מעטפת ברובם והשלד הבריא נשאר וזה טוב. מאמן חדש וטוב הגיע, שחקנים חדשים טובים הגיעו בזמן לשם שינוי ורק מבחן אצילי נשאר לטביב כדי להוכיח סופית שפניו לאליפות. הימור שלי? אם בית"ר עוברת את הצרפתים, אצילי נשאר. אם לא, הוא עוזב ויבוא זר טוב במקומו.

למי כדאי לשים לב: בקבוצה כל כך מתוקשרת אין כמעט שחקן שלא נמצא תחת הרדאר ובכל זאת מבחינתי זאת שנת המבחן של שני שחקנים. דוד קלטינס, שצריך להוכיח שהבחירה בו כתגלית העונה שעברה לא הייתה מקרית ושמעון אבוחצירא, שצריך להמשיך להחזיק  את מחלקת השיקום לנפגעי מכבי חיפה בבית וגן. שינוי משמעותי נוסף, ואולי המשמעותי מכולם, יושב בלשכת המנכ"ל. בית"ר הייתה זקוקה למנכ"ל אמיתי במשרה מלאה, כמו אוויר לנשימה. בקבוצה עם מסורת של שכונתיות, חוזי מפיות ובעלי בית קריזיונרים, דמאיו צריך להוכיח את עצמו לא פחות מכל אחד מהשחקנים. שקט ניהולי וביטחון בדרך, חשובים לא פחות מריצה על המגרש.

הימור על מקום בסוף העונה: במצב בו הסגל עשוי להשתנות משמעותית תוך זמן קצר, כל צפי הוא הימור פרוע. ובכל זאת, מטרת הקבוצה היא להתקדם מקום אחד לפחות אם לא שניים מעבר למקום השלישי ולסיים עם תואר אחד לפחות. יותר מדי זמן היא לא זכתה באחד כזה. בהנחה ולא תעבור את הצרפתים, זה הימור מושכל. אם תעבור ותגיע לשלב הבתים לראשונה בהיסטוריה שלה, היא בוודאי תתקשה להצליח בליגה תוך כדי מאבק אירופי.

לפרויקט פתיחת הליגה הישראלית 2016-2017

חדש ימינו כקדם
Credit to "F.C. Beitar Jerusalem" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח