חבר מביא חבר

כל היום הייתי ככה, לא לכאן ולא לכאן
הסתכלתי על השמש וראיתי רק ענן
אז חבר שלי הגיע והרגשתי נהדר
כשהביט לי בעיניים כמו בסרט מצויר.
יוסי, יוסי, יוסי, יוסי
בוא נשב ונדבר
יוסי, יוסי, יוסי,
איזה יוסי של חבר

(יונתן גפן – יוסי יוסי)

בניון-מכבי-תל-אביב-1.
Credit to "Maccabi Tel Aviv FC" Facebook page

שיתוף הפעולה של התקשור עם אוחנה וטביב להגברת קצב מכירת המנויים של בית"ר הוא נחמד, אבל אותי לא משכנע.

יוסי בניון הגיע לבית"ר באיחור של 5, 10, 15 שנה. בגילו ובכושרו הוא לא יכול להוות תחליף ראוי לאיינבינדר, הוא לא מסוגל להוביל קבוצה לאליפות ובספק אם הוא יכול לסיים 90 דקות במשך עונה רצופה. יש יתרונות בהבאתו כמנהיג, כמי שיכול להשפיע וללמד את הצעירים ובאווירה הכללית שהוא יכול להשרות על המועדון. אבל משיח? ההבדל המקצועי בין מקום שלישי למאבק על האליפות? אלא אם כן יתגלה שיתוף פעולה מזהיר בינו לבין שכטר, מסופקני עד מאד.

ככלל, עם כל השינויים, בית"ר לא התחזקה לעומת השנה שעברה. תחליף ראוי לרואדה לא נמצא עדיין וזו הבעיה העיקרית, ז'אורזיניו הוא שחקן שהקהל יתאהב בו, אבל עדיין לא ברמה של איינבינדר וציון צמח ואנתוני ואן לא הובאו מלכתחילה כדי לעשות את ההבדל. עד כמה שזה נשמע אבסורד, דווקא יוסי בניון יצטרך להיות זה שיוכיח את עצמו, בגלל הציפיות הגדולות ממנו. ללא בלם בעל שיעור קומה וחלוץ ברמה גבוהה שיצטרפו לקבוצה, קיים ספק ביכולת של הקבוצה בכלל, ושל יוסי בפרט, לעשות זאת.

אלי טביב
(צילום מסך)

מה שכן, אי אשר להתעלם מהעבודה הקשה של טביב ובית"ר בפגרה הזו. החכמה היא לא רק להביא דברים חדשים אלא גם לשמור על הטוב הקיים. עצם העובדה שהייסטר, קונטה וורד ממשיכים עוד עונה זה לזכותו של טביב. בית"ר בסה"כ בנתה סגל טוב, אך ללא ההשלמות הנ"ל תתקשה מאד להתקדם. בשנים הקודמות טביב הביא כמה החתמות טובות, אבל תמיד היה חסר לו הגרוש ללירה. פעם ורמוט, פעם אצילי. השנה הוא צריך להוכיח שהוא יכול לעשות רכש מושלם. ואין לו יותר מדי זמן בשביל זה.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח