זה סופו של כל בלון

כשלא מגיע, אז לא מגיע ולהפועל באר שבע של השנה, פשוט לא הגיע. לו רק היו מקבלים את מאריבור בשנה שעברה, ככל הנראה היו זוכים בכבוד לקבל בראש מברצלונה ומנצ'סטר סיטי. שער אחד מול סלטיק מנע זאת מהם אשתקד, שער אחד אמש, מנע זאת מהם השנה.

הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

אבל למען ההגינות, חייבים להודות שקמפיין ליגת האלופות, היה צריך להסתיים עבור האדומים כבר מול לודוגורץ. שער מזליקי במיוחד של גאדיר, העלה אותם לשלב הפלייאוף מלכתחילה. זו לא אותה קבוצה של השנה שעברה. שחקנים מבוגרים יותר, חדים פחות ועדיין לא נראה שיש תחליף הולם לאיבידיו הובאן וכל זאת ללא הערך המוסף של בוזגלו, שניצח את אינטר בסן סירו. גם המבצר של טרנר מגלה סימני סדקים ואם הקבוצה לא תראה שיפור, גם האליפות המקומית בסכנה.

נכון, הפציעות של שחקני מפתח היו בעוכרי הקבוצה. בעיקר של ויטור. שחקן שעצם נוכחותו על המגרש, משנה את פני הקבוצה לחלוטין, אבל גם בלעדיו, קבוצה ששווה ליגת אלופות צריכה להתגבר על זה ובאר שבע פשוט לא כזו. גם לו הייתה עולה, סביר להניח שלא הייתה מצליחה יותר ממכבי תל אביב לפני שנתיים עם טוני נוואקמה בתפקיד זהבי.

ואולי אולי, בתת המודע שלה, נכנסה בבאר שבע יוהרה מסויימת. כאילו באה לומר, בשנה שעברה, שילמנו שכר לימוד, השנה אנחנו בשלים יותר. אירופה, here we come.  גם החוצפה, אין מילה אחרת, להמיר את this is anfield.  של ליברפול ב this is terner, עם כל הכבוד, מראה שאולי קצת שכחו בבאר שבע מאין באו ולאן הם הולכים ובפני מי הם עתידים לתת דין וחשבון, עד שבאה מאריבור והזכירה להם.

הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק של "מנהלת הליגות לכדורגל"

כואב הלב על אלונה ברקת שראויה הייתה לקצור את פירות ההשקעה הרבה והנכונה שלה בקבוצה ועל ברק בכר שבשנה שעברה הביא ערך מוסף לאימון וקצר שבחים בכל היבשת והשנה קצת פחות, אבל אולי דווקא השנה, שכר הלימוד ישתלם לבאר שבע יותר, כי אם היא תזכה באליפות המדינה גם השנה, בשנה הבאה זו באמת תהיה ההזדמנות האחרונה של הקבוצה הזו לעלות לליגת האלופות. ובאר שבע כבר הוכיחה, שללמוד מטעויות היא יודעת ומהר.

חורף אירופי עדיין יהיה לנו השנה. אולי של שתי קבוצות, אבל האמת הוצגה בפני הכדורגל הישראלי. להגיע לבאר הוא מסוגל. לשתות ממנה, פשוט לא מגיע לו.

הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL ולדף הרשמי של הפועל באר שבע
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח