וזה סוף החדשות

רשות השידור נסגרה בצדק. עשרות שנים של אגרה, משכורות מנופחות חסרות פרופורציה על חשבון הציבור, בירוקרטיה מסורבלת, ועדים שונים ומשונים, משחקי כבוד, התנשאות על כל העולם, שביתות חסרות הגיון, אי התייעלות טכנולוגית וערכאיות מקצועית – באו אל קיצן. אלף איש איבדו את מקום עבודתם, אבל אין בלב הציבור רחמים.

אבל, יגידו לכם ברשות, בשלוש השנים האחרונות התייעלנו מאד, פיטרנו מאות עובדים, חגיגת המשכורות הופסקה, עברנו לשדר ב-HD ועשינו כמה וכמה דברים חשובים מאד, עברנו תכנית הבראה ועמדנו בכל התנאים שלה. זו כבר לא אותה רשות מסואבת מהפסקה הראשונה ואת כל מה שעשינו לאורך כל עשרות השנים האלה, אי אפשר לקחת מאיתנו. ובכל זאת סגרו.

אוהד טלוויזיה

הפועל תל אביב ירדה בצדק. עונה שלמה של ניהול כושל, חוזים דרקונים, משכורות מנופחות חסרות פרופורציה שלא שולמו בכלל, בירוקרטיה מסורבלת, מינויים מקצועיים כושלים, קומבינה עם בית המשפט, מכות בין אוהדים, שחקנים ושוטרים והכי חשוב, תצוגות עלובות על כר הדשא – באה אל קיצה.

אבל, יגידו לכם בהפועל, בסיבוב השני ובפלייאוף התייעלנו מאד. הגענו להסדר חובות, קיבלנו באהבה את עונש הפחתת הנקודות, נלחמנו על הדשא, הבאנו מאמן לא יקר וניסינו לייצב את הסגל עד כמה שניתן. זו כבר לא הייתה אותה הפועל מהסיבוב הראשון ובכל זאת ירדנו ואין בלב הציבור רחמים.

הפועל תל אביב
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

כמה סמלי הוא שרשות השידור והפועל תל אביב בליגת העל הופסקו באותו שבוע. שני הסמלים הגדולים של "ישראל הראשונה" של פעם, קרסו קריסה ידועה מראש והאדמה לא רעדה. כולם ראו את זה קורה מכל הכיוונים ואיש לא עשה כלום כדי לעצור את זה – כי זה לא היה מספיק אכפת למי שבאמת יכול להשפיע! אם ראש הממשלה באמת היה רוצה, הייתה רשות שידור פעילה. ואם מי שיש לו השפעה היה מצליח להוציא את כבירי מוקדם יותר ולגייס סכום כסף מהאוהדים, מספונסרים או מכל גורם אחר, הפועל לא הייתה יורדת. ימים יגידו אם היא תחזור תוך שנה כמו מכבי נתניה או שתשקע שנים ארוכות בליגה השנייה כמו אחותה מפתח תקווה.

ואם כבר נגענו בסמליות, לפני שבע עשרה שנים בדיוק, זכתה הפועל בדאבל הראשון שלה מאז קום המדינה. אריק איינשטיין ז"ל שר "השנה היא שנת 2000, השלוש עשרה במאי, היום לקחנו כתר, עם הפועל חי".  אני יריב גדול של הפועל, אבל בנפול אויבי איני שמח – רק נצבט לי הלב להבדל בין הקבוצה שגרמה לי להזיל דמעות של עצב באצטדיון ר"ג, בסיום גמר הגביע של 1999, לבין ההזויים שהסתובבו על המגרש העונה האחרונה.

שלום לך הפועל.

הפועל תל אביב

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח