ה-MVP של הכדורגל

הרומן שלי עם מכבי התחיל לפני פלוס מינוס חמש שנים. למרות היותי ילדה שגדלה בבית ביית"רי ובילתה שבתות רבות במגרשים על הברכיים של אבא (שלימים החליט להחרים את הכדורגל הישראלי ובתוך כך גם את בית"ר, אחרי תקריות אלימות במגרשים בסוף שנות השמונים), לא פקדתי את המגרשים בארץ שנים רבות והסתפקתי בצפיה בבארסה ובנאפולי בנוחות מהכורסא בבית. כשהגעתי לבלומפילד לראשונה, ישירות לשער 11, האנרגיות כבשו אותי מחדש, וכבר בעונה העוקבת, הפכתי מנויה (הפעם בשער 7 הצהוב) והשאר היסטוריה.

קטנת אמונה שכמותי הגעתי אתמול לבית של חבר לצפות במשחק בלי טיפת ציפייה ותקווה. אולי היה שם שבריר ממנה ואולי גם זה לא. 60 דקות לאחר מכן ההרגשה הייתה אפילו קשה יותר, לצפות בכל מה שחששת ממנו מתממש, לראות איך הקבוצה שלך לא מצליחה להניע כדור על המגרש, לא מסיימת מהלכים, לא מצליחה לשבור את היריבה נסוכת הביטחון וגרוע מכך – המשחק משעמם! עכשיו לפני שאתם קופצים עליי ושואלים איך אפשר להשתעמם כשאתה בלחץ? אז הלחץ שם, כי זו הקבוצה שלך, אבל השעמום גם, כי בכל זאת, כמו כולם, אני אוהבת כדורגל טוב והדרך חשובה לי בדיוק כמו התוצאה.

ואז הגיע זהבי, תקראו לו קוסם, תקראו לו מלך, בשבילי בדיוק כמו שב-NBA יש MVP לנו יש את זהבי, ה-MVP של הכדורגל, ולא זה לא רק השערים הפנומנליים שהוא כובש, או התנועה שלו על המגרש, יותר מהכל זו האנרגיה שהוא מכניס לקבוצה ברגע שהוא עולה על הדשא. בדיוק כמו שכשאתה משחק עם החבר'ה בשכונה ואחיך הגדול מגיע ועכשיו אתה יודע שיש לך גב ומעכשיו הכל יהיה בסדר.

מכבי לא יכולה בלי שחקנים שהם הלב והנשמה שלה, רואים את זה באהבה הבלתי מותנית לייני הקפטן האהוב שעזב, יצחקי שמבלה יותר זמן בפציעות מאשר על המגרש ועדיין הוא אגדה ואלברמן, השחקן הכי עקבי על המגרש שפשוט תמיד שם כשצריך. תעלו את זהבי איתם ועכשיו הם מלאי ביטחון ויכולים לזרוח. זה נכון שצריך ספסל רחב לאירופה וחייבים חיזוקים בהגנה, ונכון שצריך 9 קלאסי, שישחרר את זהבי למקומו הטבעי, אבל אתמול ב-20 הדקות האחרונות של המשחק לאף אוהד מכבי לא היה אכפת מכל אלו, כי בפעם הראשונה, כנגד כל הסטטיסטיקות, הפרשנים והתחזיות, מכבי עשתה את הבלתי ייאמן ויותר מכל, כי אתמול, לראשונה, אבא שלי צעק בבית, יאללה מכבי!

היום שבו הרגש ניצח - הצד הנשי
קרדיט – דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח