השכנים הרועשים – עונה 3

עונת הבכורה בפרמייר ליג הייתה מוצלחת מעבר לציפיות, אבל הסתיימה באכזבה גדולה כאשר איבדנו את המקום הראשון למנצ'סטר יונייטד במחזורי הסיום וסיימנו רק במקום השני. העונה השנייה בליגה הטובה בעולם והשלישית בסך הכל במיין רואד נפתחה עם ציפיות לזכייה ראשונה בתואר כמאמן סיטי ולמאבק בכל החזיתות – ליגה, גביעים וליגת האלופות.

Premier League - טיק טיק

את הקיץ העברתי בחיזוק משמעותי של הסגל, עיבויו והתאמתו ללוח המשחק האינטנסיבי ולמפגשים עם אריות היבשת. עוד לפני חודש יולי הבטחתי את רכישתם של שני כוכבי על שירדו ליגה עם קבוצותיהם בעונה האחרונה: לוקה טוני מברשיה ו"רונאלדיניו האנגלי", ג'ו קול מווסטהאם. וינסנט קומפני בן ה-18, אגדת סיטי במציאות, הצטרף מאנדרלכט ויחד איתו הגיע שני צעירים מוכשרים שסיימו חוזה בברצלונה: פפה ריינה ואנדרס אינייסטה, שבאורח פלא לא מצא את מקומו בקאמפ נואו. דני הפורטוגלי, ג'רמי הקמרוני וג'ון הארטסון, האיש והבעיטה, הצטרפו כדי לחזק את הסגל העמוס בוותיקים כמו אייל ברקוביץ', סטיב מקמנמן, פפ גווארדיולה ועוד.

סגל השכנים הרועשים - עונה 3

העונה התחילה עם שני הפסדי ליגה מפתיעים לסאות'המפטון ובלקבורן, ובניצחון דחוק על אוד גרינלנד במוקדמות ליגת האלופות. ניצחון הליגה הראשון היה התפוצצות בדמות 7:2 ענק על סנדרלנד שפתח רצף של ארבעה ניצחונות. הסיבוב הראשון היה חלש מאוד עם הפסדים לקבוצות כמו צ'לסי, ליברפול, לידס ואסטון וילה ובחודש ינואר כבר היו קולות מהיציע שקראו לפיטוריי בגלל המקום ה-11 הנמוך וההדחה המוקדמת מהגביע.

סנדרלנד השכנים הרועשים - עונה 3 (Medium)

בניגוד לכישלון בליגה, בליגת האלופות ובגביע הליגה פרחנו. באירופה דילגנו בקלות מעל לשלב הבתים הראשון בדרך לבית מוות בשלב השני עם רומא, ברצלונה ושאלקה, שגם אותו צלחנו. בגביע הליגה עברנו את ווסטהאם, שפילד יונייטד, ליברפול וצ'לסי בדרך לחודש קשה שכלל ארבעה משחקים מול מנצ'סטר יונייטד: אחד בליגה, שניים ברבע גמר ליגת האלופות וגמר גביע הליגה, שהיה גם המשחק הראשון שנערך בסדרה (ושודר בלייב בקבוצת המנג'ר):

תואר אחד כבר יש, ובינתיים רשמנו התאוששות מרשימה בליגה והצלחנו לסכן אפילו את הטופ -4 והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. ניצחון חוץ 1-0 באולד טראפורד במשחק הראשון של רבע הגמר (פאולו וונצ'ופה) לא הספיק אחרי שיונייטד ניצחו 2-1 בגומלין וסיימו את סיפור אירופה מוקדם עבורינו. ההתאוששות המרשימה בסיבוב השני בליגה לא הספיקה לכרטיס לליגת האלופות, אבל כן למקום החמישי ולכרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה. את העונה סיימנו עם 12 הפסדים, תואר 'הקבוצה עם ההתקפה הטובה ביותר בליגה' ותואר ממשי, גביע הליגה, הראשון שלי במסע עם סיטי.

טבלה השכנים הרועשים - עונה 3
מלך השערים

לוקה טוני לא הפסיק להפציץ מאז שהגיע. 20 שערי ליגה הספיקו כדי לזכות בתואר מלך השערים, לצידם של אלן שירר וקווין פיליפס. סה"כ הוא כבש 29 שערים בכל המסגרות ובישל שישה.
לוקה טוני השכנים הרועשים - עונה 3

השחקן המצטיין

ג'ול קול בן ה-22 נתן עונת חלומות מעמדת הקשר השמאלי. 12 שערים ו-11 שערים בכל המסגרות הובילו למקום קבע בהרכב של נבחרת אנגליה ולתואר השחקן המצטיין של האוהדים.

ג'ו קול השכנים הרועשים - עונה 3

בנוסף – עבדנו קשה ועדכנו את משחק המנג’ר הנוסטלגי ואהוב על כולנו – Championship Manager 01/02 בתוספת הליגת הישראלית עם עדכונים נכון לנובמבר 2017!!!

ליגה ישראלית למנג'ר 01/02.

מנג'ר 01/02 הליגה הישראלית הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח