השכנים הרועשים – עונה 2

עונת הבכורה בצד הכחול של העיר מנצ'סטר הסתיימה בהצלחה עם עליית ליגה קלילה. המטרה החדשה: תקיעת יתד בפרמייר ליג, אבל בסתר ליבי כיוונתי קצת יותר גבוה, לעבר הצמרת הגבוהה והכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

Premier League - טיק טיק

לשם כך היה צורך בשחקנים נוספים שיחזקו את הסגל הקיים: אלכס מנינגר האוסטרי הגיע לעמדת השוער, וויין ברידג', מגן נבחרת אנגליה הצעירה, הצטרף בזול בזכות סעיף שחרור נמוך במקרה שסאות'המפטון שלו תרד ליגה (מה שקרה), סטיב מקמנמן הוותיק חתם אחרי שנה שלא שיחק בריאל מדריד וצמד האירים הורסיטליים, רורי דילאפ ובארי קווין, שיכולים לשחק כמעט בכל עמדה במגרש, חיזקו את הספסל. ההחתמה הגדולה ביותר של הקיץ הייתה זו של ג'יבריל סיסה מאוקזר, החלוץ הצעיר שנחשב בזמנו לאחד הכישרונות העולים בכדורגל הצרפתי. סה"כ שישה שחקנים שמצטרפים לסגל וותיק ומאוזן עם הרבה שחקנים בינלאומיים, שדרס את הצ'מפיונשיפ, ומקווה להשיג דריסת רגל גם בליגה הטובה בעולם.

הלחם והחמאה

בחודשיים הראשונים שלנו בפרמייר ליג לא הפסדנו. מניצחון הבכורה בחוץ על ניוקאסל (3-1 מצמד של ברקוביץ' ושער של מקמנמן) ועד ההפסד הראשון במחזור השמיני לאיפסוויץ, שלא קטע את הריצה המדהימה שלנו לעבר סיבוב חלומי, שיכל להיות מושלם אלמלא הפסד למנצ'סטר יונייטד בדרבי בחודש דצמבר. שחקני הרכש עשו עבודה מעולה, ובמיוחד ג'יבריל סיסה שכבש בלי הפסקה, כולל שלושער מדהים מול טוטנהאם. את סיום הסיבוב סיימנו במקום הראשון, שלוש נקודות מעל יונייטד ועם תקוות לאליפות היסטורית כבר בעונת הבכורה בפרמייר ליג. ההדחות המוקדמות כבר בסיבובים הראשונים של הגביע וגביע הליגה לא האפילו על ההישג המדהים.

השכנים הרועשים - עונה 2 טבלה סגל

ראש בראש מול פרגוסון

עומס משחקי חג המולד פגע בנו במהלך חודש ינואר ופתיחת הסיבוב השני. הפסדים לארסנל, פולהאם היו חלק משרשרת של חמישה משחקים ללא ניצחון שהורידו אותנו למקום הרביעי אבל הצלחנו להוציא את העגלה מהבוץ עם רצף של שבעה ניצחונות רצופים מאמצע פברואר ועד תחילת אפריל וחזרה למקום הראשון. ארבעה מחזורים לסיום פגשנו את יונייטד השנייה למשחק עונה כשנקודה אחת מפרידה בינינו. ניצחון, ואפשר לומר שאנחנו עם רגל וחצי על צלחת האליפות.

נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, הכל בידיים שלנו. ואז קרה הבלתי יאמן. הפסד חוץ לצ'לסי הפך את הטבלה ומחזור לפני הסיום הפסד נוסף לווסטהאם, שכבר ירדה ליגה, שלח את צלחת האליפות לצד האדום של העיר ואותנו להתנחם בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות לאחר שהפסד שלישי ברציפות במחזור הסיום הוביל לכך שאפילו ארסנל עקפה אותנו וחטפה את הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים. סיום מאכזב לעונה חלומית.

השכנים הרועשים - עונה 2 טבלה

מלך השערים

לא פחות מ-12.5 מיליון ליש"ט שילמתי על ג'יבריל סיסה והוא החזיר אותם בריבית עם 18 שערי ליגה ותואר מלך השערים של הקבוצה.

השכנים הרועשים - עונה 2 טבלה סיסה

השחקן המצטיין

מי שבישל לסיסה את מרבית השערים היה הקשר הספרדי הוותיק וקפטן הקבוצה. פפ גווארדיולה, שתרם חמישה שערים ו-13 בישולים בעונה בלתי נשכחת.

השכנים הרועשים - עונה 2 טבלה פפ

בפרק הבא- 'השכנים הרועשים' כובשים את אירופה!

בנוסף – עבדנו קשה ועדכנו את משחק המנג’ר הנוסטלגי ואהוב על כולנו – Championship Manager 01/02 בתוספת הליגת הישראלית עם עדכונים נכון לנובמבר 2017!!!

ליגה ישראלית למנג'ר 01/02.

מנג'ר 01/02 הליגה הישראלית הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח