הרכות הבלתי נסבלת – על הפסדה של מכבי ת"א במילאנו

בסדרת המופת "סיינפלד" יש פרק בו קרמר הולך לחוג קראטה ומשוויץ באזני חבריו שהוא "הכי טוב בכיתה". בהמשך מסתבר שהוא הולך לחוג של ילדים.  כך ודאי הרגישו השבוע במכבי ת"א.  הצהובים עשו מאזן 0:6 בזירה המקומית בזמן שהיו מושבתים מהיורוליג, עקב הסגר האווירי ובטח התחילו לשכנע את עצמם שהם אלופי הכיתה, בלי לשים לב לרמה של הכיתה.

הלוחם-בספאם לוגו

מילאנו באה אגרסיבית.  בעיקר בהתקפה, ברמת ביצוע גבוהה מאוד של תרגילים ופשוט ניפצה את מכבי ואת כותב שורות אלה, שניבא אתמול בפריגיים נצחון לצהובים, אל קרקע המציאות.

בדיחה ישנה וסטיגמטית אומרת שגולנצ'יק מתאבד בעזרת זה שהוא קופץ מהפרופיל לקב"א.  אז לו הייתי רוצה להתאבד (אני לא),  הייתי יכול לעשות זאת בעזרת קפיצה מהציפיות שלי ממכבי טרם המשחק למה שהיה במציאות…

מילאנו מכבי
תמונה: אתר היורוליג

 

הקלות שהאיטלקים חתכו בהגנה של מכבי, כסכין בחמאה, היתה פשוט מעליבה.  הפיק אנד רול האיטלקי פשוט פירק את ההגנה של חניכיו של ספרופולוס, שנראה אובד עצות.

הצהובים פתחו בחמישייה עם האנטר, זוסמן ובלייזר, השומרים הטובים יותר שלהם בעמדות 3-5, כדי לא להכנס לבור הקבוע בפתיחה וזה עדיין לא עזר.  מסינה הלך בפתיחה פעם אחר פעם לשבון שילדס, עליו שמר בלייזר וזה מצא בקלות את הטבעת ועזר למילאנו לפתוח פער, שלמעשה נשמר עד לסיום.

מילאנו מכבי
תמונה: אתר היורוליג

 

מה עשו מכבי?  עם 28 אחוז לשלוש ו 42 אחוז לשתיים אי אפשר לנצח את מילאנו.  בודאי לא ביום שההגנה מאפשרת ליריבה 75 אחוז ל-2 נקודות ו- 40 אחוז לשלוש.  ההגנה הצהובה נראתה כמו מעבר חצייה ופשוט היה נראה שכל הזמן הזה ללא יורוליג הרגיל את הצהובים להגנות ליגה ולהתקפות ליגה וכך זה נראה.

תוסיפו לזה משחק של 0 נקודות לסקוטי ווילבקין (שסבל מפציעה ביד ושיחק 17 דקות בלבד עם חבישה שהפריעה לו מאוד) והתוצאה היתה תבוסת השיא של מכבי ביורוליג השנה.

ההפסד אתמול היה אמנם כזה שנלקח בחשבון, אבל הצורה והדרך והבור ההולך ומעמיק מסמן כי את הפלייאוף הצהובים יראו העונה מהבית.

הצהובים כנראה יחזרו בקרוב להתרכז בליגה, שכרגע נראה שבה הרמה מתאימה להם יותר.

הכותב הוא מבעלי הפודקאסט "מכביפוד", פודקאסט האוהדים של מכבי ת"א בכדורסל

מילאנו מכבי
תמונה: ארמאני מילאנו
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח