הערב ביורוליג: מכבי תל אביב מתארחת בבלגרד ורוצה להמשיך את המומנטום.

לאחר שני נצחונות רצופים ושנראה שהיא מחזירה את הכבוד האבוד, מכבי תל אביב מגיעה הערב לבלגרד, לאולם אלכסנדר ניקוליץ',  כדי להתארח (21:45), במסגרת המחזור ה-33 ביורוליג, אצל הכוכב האדום. הצהובים במאזן לא מחמיא של 17:13 שלילי(שני משחקים חסרים שיושלמו בשבוע הבא), למרות השיפור ומקווה לנצח כמה שיותר מארבעת משחקי היורוליג הנותרים שלה. הכוכב האדום, מנגד, עם מאזן גרוע אף יותר , של 23:9 שלילי ובצניחה חופשית מבחינת יכולת ותוצאות.

במכבי ייעדרו הפצועים האנטר וזוסמן. בכוכב רית' הפצוע ייעדר והגארדים, קינו קולום וקורי וולדן, נמצאין בספק.

בלגרד-מכבי
תמונה: אתר היורוליג

 

הכר את היריבה:

הכוכב האדום היא כאמור, עוד נפגעת עיקרית מהיעדר הקהל העונה והיכל הפיוניר בבלגרד, שתמיד נחשב למבצר, פשוט לא נראה אותו דבר. מאז איבדו סיכוי, האדומים לבנים בנפילה חופשית.  הסרבים הפסידו ב 11 מ 13 משחקיהם האחרונים, כשחמישה מההפסדים הללו היו בבית.

מאז המפגש הקודם עם מכבי, הכוכב החליפה מאמן וגם אקס מכבי, טיילר רוצ'סטי, הספיק לעזוב, לחתום בהפועל חיפה, אך לעזטב אחרי מספר משחקים בלבד

השחקן הבולט בקבוצה הם קודם כל הכוכב, ג'ורדן לויד, אקס הפועל אילת, המוביל את הקבוצה בנקודות, אסיסטים וחטיפות. שחקנים בולטים נוספים הם הגארד, אקס חולון, קורי וולדן, שחקן הפנים, אקס מכבי, ג'וני אובראיינט , הרכז לנגסטון הול,  הסנטר הקמרוני, לאנדרי נ'נוקו, הפורוורד הסרבי, בויאן דוידובאץ' ובן ארצו הותיק, מרקו סימונוביץ'. המאמן הוא דיאן ראדוניץ', שהחליף במהלך העונה את סאשה אובראדוביץ'.

קרדיט לתמונה : אתר היורוליג


שיעור היסטוריה:

מאז תחילת המילניום המאזן הוא 5:6 למכבי. בבלגרד המאזן הוא 1:4 למארחת, כאשר בעונה שעברה מכבי הובסה בבלגרד, במה שהיה משחקה האחרון ביורוליג, לפני שהקורונה עצרה את העונה, 76:92. העונה בסיבוב הראשון, הצהובים ניצחו 76:81 ביד אליהו. ווילבקין קלע 23 למכבי ובראיינט הוסיף עוד 16. לבלגרד קלע לויד 24.

מכבי-הכוכב האדום
קרדיט תמונה: אתר היורוליג

 

מפתחות לנצחון של מכבי ת"א:

– לא לתת שלשות. הכוכב האדום תקום ותיפול על הקליעה שלה מבחוץ. אם הצהובים יהיו אגרסיביים בשמירה מחוץ לקשת, הם ינצחו.

-להמשיך ללכת פנימה. מכבי קיבלה לא פחות מ-63 נקודות משתי עמדות הפנים שלה מול ברצלונה. אם ימשיכו ללכת לז'יז'יץ' ושות' מול הקו הקדמי הבינוני של הכוכב האדום, זה יביא תוצאות טובות.

-לשחק מהר. כרגיל, מול רוב קבוצות היורוליג מכבי יעילה יותר כאשר היא רצה. יש כמה יוצאות מן הכלל (זו שמכבי פגשה רק שלשום היתה אחת כזאת), הקבוצה הסרבית לא אחת מהן.

מכבי-הכוכב האדום
קרדיט תמונה: אתר היורוליג

 

ולתחזית:

לכוכב האדום, כמו למכבי, נשאר לשחק רק על הכבוד. מכבי ניראית במומנטום טוב בעוד הכוכב נראית רע מאוד. אני הולך עם הצהובים, בהנחה שלא יבואו זחוחים מברצלונה. נצחון למכבי ב 7-9 נקודות.

הכותב הוא מבעלי הפודקאסט "מכביפוד", פודקאסט האוהדים של מכבי ת"א בכדורסל.

מכבי-הכוכב האדום
קרדיט תמונה: אתר היורוליג
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח