המסע של אביב בצון – מנג'ר עונה 14

יש עונות שאין טעם להכביר עליהן במילים. שום דבר מרגש לא קרה בהן, שום דבר לא השתנה, הן לא מזכירות את העבר ואין להן השפעה על העתיד. סתם עוד עונה. כזאת בדיוק הייתה עונת 14/15 שלי בולנסיה. בעקבות האליפות המרשימה החלטתי לא לצרף אפילו שחקן אחד לסגל הראשון, ורק לחזק את ולנסיה ב' בשחקנים חופשיים כמו טוטו תמוז, יוסי בניון ועוד כמה ספרדים שאני זוכר להם חסד נעורים. קיץ משעמם שהתחיל עונה משעממת. "העונה הגנוזה".

מערך אביב בצון צ'מפיונס מנג'ר עונה 13
המערך של אביב בצון צ'מפיונס מנג'ר עונה 13

ולא שהיא לא הייתה מוצלחת, כן? העונה התחילה בניצחון כפול על ריאל מדריד בסופר-קאפ וזכייה בעוד תואר נוסף בספרד. גם את שלב הבתים הראשון בליגת האלופות עברנו בקלות. גם בליגה זה עבד חלק יחסית, עם ניצחונות על הרוב הגדול של הקבוצות הקטנות, נפילות מול ריאל וברצלונה ובעיקר מאבק בצמרת הגבוהה עם שתי הגדולות. ויאריאל שוב הדיחה אותנו מהסיבוב הראשון בגביע המלך, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, שהיו היריבות שלי בשלב הבתים השני בצ'מפיונס, יחד עם צסק"א מוסקבה, דאגו שגם העונה לא אגשים את חלום האלופות שלי, וכל מה שנותר הוא לצפות בבארסה דוהרת לאליפות בזמן שאני מתנחם במקום השני ובהרגשה של "היינו קרובים".

אז מה כן אפשר לקחת מעונה כזאת? נכון, את העונה הבאה. שני דברים חיוביים קרו ב-2015: הראשון, ולנסיה ב' עלתה לליגת המשנה. השני והחשוב יותר, החתמתי בינואר סוללת כוכבים מרשימה ונוצצת, כולל את הכוכב הגדול במשחק, במטרה לזכות בליגת האלופות בעונת 15/16, העונה האחרונה בקריירה עם ולנסיה. בפעם הבאה במסע הנוסטלגי, ורגע לפני שמתחילים מסע חדש בהווה- המשך יבוא…

לשאר הטורים בסדרה

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח