הטירוף חוזר – דירוג הקבוצות והימורים לקראת ליגת האלופות

ליגת האלופות חוזרת ואיתה יחזרו מיליוני אנשים לטירוף סביבה. כדי לעזור לכם להיכנס לאווירה ערכתי עבורכם דירוג של הקבוצות, הימורים על מה יקרה ושחקנים שלדעתי יבלטו.

הדירוג המלא:

32: לגיה ורשה– אחרי שנים של אכזבות והדחות מוקדמות, הפולנים הצליחו להעפיל לשלב הבתים, אך בבית עם ריאל ודורטמונד הם יסתפקו ב-3 נקודות.

31: רוסטוב– הקבוצה הרוסית עם הכי פחות ניסיון באירופה (ביחד עם לסטר) שהפתיעה בשנה שעברה את זניט האלופה ועלתה לליגת האלופות לראשונה, תתקשה להתקדם בבית קשה עם באיירן ואתלטיקו.

30: לודוגורץ– הקבוצה הבולגרית בפעם השנייה בשלב הבתים אחרי ההיסטוריה שהם עשו לפני שנתיים (ואפילו סחטו תיקו מליברפול). גם הפעם אין להם הרבה סיכויים להפתיע.

29: קופנהאגן– אלופת דנמרק עלתה בלי להרשים בצורה יוצאת דופן וקשה להאמין שתצליח להתמודד על שני המקומות הראשונים בבית שלה.

28: דינמו זאגרב– למרות שהפתיעה לפני שנה את ארסנל בבית שלה, היא נראית לא מספיק מאיימת ולא מישהי שלאורך 6 משחקים יכולה לסכן את שאר הקבוצות בבית שלה.

27: סלטיק– קחו קבוצה עם עבר מזהיר, הווה לא מספיק טוב ועליות בשניות האחרונות (ב"ש, אסטנה ולינקולן) פלוס העובדה שבארסה וסיטי איתם בבית ותקבלו סיכויים אפסיים לעלייה.

26: קלאב ברוז׳- אלופת בלגיה (מצוידת בליאור רפאלוב) אומנם במקום לא מזהיר, אך עם סיכויים לא רעים להפתיע ולאיים על העפלה.

25: בשיקטאש– לאחר שזכו באליפות והקדימו את גלא ופנרבחצ׳ה נפרדו מהכוכב של העונה שעברה מריו גומז ולא צירפו שחקנים שיתקרבו לרמתו ובלי גולים יהיה קשה לעלות.

24: באזל– אחרי שנעדרו בעונה שעברה מהמפעל לאחר המפגש הכפול עם מכבי ת"א הם חוזרים. אבל בבית עם ארסנל ופסז׳ הם יסתפקו בניצחונות על לודוגורץ.

23: ספורטינג ליסבון– הפורטוגלים הם קבוצה חזקה שיכולה להפתיע, אבל ההיעדרות של נאני תהיה משמעותית

22: מנשגלדאבך– הגרמנים הצליחו להפתיע גם העונה ולהשתתף במפעל, אך בבית של סיטי ובראסה גם ניצחון יחיד על סלטיק יתקבל בברכה.

21: פ.ס.ו– אלופת הולנד אמנם בעלת פוטנציאל גדול ויכולה להוות סוס שחור לבאיירן ואתלטיקו, אך לא תאיים על העלייה של אחת מהן.

20: דינמו קייב– אחרי שבשנה שעברה הפתיעה את פורטו ועלתה לשמינית, גם השנה היא אמורה להיאבק עם נאפולי ובנפיקה על העלייה, אבל עושה רושם שהיא הפחות טובה מבין שלושתן.

19: צסק"א מוסקבה– למרות שחזרה להיות אלופת רוסיה אחרי שנים שזניט תפסה את המקום הזה-היא בבית הכי קשה שכל אחת מהקבוצות מכוונת להעפיל ממנו והיא נראית הכי פחות טובה מבין הארבע. היא יכולה להפתיע, אבל זה יהיה קשה יותר ממה שחושבים ברוסיה.

18: לברקוזן– הגרמנים, שנקלעו לבית קשה וגם התחילו לא טוב את הליגה, יצטרכו להתאמץ כדי להעפיל ולא בטוח שיצליחו בכך.

17:פורטו– סגנית אלופת פורטוגל נראתה נהדר נגד רומא במוקדמות ואמורה לעלות מהבית הדי קל שיש לה, אבל בשביל פסגת הבית הם יצטרכו להתאמץ יותר נגד לסטר.

16: לסטר– הפתעת העונה שעברה פתחה רע מאוד את הליגה, אך לא אמורה להיתקל בבעיות נגד קופנהגן וברוז׳. יהיה לה קרב מעניין עם פורטו על המקום הראשון בבית.

15: בנפיקה– אלופת פורטוגל והמפתיעה שנה שעברה עם הגעתה לרבע הגמר, צפויה להתמודד על המקום הראשון עם נאפולי ודינמו קייב ונראית בעלת סיכוי טוב להעפלה – אולי אפילו שיחזור של השנה שעברה.

14-13: סביליה וליון– אלופת הליגה האירופית וסגנית אלופת צרפת פתחו את העונה טוב אבל לא יסכנו יותר מדי את המקום הראשון של יובנטוס. הקרב ביניהם על המקום השני יהיה עד השנייה האחרונה.

12: מונאקו– פתחה מצוין את הליגה, ניצחה את פסז׳ והרשימה עם העלייה על חשבון ויאריאל. לא יהיה לה פשוט לעלות, אך היא יכולה לעשות זאת אם תשמור על כושרה הנוכחי.

11: נאפולי– הנאפוליטנים אמנם איבדו את היגוואין ליובנטוס, אך הם יכולים וצריכים להעפיל שלב יחסית לבית שלהם והם עוד יכולים להפתיע עד הרבע.

10: טוטנהאם– אחת מהפתעות העונה שעברה רק התחזקה ונראית המועמדת הראשית להעפיל מהבית הקשה שקיבלו ואולי להעפיל גם לרבע הגמר.

9: ארסנל– הרכש של ארסנל השנה לא מרשים וכך גם פתיחת העונה שלהם, אבל הם צפויים להתאושש ולעלות לשמינית. יותר מזה קשה לדעת. בכל זאת, ארסנל.

8: פ.ס.ז׳- אלופת צרפת נראית לא טוב וכבר אחרי 3 מחזורים רשמה הפסד ליגה (מה שקרה שנה שעברה רק פעם אחת!!) ונראית לא במיטבה בלי זלאטן. את הבית הם צריכים לעבור אבל אחרי זה – אי אפשר לדעת.

7: מנצ׳סטר סיטי– הקבוצה של גווארדיולה כמו מכונה בליגה, אבל רק נגד ברצלונה בבתים נדע האם המכונה עובדת גם נגד אריות אירופה. הם אמורים לעבור לפחות לרבע הגמר, אבל אם לא יסיימו ראשונים בבית ההגרלה יכולה לעצור אותם שם.

6: אתלטיקו– לראשונה ראינו השנה בליגה סדקים בקבוצה של סימאונה- כל הסיפור אם יעזוב או ישאר טלטל אותו ואת הקבוצה ונראה שלא יהיה קל גם להוות יריב בליגה וגם להתקדם באלופות. היא אמורה להגיע לפחות לשמינית הגמר, אבל משם זה יכול להתגלגל לכל כיוון.

5: דורטמונד– הסוס השחור של הצ׳מפיונס ליג- יכולים להגיע לגמר ולחצי על חשבון כל קבוצה. לדעתי, לפחות חצי גמר.

4: יובנטוס– אלופת איטליה בחמש השנים האחרונות נראית מצוין עם ההגנה החזקה כמו תמיד, בופון הבלתי נגמר בשער והתקפה קטלנית. יכולה להגיע עד לגמר ואפילו לקחת את הגביע.

3: ברצלונה– הקאטלונים רוצים גביע כמו כל שנה ועכשיו כשהם הבינו מה הייתה הבעיה העיקרית (היעדר מחליפים) הם רכשו מספר מחליפים צעירים וראויים שאולי בעתיד ינהיגו את ברצלונה. לדעתי השנה זה לא יקרה.

2: ריאל מדריד– אלופת אירופה נראית מצוין, הכל מתקתק, פרס רוצה עוד גביע והסגל שלו יכול וצריך לעשות את זה. אז למה הם לא ראשונים? בגלל שאי אפשר לזכות בליגת האלופות פעמיים ברציפות, פשוט אי אפשר.

1: באיירן מינכן– הגרמנים עם קרלו אנצ׳לוטי על הקווים צריכים לזכות בגביע, ויש להם סגל מושלם לכך: שחקן ענק בכל עמדה, מחליפים ראויים עם ניסיון (וההבדל היחיד בין מחליפי ברצלונה לבאיירן הוא הניסיון) ופשוט נראים הכי טובים באירופה.

ובכן סיימנו עם הדירוג, זמן להמר:

זוכה: באיירן

מפתיעות: טוטנהאם ודורטמונד

מאכזבות: סיטי ואתלטיקו

השחקן המצטיין: דאגלס קוסטה

מלך השערים: רוברט לבנדובסקי

התגלית: ארקדיוש מיליק

פיינליסטית: יובנטוס

הטירוף חוזר
Credit to "UEFA Champions League" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח