בני יהודה – סיפורה של השכונה

הצטרפו: רז מאיר, אלמוג בוזגלו ותיירי דובאי.

עזבו: כפיר אדרי, נס זמיר וקוסטה.

מה עדיין חסר לקבוצה: נקודת תורפה לטעמי היא המאמן. נכון, כאוהד בית"ר אני סובייקטיבי, אבל אני לא מחזיק מאבוקסיס בכלל. לא ראיתי ממנו עד עכשיו שום דבר שיראה את יכולות האימון שלו. בליגה הלאומית זה היה קל מדי. בליגת העל צריך מאמן רציני ואני לא בטוח שיש לבני יהודה אחד כזה.

לאיזה שחקן כדאי לשים לב: אוהד קדוסי, שאולי הפעם יראה שהוא לא היה מוערך מספיק. את השנים הטובות שלו הוא עשה בעיקר בליגה הלאומית, חצי שנה בשוויץ לא עזרה לו במיוחד וגם בשנה שעברה הבקיע רק שישה שערים. למרות זאת, אני אוהב את השחקן הזה. לרמות מולן בני יהודה תשחק הוא מתאים. אני זוכר לו חסד נעורים ממכבי פ"ת, למרות שהילד כבר בן 30…

הימור על מקום בסוף העונה: כמו רוב אוהדי בית"ר, בני יהודה תמיד הייתה הקבוצה השנייה שלי. כזו שיש לי אליה סימפטיה ואין יחסי יריבות גדולים. סוג של קבוצת בת. כמו שבית"ר נראית השנה, בני יהודה כבר יותר קרובה לקבוצת אחות וגם מחאות האוהדים דומות, לכן ההתבוננות על בני יהודה כאוהד בית"ר, היא על יריבה בפלייאוף התחתון כנראה.

מבחינת השחקנים החדשים, מאיר הוא צעיר שלא מצא את מקומו במכבי חיפה, בוזגלו הוא ה"אח של" שהגיע מהפועל ר"ג ותמיד יהיה בצל האח הגדול והנעלם הגדול הוא דובאי. עדיין לא ברור מה היכולת שלו, איך הוא ישתלב והאם יוכל, יחד עם גלבאן והשאר, להרים את הקבוצה. סה"כ רוב הסגל של השנים האחרונות נשאר. בד"כ סגל ותיק ובריא זה סימן טוב, אבל הסגל הזה ירד ליגה לפני שנתיים ובשנה שעברה שיחק בליגה חלשה יותר. כלומר, זו עדיין הקבוצה של פדרו גלבאן, אינוגבה, עוז ראלי ובלדוט. אין כסף אז הרכש מאד קטן. במצב הזה הימור שבני יהודה תרד חזרה הוא ריאלי. כי מה שלא הספיק לפני שנתיים, למה שיספיק השנה?

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח