לא לילד הזה פיללנו

אני עייפתי, או במילים אחרות קצה נפשי. ומי שמכיר את הגשש החיוור טוב, יודע את ההמשך. ולא משנה מה תעשה בית"ר מעתה והלאה, רב"ש נכשל בגדול.

אם היה לבית"ר מזל השנה, זה בהגרלות המשחקים. גם באירופה, הגרלה שסידרה שלוש קבוצות חלשות עד סט אטיין וגם בליגה, הגרלה שסידרה לה רק קבוצה חזקה אחת בתשעת המחזורים הראשונים ויחד עם בקשת הפועל, שלושה משחקי בית רצופים עכשיו. ואחרי כל זה, רק שני ניצחונות, השפלה ביזיונית אחת מול הפועל חיפה וחמש תוצאות תיקו, כאשר רק אחת וחצי מתקבלת על הדעת. ואם כך מול הקטנות חוץ ממכבי, מה יהיה כאשר אחרי המשחק "הקל" מול רעננה, מחכות לבית"ר בזו אחר זו מלחמות כבוד מול הפועל ת"א וסכנין ואתגר מקצועי מול באר שבע ומכבי חיפה?

לדעתי יש הקבלה גדולה בין רב"ש לארז אדלשטיין. שניהם הגיעו כהבטחות גדולות, שניהם בנו קבוצות עם הגנה שערורייתית. מצד שני שניהם ייצרו התקפה טובה. אבל בסופו של דבר שניהם לא עמדו במבחן התוצאות. לשניהם יש מאחוריהם קהל עצום ותובעני ובעלי בית קשוחים ולוחצים ורק נותר לראות אם גם רב"ש יפוטר באישון לילה.

רן בו שמעון ביתר ירושלים
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים – מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים – F.C. Beitar Jerusalem

את הסיבות לכישלון קל למנות. הגנה לא ראויה-דן מורי לא ברמה טובה, הייסטר, ראלי ורואדה ראויים בפני עצמם אבל לא מצליחים לייצר הגנה נורמלית יחד. השכנוע העצמי שאצילי יישאר התפוגג ולא הוכן לו מחליף. וגם לרוקאביצה, שמקצועית בטח מתגעגע לטדי, לא הובא תחליף ראוי. גם טביעת העין של טביב עם שחקנים זרים, כשלה עד כה כשאודל חלש מאד ואת סאבו אי אפשר להכריח לשחק אם הוא לא רוצה להיות כאן, יתהפך העולם! רק הייסטר זו מציאה כמיטב המסורת של טביב, אבל לא מספקת.

ועם כל זאת, עדיין יש לבית"ר סגל של מקום שלישי-רביעי לפחות, ראש בראש מול מכבי חיפה ופ"ת. אפילו זה לא קורה, שלא לדבר על המטרה מתחילת העונה לשפר מיקום מעל השלישי, כרגע זה נראה רחוק מאד כרגע. וכל זאת על כתפי המאמן שלא השכיל לייצר כדורגל טוב יותר מהסגל העומד לרשותו.

למזלו של רב"ש יש לו את טביב. אמנם "גיבוי" משמעו בד"כ פיטורים במחזור הבא, אבל טביב לא ישלם לשני מאמנים כל כך מהר. אם רב"ש ילך,  זה יהיה בטרייד אין עם מאמן פעיל אחר. אלא אם כן גם לטביב יימאס סופית.

המטרה כרגע, של מי שזה לא יהיה, תהיה להתנער, להתכונן לחלון ההעברות בינואר ולחפש חלוץ ובלם, לנקות את הראש ולהחזיר מוטיבציה. 2-3 נצחונות ובית"ר שוב רצה קדימה. וזה אפשרי בהחלט.

ותהייה אחרונה לגבי המשחק אמש. היציע המערבי היה סגור עקב "בעיות ברישיון העסק של האצטדיון". טדי שייך לעיריית ירושלים. מחלקת רישוי עסקים בעירייה היא…? אז כדאי לחבר'ה להתעורר שם לפני שמשחקי הבית הרצופים יהפכו למשחקי חוץ בעל כרחם.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח