אביב הגיע, פלייאוף בא.

קשים חייו של אוהד הכדורגל, בעיקר אם הוא בן עשר. אמא מטילה וטו על כל משחק שנגמר ב 23:00 כשיום למחרת יש בית ספר. ואם הוא אוהד של קבוצת צמרת, מעטים המשחקים שיעברו את המסננת של אמא. אז במקום לחיות משבת לשבת, חיים מסיבוב לסיבוב ומחג לחג. ובאמת, מאז הביקור האחרון של היורש בטדי, אי שם בחנוכה בהפסד למכבי, הוא מחפש כל הזדמנות לסחוט מאבא נסיעה לאצטדיון. והערב, במארב כפול, סידר לעצמו את החג.

אתר הזווית בחסות טיקטיק

ראשית כל, הקרב על חצי גמר הגביע. הצגה כפולה בסמי עופר בחול המועד פסח. יומיים הייתה המכירה פתוחה רק למנויים. תוך חצי שעה מרגע שנפתחה לקהל הרחב, נחטפו כל הכרטיסים הצהובים. האתר של "לאן" כבר מזהה אותי כבית"רי. את הילד לא. כרטיסים אחרונים ליציע של רעננה במקום הכי גרוע במגרש, נחטפו על ידינו כמוצאי שלל רב. מרוץ שמכניס את עומר אדם בכיס הקטן.

סיימנו? ממש לא. יוזמה נפלאה של מנהלת הליגה, יצרה לנו boxing day משלנו. לאנגלים יש את חג המולד? לנו יש את פסח. למי שלא עודכן עדיין, באמצע חול המועד ייערך מחזור פלייאוף שלם. במוקד בית"ר מתארחת בטרנר. יום רביעי, חופש, שבע וחצי בערב, אין תירוצים. אמא מעקמת פרצוף שכל החג זה כדורגל? נזכיר לה שיש לה דודה בב"ש שהיא לא ראתה כבר הרבה זמן והיא גם מבשלת לא רע בכלל… עכשיו רק החור בארנק נשאר.

אבל עוד לפני שבוע החג המטורף, סלובו ונתניה מגיעים לטדי במוצ"ש. בסיבוב הראשון נגמר 4-1 הכי משקר שיכול להיות. בסיבוב השני סלובו עשה לבן זקן בית ספר. בן זקן לומד כל הזמן תוך כדי תנועה. במבחן מול ברק בכר הוא עמד בהצלחה. עכשיו הגיע הזמן לשפוך כל מה שלמד. זה המאני טיים ואין מקום לטעויות. קייטה לא ישחק, גם שכטר לא. עדיין שתי ההתקפות המלהיבות בליגה והגנות בינוניות שהשתפרו מאד לאחרונה. הכל פתוח.

דיא סבע מכבי נתניה

באר שבע, סביר להניח, לא תשמוט נקודות מול בני יהודה בבית. רק הפועל חיפה צריכה לתת מענה ולהוכיח שמקומה בצמרת לא מקרי. מכבי פייבוריטית מולה וזכר התבוסה שקיבלה ממנה לא מכבר עדיין מהדהד לאדומים ועדיין זה המשחק היחיד במחזור הזה בו הקבוצה הביתית עלולה למעוד.




ומול כל זה קיבלנו פלייאוף תחתון משעמם וצפוי. אוהדי מכבי חיפה יהיו בחרדה עד לסיום, אבל עכו ואשקלון חלשות בהרבה אפילו ממנה. מצד שני, לאחר הדרבי החיפאי האחרון, שאל אותי הילד איך מכבי חיפה שיחקה. "חלש, אפילו עכו הייתה מנצחת אותם אתמול" עניתי. אבל אבא, עכו כבר ניצחו אותם העונה…פעמיים… הזכיר לי הילד. אז אולי לא הכל סגור עדיין? קשה להאמין. אם יובל נעים היה נשאר, היה לאשקלון סיכוי עם הטירוף שלו, אבל לכשהלך, דגו נזרק למים מאד קרים. להשאיר את אשקלון בליגה יהיה הישג אדיר.

הפועל עכו, סטאנצ'יו
סטאנצ'יו – קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של הפועל עכו
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח