שוטי הנבואה והפנטזיה האירופית – מסע פנטזי מחזור שלישי

שני מחזורים מלאי אקשן של ליגת אלופות עברו, הגיע לו המחזור השלישי והאחרון לפני ההפוגה הגדולה של פגרת הנבחרות. בתוך כל החגיגה הבלתי נגמרת הזו של כדורגל הייתי בשיגעון בלתי נגמר, כנראה גם בגלל שהייתי צריך לתמרן בין צפייה במשחקים, עבודה, לימודים ועוד סידורים כאלה ואחרים שלא מעניינים יותר מידי. אז הנה זה מגיע, מחזור שלישי היה וזה מה שקרה!

לפרקים הקודמים

 

פנטזי

מחזור הבלהות הקודם והלחץ להביא תוצאות בזמן שכולם יודעים מה עובר על הקבוצה שלי עשה את שלו והחלטתי להיכנס למערב הפרוע – שימוש בוויילד-קארד. למי מכם שלא מכיר את הקונספט, מדובר בקלף חד-פעמי במשחק שמאפשר לבצע כמות שינויים בלתי מוגבלת בקבוצה. אז אספתי את השברים, זרקתי את הפצועים, הכנסתי דם חדש למערכת וגם שחטנו פרה קדושה או שתיים.

כל הארגונים והבלאגנים היו בחלקם בעוכריי ובחלקם לטובתי, אז הנה מה שהקבוצה שלי עשתה במחזור:

הרכב פנטזי ליגת האלופות מחזור שלישי

 

בהתקפה עשיתי שני שינויים. האחד מטורף לחלוטין והשני הימור הססני, אתן לכם להחליט מי זה מי. את אנתוני החלפתי בילד הפלא טראורה, חילוף אייאקס על אייאקס ישיר שבסוף היה בעיקר צורב כיוון שטראורה בקושי שיחק והוחלף על ידי חסוס נבאס שעליו עוד נדבר, ואילו אנתוני נזכר שהוא יכול להבקיע (תודה רבה באמת…). את האלאנד השארתי במקום ועם סרט הקפטן וכמו שהוא יודע הילד שם צמד והניב 20 נקודות. החילוף הנוסף היה… להוציא את לבנדובסקי (מה?! את המפלצת??) ולהכניס את טימו וורנר כחלוץ האחרון. יש יגידו שאני מטורף, יש יגידו שאני מזליסט, אבל בסופו של יום שניהם סיימו עם צמד, אז לא הפסדתי מזה כלום (חוץ מקצת כעס על הפולני שנזכר לעשות משהו אחרי שהוצאתי אותו).

הקישור שלי התחיל כשלישייה וסיים כרביעייה ובה היו פיל פודן, שלא תרם הרבה בניצחון של סיטי, ברונו פרננדש, שעשה אפילו פחות בהפסד המחפיר של יונייטד (וכמובן ששם צמד ובישול בליגה מיד אחרי כדי לדרוך על היבלות), קוואדראדו של יובה, שבישל לשמחתי ועלה במקום באסטוני של אינטר ואנסו פאטי שחוזר לקבוצה ותורם בישול (ופציעה במשחק שאחרי) ונכנס במקום מנור סולומון, שהגיע בתור נכס פטריוטי עם פוטנציאל לתפוקה וסיים עם תבוסה. תפוקה מאכזבת, אבל לפחות הייתה קצת.

 

אז הגנה… ההגנה היא סיפור מעניין. צ'ילוול עם עוד רשת נקייה שזה תמיד נחמד, קימיך, שהגיע במקום אלפונסו דייויס, תרם שני בישולים לתפארת, אך לצערי נפצע קשה בקלאסיקר הגרמני וייעדר עד ינואר(!). העיקר שיהיה בריא, אבל נאחס המגינים שלי עם באיירן לא עוצר! דסט הצעיר והחדש של בארסה לא תרם הרבה, באסטוני הצעיר של אינטר תרם עוד פחות והוחלף, ואז יש את חסוס נבאס… סביליה מול קראסנודר, מה כבר יכול להשתבש? מסתבר ששני שערי חובה ולאחריהם אדום ומינוס שלוש נקודות, זה מה שישתבש…

בגזרת השוערים ישנו שצ'זני וסה כרגיל, ללא תרומה משמעותית מיוחדת, אולי הגיע הזמן קצת לגוון.

ומה בסוף? מחזור של 65 נקודות, סביר מינוס, אבל אחרי שבוע שעבר? לוקח את זה בשמחה. בליגות השונות הצלחתי לצמצם קצת פערים ולעלות למקום ה- 204,871 בעולם ו- 673 בארץ, יש עוד לאן לשאוף!

ועכשיו להפוגה הגדולה של פגרת הפציעות שהיא פגרת הנבחרות. נחכה ונראה מי חוזר ומי יוצא לפנסיה עקב שריר ירך שהחליט להתכווץ במשחק מול אסטוניה, אבל הכי חשוב – טיבי, בחייאת טיבי, דיר באלקום אתה פוצע לי את האלאנד!

פנטזי ליגת האלופות טבלה מחזור שלישי

 

פרדיקטור

כרגיל תזכורת לשיטת הניקוד לפני שנדון בתוצאות:

  • תוצאה נכונה מניבה 3 נקודות.
  • הפרש שערים מניב נקודה.
  • ניחוש כמות שערים נכונה של קבוצה מניב נקודה.
  • ג'וקר – שמור למשחק אחד במחזור, מכפיל את הנקודות שמקבלים מאותו משחק.
  • ניחוש תוצאה מדויקת כאשר פחות מ-10% מהמנחשים ניחשו אותה מניב בונוס של עוד 2 נקודות.

 

אז איך הלך הפעם? יש ויש… והרי התוצאות:

יום שלישי:

שחטאר – מנשנגלאדבך

תוצאה: 6-0 לגרמנים

ניחוש: 1-1

משחק קודם של שחטאר חשבתי שיהיו שערים והסתיים בתיקו מאופס, הפעם חשבתי שתיקו ביתי וצנוע יהיה טוב, אבל אוי לבושה כמה שטעיתי… כואב לי על מנור, על חוסר הנקודות, אבל מרשים אותי מאוד המשחק של גלדבאך.

 

לוקומוטיב – אתלטיקו מדריד

תוצאה: 1-1

ניחוש: 1-0 אתלטיקו

הרוסים והקהל מראים שיש משמעות לביתיות בימי הקורונה, אך בכל זאת אני גורף נקודה על השער של הספרדים.

 

מייטילאנד – אייאקס

תוצאה: 2-1 לאייאקס

ניחוש: 3-1 לאייאקס

ניצחון הולנדי היה צפוי, ההפרש היה שגוי, אבל שער דני נותן לי קצת נחמה נוספת.

 

אטלאנטה – ליברפול

תוצאה: 5-0 לליברפול

ניחוש: 2-1 לליברפול

אמרתי נהיה צנועים, יהיה שקט, ניצחון בקטנה. שגיתי. ז'וטה ממשיך לעשות רושם ואפילו פתח מול סיטי בתיקו.

 

מנצ'סטר סיטי – אולימפיאקוס

תוצאה: 3-0 לסיטי

ניחוש: 4-1 לסיטי

בגדול ניחוש של הפרש שערים + תוצאה, דיי מרוצה סך הכל, אין הפתעות.

 

פורטו – מארסיי

תוצאה: 0-3 לפורטו

ניחוש: 1-2 לפורטו

הצרפתים ממשיכים לקרטע, פורטו לוקחים ניצחון קליל ואני את 3 הנקודות.

 

ריאל מדריד – אינטר

תוצאה: 2-3 לריאל

ניחוש: 1-1

שתי הגדולות, אך המגמגמות של הבית נפגשו לקרב חשוב בו ריאל יצאה המנצחת, על אף מיני קאמבק איטלקי. הניחוש היה לכיוון התיקו והקאמבק עשה לי טוב, אבל אז ריאל תקעו לי ולאינטר יתד בלב.

 

זלצבורג – באיירן

תוצאה: 6-2 לבאיירן

ניחוש: 4-2 לבאיירן

ואוו או איך המשחק הזה עשה לי רכבת הרים של רגשות. האמת? במצב של 2-2 ידעתי שבאיירן תעשה משהו כדי לנצח, במצב של 4-2 בדקה 85 כבר הייתי מאושר ממש כי חשבתי שהצליח לי הניחוש המטורף, בסיום אני "מתנחם" ב-4 נקודות בזכות התוצאה והשערים האוסטרים.

באיירן מינכן, גנאברי, מולר, לבנדובסקי
Credit to "UEFA Champions League" Facebook page

 

יום רביעי:

בשקשאהיר  – מנצ'סטר יונייטד

תוצאה: 1-2 לטורקים

ניחוש: 3-0 ליונייטד

מנצ'סטר יונייטד שוב ושוב מראה לי ולעולם שהם יעשו בדיוק הפוך ממה שתחשוב שיעשו. ההגנה המחפירה יצאה לטיול באיסטנבול ושכחה כנראה שיש משחק לשחק…

 

זניט – לאציו

תוצאה: 1-1

ניחוש: 1-0 לאציו

רוסים מארחים זה קשה כבר הבנו, אמרתי נצחון דחוק וקיבלתי תיקו עם נקודה בזכות השער האיטלקי.

 

לייפציג – פ.ס.ז'.

תוצאה: 1-2 ללייפציג

ניחוש: 3-2 פריז

אמרתי שיהיה צמוד לכיוון הצרפתי, אבל הגרמנים הוכיחו לי אחרת, בהחלט מגיע כל הכבוד לנגלסמאן על התוצאה וכנראה שטוכל זה לא אותו דבר בלי הצידנית…

 

ברצלונה – דינמו קייב

תוצאה: 1-2 בארסה

ניחוש: 1-4 בארסה

חשבתי לשים ג'וקר על המשחק, כי לדינמו היה הרכב מאודדד חסר, אבל הרגשתי שבארסה זה עדיין לא זה, מקבל את התוצאה הסופית והשער האוקראיני בשמחה.

 

פרנצווארוש – יובנטוס

תוצאה: 4-1 ליובה

ניחוש: 3-1 ליובה עם ג'וקר

שוב משחק שאני כל כך קרוב לבינגו עם הג'וקר ומפספס על חודו של שער, ארור תהיה דיבאלה! (ורונאלדו עם 0 תפוקה במשחק החזרה לצ'מפיונס, נראה אם הוא חוזר לעצמו אחרי הפגרה).

 

קלאב ברוז' – דורטמונד

תוצאה: 3-0 לדורטמונד

ניחוש: 1-1

ניסיתי ללכת על הפתעה של הבלגים, למרות שבתוכי לא הייתי שלם עם זה, בסוף סיימתי עם ניצחון גרמני ואפס ניקוד. קורה, טועים.

 

צ'לסי – ראן

תוצאה: 0-3 לבלוז

ניחוש: 1-3 לצ'לסי

כצפוי, הלונדונים מנצחים בקלות, מראים שמנדי זה לא קפה המסננת ושטימו הוא הפנדליסט החדש בקבוצה.

 

סביליה – קראסנודר

תוצאה: 2-3 לסביליה

ניחוש: 1-2 לסביליה

קראסנודר עשו תופת לספרדים עם 2 שערים והרחקה לנבאס, איכשהו סביליה הפכו את המשחק לניצחון והצילו לי נקודות שחשבתי שהן בטוחות. נראה שהספרדים לא בונים על מפעל הבית העונה.

בסיכום יום המשחקים אני אוסף לי 41 נקודות ומגיע לסך של 133 נקודות משלושה מחזורים. אני מבסס את מעמדי בחלק העליון של הטבלה העולמית על אף ירידה במיקום למקום ה- 27,211 ויורד גם למקום ה- 129 בישראל (כנראה שישראלים יודעים טוב לנחש, כשזה לא בווינר).

*****

מחצית ראשונה של שלב הבתים הסתיימה לה בהרף עין, אנחנו יוצאים לנו להפוגה בת 3 שבועות עד למחזור המראה בהיפוך ביתיות, עד אז ישנם משחקי נבחרות, בתקווה נטולי פציעות, ואני מקבל זמן להיזכר שיש לי דברים אחרים חשובים בחיים חוץ מהפנטזי והפרדיקטור, למרות שאני בספק אם הזמן הזה יעשה משהו חוץ מלגרום לי להתלהב מחדש כשהמחזור הבא יבוא!

פרדיקטור ליגת האלופות טבלה מחזור שלישי

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח