צופה מהצד – שחקנים לשים אליהם לב השבוע בפנטזי (מחזור 35)

אם אתם עוד כאן, אם אתם עוד איתנו, אם אתם עוד נושמים, זה סימן שהגענו למאני טיים של העונה. מאבק הירידה נפתח מחדש, מאבק האליפות חם מתמיד, אבל המאבק על המקום הראשון במיני ליגה שלכם הוא הוא הגדול מכולם!

ליברפול, סלאח
Credit to "Liverpool FC" Facebook page

כמו כל מנג'ר טוב, לפעמים מגיע הזמן לרדת מהיציע ולהריח את הדשא, אז הנה חזרתי לתת לכם המלצות אשר יגרמו לכם לקלל אותי השבוע. בעולם של שמונה קבוצות עם מחזור כפול במקביל, שימו לב שאתם לא מפספסים איזה שחקן שיש לו שילוב של פורמה, משחק קל ומשהו לשחק עליו השבוע רק כי יש לו משחק אחד ולא שניים (אמרתי בזמן שאני הולך להמליץ רק על שחקני דאבל). כלל אצבע חשוב בבחירת שחקנים במחזורים כאלה הוא לקחת שחקנים מקבוצות שיש להם עוד על מה לשחק העונה. הן פחות פגיעות לרוטציות, השחקנים עדיין מחוייבים במאה אחוזים והמאמנים יודעים שמחזורים אלה הם ההבדל בין חוזה לעונה הבאה לבין צפייה בטלוויזיה כמונו.

לפני שאתחיל לנחס לכם שחקנים מהקבוצה, בואו נראה מה עשו ההמלצות של ניב במחזור האחרון:
מאט ראיין – ברייטון: כמות הקללות אשר נשלחה לכיוון הגנת ברייטון במחזור הזה יכולה למלא אוקיינוס קטן. נקודה אחת משני משחקים, אמן תרד ליגה.

ויקטור קמארסה – קארדיף: במשחק הראשון היה נוכח נפקד, במשחק השני בישל ונהנה משער נקי של קבוצתו. שבע נקודות ועוד בישול תחת אמתחתו.

סון יונג-מינג: פוצ'טינו שבר לבבות כשהשאיר אותו על הספסל, אבל זה לא יהרוג את מר יותר מנקודה לדקה. שלוש דקות משחק, בישול וארבע נקודות. אליל.

אדן הזאר – צ'לסי: ממשיך להראות מצוין, הפעם זה הספיק רק לקורה ושתי נקודות.

ג'יימי וארדי – לסטר: "ולפעמים החגיגה נגמרת…" שתי נקודות.

 

שוער: ברנד לנו – 4.9 מיליון – ארסנל (קריסטל פאלאס בבית, וולבס בחוץ)

ארסנל סופגת בכל משחק, ארסנל סופגת בכל משחק חוץ. הנה שתי אקסיומות שכולנו חשבנו שיישארו נכונות לנצח, אך איכשהו שתיהן הופרכו בשבועות האחרונים. כן כן, המחזור האחרון היה הפעם הראשונה השנה בו ארסנל סיימה משחק חוץ עם שער נקי. מעבר לכך, בארבעת המשחקים האחרונים הצליחה ארסנל לשמור על שלושה שערים נקיים. ארסנל נלחמת מלחמת חורמה על המקום הרביעי ושערים נקיים לבטח יעזרו לה להשיג את המטרה.

הגנה: דריל ינמאט – 4.9 מיליון – ווטפורד (האדרספילד בחוץ, סאות'המפטון בבית)

ווטפורד היא ככל הנראה הקבוצה עם המשחקים הכי קלים בדאבל הזה, כמובן כשמדובר בקלים על הנייר. לינמאט יש היסטוריה של בישולים בקנה, אפילו אם העונה זה קצת פחות מתחבר לו. יש לזכור גם שהוא כמעט חסין לרוטציות והפחד היחיד איתו אמור להיות הפציעות שהוא סופג מדי פעם (הנה ניחסתי ועכשיו הוא ינוח). יצר מצב ודאי אחד לכיבוש שער בארבעת המחזורים האחרונים, יצר ארבעה מצבים לחבריו בכללי בזמן הזה ומשחק בקבוצה בה למגינים יש רישיון חופשי לעלות, נשמע כמו אחלה דיל לדאבל הקרוב.

Daryl Janmaat דריל ינמאט
Credit to "Daryl Janmaat" Facebook page

 

קישור: קווין דה(פרנשיאל)-בריינה – 9.7 מיליון – מנצ'סטר סיטי (טוטנהאם בחוץ, מנצ'סטר יונייטד בבית)

ברוך השב חזרה מהפציעה אדון KDB! אני בטוח שאין מאושר מפפ גווארדיולה לראות אותך שוב מלהטט על הדשא. כן, טכנית הוא חזר כבר לפני מחזורים, אבל ראיתם אותו בשני האחרונים?? בשני המשחקים האחרונים יש לו שער, שני בישולים ושש נקודות בונוס, סך הכל של 22 נקודות. סיטי רצה בכל החזיתות (כותב את זה לפני הגומלין נגד טוטנהאם) והרוטציה של פפ בטח תחגוג, אבל אם יש מישהו שכשהוא בריא הוא באנקר כמו שוער זהו הבלגי. עם אחוז בעלות נוכחי של 4.3%, הוא יכול להיות הנשק הסודי שלכם. המשחקים אמנם קשים, אבל אם יש קבוצה אשר שווה שער בכל משחק זוהי כמובן מנצ'סטר סיטי.

Kevin De bruyne
Credit: "Kevin De Bruyne" Facebook page

 

כריסטיאן אריקסן – 9.3 מיליון – טוטנהאם (מנצ'סטר סיטי בחוץ, ברייטון בבית)

הנה עוד פליימייקר אשר חוזר לעצמו בדיוק בזמן הנכון. שמתם לב שבשלושת המשחקים האחרונים יש לו שלושה בישולים ושער? הבחנתם בכך שהוא פינק בעוד ארבע נקודות בונוס? חושבים שמשחק נגד סיטי בחוץ מפחיד אותו אחרי שהוא בישל שער נגד ליברפול בחוץ?
משחק שני נגד ברייטון הקורסת יכול בכלל להיות חגיגה, בטח ובטח אם ברייטון תהיה מאוד מסובכת ולחוצה או תינצל ותהיה סופר רגועה. הפציעה של הארי קיין מכריחה את כל הקבוצה לתרום יותר בתחום הכיבוש, אז אל תתפלאו אם תראו אותו עולה עם סכין בין השיניים וחולצה של סמוטריץ' מתחת למדי המשחק.

חלוץ: ראול חימנז – 6.9 מיליון – וולבס (ברייטון בבית, ארסנל בבית)

ראול חימנז Raul Jimenez
Credit to "Raul Jimenez" Facebook page

מישהו עוד צריך שנציג לו את הפתעת העונה של הפתעת העונה? כי אם הוא ימשיך בקצב השערים שלו העונה הוא יצטרך להוריד את שם המשפחה שלו ולהישאר רק ראול. וולבס נלחמת על מקום באירופה בשנה הבאה, היא לא תשיג אותו דרך הגביע כי טרוי דיני קיים ויש לה שני משחקי בית במחזור הקרוב. לחימנז יש העונה 12 שערים, שמונה מהם באו לעיניי הקהל הביתי. חוץ מזה, זה הכי כיף בעולם לשמוח בשמחתו של החלוץ הענק (תרתי משמע) הזה.

 

הדדליין להתלבטויות של כולנו הוא יום שבת של חג הפסח, בשעה 13:30. כדאי מאוד שתכינו את התירוצים למשפחה, לחברים, למי שתרצו…. כי בשעה 14:30 יתחיל המשחק הענק ואחד החשובים של העונה, בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם!! אין עונג חג גדול יותר מזה. מאחל לכולם חג פסח שמח, בו תשתמשו בבנץ' בוסט כדי להוציא את שחקני הספסל שלכם מחירות לעבודה 🙂
פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח