פיפיטה חוזר – נאפולי מארחת את מילאן

אחרי שהסריה A נפתחה בשבוע שעבר עם כמה משחקים מעניינים, במחזור השני אנחנו מקבלים את המשחק הגדול הראשון של העונה. ב-25/8/2018, מוצ״ש הקרוב, בתשע וחצי בערב: נאפולי-מילאן!

אנצ'לוטי, נאפולי
Credit to "SSC Napoli" Facebook page

איך הקבוצות מגיעות למשחק?

מילאן מתארחת בסאן פאולו במשחק שהוא למעשה הראשון שלה בעונת 18/19, לאחר שהמשחק מול גנואה במחזור הראשון נדחה לסוף אוקטובר בשל קריסת הגשר בעיר גנואה. העובדה שמשחק חוץ קשה כל כך בסאן פאולו, שבו מילאן לא ניצחה מאז 2010, הוא זה שמתחיל את העונה באופן רשמי מבחינת מילאן עלולה לגרום לצרות. הרוסונרי גם יחסרו את האקן צ׳אלהנוגלו, שסוחב הרחקה מהעונה שעברה. הגיוני בהחלט שנראה חלק משחקני הרכש החדשים באדום-שחור בפעם הראשונה, כשלפי הדיווחים, טימואה בקיוקו צפוי לפתוח במקומו של האקן וסמו קאסטייחו יעלה מהספסל.

נאפולי מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון 2-1 על לאציו באולימפיקו במחזור הראשון, במשחק שבו היא פשוט לא הייתה קיימת עד שאימובילה של לאציו לקח על עצמו להבקיע את השער הראשון. בשעה שלאחר מכן, ראינו נאפולי שונה לחלוטין, עם טביעת אצבע ראשונית של אנצ׳לוטי במועדון, שנלחמה כדי לחזור ולנצח בסופו של דבר משערים של מיליק ואינסינייה. רעיונות התקפיים חדשים, פחות לחץ הגנתי והוצאה של מרטנס המצוין מההרכב הם רק ההתחלה בעידן חדש בנאפולי, שתנצל את יתרון הביתיות של הסאן פאולו כמה שתוכל על מנת לגבור על הרוסונרי ולהוכיח שאי אפשר לבטל אותם בקלות העונה. בין הקורות של הפרטנופי צפוי לעמוד לראשונה העונה דויד אוספינה, שינסה להוכיח העונה שהוא מסוגל להיות שוער ראשון בקבוצה גדולה.

מי יהיו שחקני המפתח?

גונזאלו היגוואין שידוע גם כ״עגלה הממונעת״, הוא הסקורר שהיה חסר למילאן בחמש השנים האחרונות. עם ציפיות לעונה של 20+ שערים והחזרת הקבוצה לליגת האלופות, הוא בהחלט יהיה האיש המרכזי של מילאן במשחק הזה, שיקום ויפול על היכולת שלו להתמודד עם חבריו הישנים. יום טוב שלו בהחלט יכול להיות שווה למילאן ניצחון חוץ ראשון על הפרטנופי בשמונה השנים האחרונות.

ארקדיוש מיליק ינסה להמשיך להצדיק את הקרדיט שאנצ׳לוטי נותן לו על חשבון מרטנס, ואחרי המשחק הסולידי שהיה לו במחזור הראשון, עם שער שנפסל ועוד אחד שלא, בהחלט אפשר לצפות ממנו להפוך לאיש המרכזי של נאפולי העונה בהתקפה לאחר הפציעות הנוראיות שהיו לו בעונות הקודמות. עכשיו הוא מקבל את הצ'אנס.

מילאן, היגוואין
Credit to "AC Milan" Facebook page

סיפור לפני המשחק

לאחר המעבר הענקי שלו ב-2016 ליריבה השנואה, גונזאלו היגואין חוזר שוב לסאן פאולו, הפעם במדי קבוצה אחרת ועם אקס נוסף של נאפולי; פפה ריינה. השוער הספרדי המנוסה לא צפוי לפתוח, ובכל מקרה הוא כנראה לא יקבל קבלת פנים ״חמה״ כמו שפיפיטה זכה לה בשנים האחרונות. לא ברור מה אוהדי נאפולי מכינים להיגואין הפעם, אבל הם בהחלט לא ישמחו לראות אותו מבקיע אצלהם בבית.

 

הרכבים משוערים:

מילאן: דונארומה-רודריגז-רומאניולי-מוסאקיו-קאלאבריה-בקיוקו-ביגליה-קסי-בונאבנטורה-היגואין-סוסו

נאפולי: אוספינה-מריו רוי-קוליבאלי-אלביול-הייסי-זיילינסקי-האמשיק-אלאן-אינסינייה-מיליק-קייחון

אל תפספסו

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח