עוד שבת של כדורגל

המחזור השישי כבר מעבר לפינה ובשל החגים, יום שבת מזמן לנו 6 משחקים ביום שבת, שניה לפני פגרת הנבחרות בשבוע הבא. זמן טוב לנתח את המשחקים שיעשו לנו את השבת:

בני יהודה – מכבי נתניה, בלומפילד, 15:30

הכתומים של תל אביב הם כנראה הקבוצה הכי בלתי צפויה בליגה. מצד אחד סגל מלא בשחקנים שמסוגלים לעשות גול מכל דבר (גלבאן, עגייב ובוזגלו), מצד שני שוער מאוד לא יציב שמסוגל לעשות גול מכל דבר… קשה לדעת איך בני יהודה תגיב במשחק שבו היא אמורה לקחת נקודות ואני מצפה להופעה משופרת של איינוגבה בשער. נראה אם זה יספיק.

לאחר ריצה יפה בגביע הטוטו, הגיעה הליגה ושם ליהלומים של נתניה כבר הרבה יותר קשה לכבוש ולשמור על רשת נקיה. ההתקפה (שלושה שערים בלבד בנתיים) חייבת להתחיל להתחבר והקבוצה הצעירה של דורה צריכה לסמן את המשחק הזה כנקודת המפנה של העונה אם היא רוצה להימנע מאימת התחתית.

הימור: תיקו 0 נטול מצבים.

הפועל כפר סבא – הפועל תל אביב, האיצטדיון העירוני בכפ"ס, 17:00

 החבר'ה של פליקס נעים עונים מצוין על ההגדרה של יורדת ליגה –  שחקנים צעירים ומוכשרים, סגנון משחק נעים לעין והמון המון נאיביות. כפר סבא תצטרך לנצל את העובדה שרוב הקבוצות בליגה עדיין לא ממש התחברו ולהתחיל ללקט נקודות בשיניים. טוב תעשה כפר סבא אם תזמין את הפועל תל אביב ליזום ותנסה לצאת מהר קדימה עם צ'יבוטה, מסיקה וקהינדה.

הפועל תל אביב מנגד, בשל סגל השחקנים הצעיר שלה, היא הקבוצה שהכי תלויה במומנטום הנוכחי שלה ולכן, עצם העובדה שהשחקנים של באדיר חיברו שני נצחונות, אמורה לסייע בהשגת נצחון נוסף. החסרון של אלטמן יכול להיות בעייתי, אך המהירות של בומבה בשילוב היכולת של ספורי להיכנס לאמצע ולהפתיע את ההגנה המעט מבולבלת של הירוקים, אמורים לעשות את ההבדל.

הימור: 1:0 לאדומים של תל אביב.

הפועל רעננה – מכבי חיפה, האיצטדיון העירוני בנתניה, 17:45

הקבוצה היציבה של חיים סילבס היא קבוצה שיודעת בדיוק מה היתרונות והחסרונות שלה. סילבס, אשר מחזיק ברקורד מצוין של שלושה נצחונות מתוך ארבעה משחקים נגד קבוצת נעוריו, צפוי לפתוח במערך שלושת הבלמים שעבד מצוין בבלומפילד ולנסות להפריע להנעת הכדור של הירוקים. זה בדרך כלל עובד לו.

לעומתה, הקבוצה העקבית של רוני לוי (לפחות מבחינת מספר הכיבושים שלה) היא קבוצה שאין לה מושג מה לעשות עם היתרונות והחסרונות שלה. לרוני לוי תהיה בעיה להחליט על שיטת המשחק מכיוון ובפעמים שבהם חיפה ניסתה לשחק עם כמה שיותר כלים התקפיים, היא הפסידה ומצד שני רעננה תמתין שחיפה תיזום. בקיצור. לא פשוט. יהיה מעניין לראות מי ירכיבו את החלק הקדמי של חיפה כאשר, לדעתי, כניסה של בניון להרכב יכולה להוסיף מימד של תחכום בהתקפה השבלונית של חיפה.

הימור: חיפה סוף סוף כובשת, אבל גם ברק בדש כובש לראשונה העונה – תיקו 1 בסיום.

Credit to Maccabi Haifa FC Facebook page
Credit to Maccabi Haifa FC Facebook page
הפועל חיפה – הפועל קרית שמונה, סמי עופר, 19:00

הקבוצות המארחות בסמי עופר לא ממש זוכות לנחת והפועל חיפה לא שונה. האדומים של חיפה חוזרים אחרי נצחון יפה בנתניה וינסו להמשיך את הרצף ולשמור על הכושר הטוב יחסית של חנן ממן אשר, לטעמי, אמור להיות איש המפתח בביצוע מהלכים יצירתיים בקישור.

מנגד, הקבוצה של חסארמה מגיעה לדרבי הצפוני כאשר עושה רושם כי השתלבות הזרים בקבוצה, בשונה משנים קודמות, עדיין אינה חלקה. אחמד עאבד, אשר מרבה להחמיץ במשחקים האחרונים, אמור לעשות את ההבדל ולהערים קשיים רבים על ההגנה המעט איטית של הפועל חיפה.

הימור: 2:1 לקבוצה של איזי שרצקי.

הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה, טוטו טרנר, 20:00

בזמן שלהקת בון ג'ובי תתחיל את החימום לקראת ההופעה בפארק הירקון, בטוטו טרנר בבאר שבע תנסה הקבוצה מבירת הנגב לחזור לנגן בקצב שהמאמן שלה רוצה ממנה. הקבוצה של ברק בכר נמצאת בבצורת שערים יחסית ותגלה כי החיים מול הקבוצה הטקטית של רן בן שמעון אינם קלים, במיוחד כאשר מאור בוזגלו, האיש שמייצר את רוב השערים של הקבוצה, ובן שהר, שפתח את העונה בצורה טובה, אינם נמצאים בשל פציעות. יהיה מעניין לראות האם ברדה יפתח בהרכב מכיוון ואיתו הקבוצה נראית הרבה יותר נמרצת.

מוליכת הטבלה, לאחר הפסד הבכורה בשבוע שעבר, תחזור לעמדה שהיא הכי אוהבת – עמדת האנדרדוג. סגנון המשחק שצפוי באצטדיון הנהדר בבא"ש יבליט את ההגנה הטובה בליגה בראשות עומר דנינו ואת החלק ההתקפי המהיר והמגוון שלה. ההגנה של באר שבע תאפשר לפתח תקווה מספיק הזדמנויות כדי לכבוש.

הימור: הפועל באר שבע כובשת, אך בשל הלחץ שומטת נקודות ביתיות נוספות ומסיימת ב-1:1 מאכזב.

מכבי תל אביב – הפועל עכו, בלומפילד, 20:00

הצהובים מתל אביב כבר שכחו את הנצחון הגדול בסמי עופר ועדיין חושבים על ההפסד המאכזב באותו איצטדיון בדיוק וינסו לעשות את המעבר מאירופה לליגה שלנו חלק יותר מאשר ההפסד המדהים להפועל רעננה לפני שבועיים. יוקאנוביץ יצטרך למצוא פתרונות מול קבוצה שמתגוננת ובהיעדרם של איגיבור, ראדוניץ ובן בסט לא יהיה פשוט למצוא מערך שיגיע למספיק מצבים מול מרכז הגנה מעובה.

מנגד, הפועל עכו מגיעה במצב רוח מרומם לאחר הנצחון היפה על הפועל באר שבע במחזור הקודם. עכו הציגה מול האדומים מהדרום יכולת מרשימה, במיוחד ביציאה להתקפות מתפרצות מהירות והוכנבוים יבנה על עקיצה או שתיים שתאפשר מעט אוויר להגנה שלו (השניה בטיבה בליגה עד עתה) שצפויה להיות עסוקה. בכל מקרה, לעכו אין מה להפסיד וזה יעזור לה.

הימור: מכבי מנצחת 2:1 במשחק קשה מהצפוי.

נ.ב – אני חלש מאוד בהימורים.

שתהיה לנו שבת ספורטיבית, מהנה ומלאה בגולים יפים.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח