מכבי נתניה – יש מאין

אם הייתם אומרים לי לפני כחודש וחצי שמכבי נתניה תתייצב לפתיחת העונה אחרי 4 משחקי גביע הטוטו בהם לא ספגה שער אחד, מכרה כ-2,000 מנויים ובעיקר חיה ונושמת, כנראה שהייתי מסתכל עליכם ומבקש שתפסיקו לבזבז לי את הזמן. את הקיץ התחילה נתניה עם סימן שאלה ענק בגודל הגירעון שלה. השאלה לא הייתה מי יבוא או מי יעזוב אלא אחת: האם בכלל תהיה מכבי נתניה??

ואז, רגע לפני שהולכים לפירוק והיא מאבדת את ספינת הדגל של העיר, לקחה ראש העיר, גברת מרים פיירברג, את העניינים לידיים ובשורה של צעדים מהירים השיגה תרומות לקבוצה, מינתה את דורון אוסידון למנכ"ל המועדון ולאיש החזק למעשה ובכך העמידה את הקבוצה על הרגליים.

לאט לאט מתפוגגות להן הצרות שאותן השאיר אלי שגב הבעלים הקודם, שאגב מסר את מניותיו ללא תמורה לדורון אוסידון. התקציב ינוע בסביבות 14 מיליון ₪ – מהנמוכים בליגה.

אז בואו נעשה קצת סדר בבלגן (ותאמינו לי שהיה.. ועוד איך היה):

מי עזב: בראש ובראשונה עזב הבעלים – אלי שגב. למעשה נטש. ההנהלה התחלפה לגמרי ורועי דניאל המנכ"ל הקודם וקובי בלדב שהיה במערכת בכל מיני תפקידים לאורך שנים זזו הצידה. צוות האימון בראשות רוני לוי ורונן גבאי הצפין לחיפה. בגזרת השחקנים כמובן עזיבה רבתי: אריאל הרוש, כריסטיאן סירגי, גבי גיורגיו, אורי שטרית, רן רול, איאד עבו עביד, ויקי כחלון, שלו מנשה, עמית בן שושן, אור ברוך וכמובן לארי קאיודה היהלום שבכתר.

הצטרפו: הרכש הכי טוב של מכבי נתניה הקיץ הוא בכלל לא שחקן. דורון אוסידון אשר נכנס בסערה ובשורה של צעדים נבונים למעשה יצר קבוצה. בגזרת המאמנים הגיע שלומי דורה, מאמן שנחל הצלחה אדירה בעונה שעברה כאשר השאיר את הפועל עכו בליגה כנגד כל הסיכויים. לטעמי, מאמן שמתאים כמו כפפה ליד לנתניה. בטח במצבה הנוכחי. בגזרת השחקנים: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישצנקו, דודי תירם, מילאן סמיליאניץ, טל איילה, מושיקו לוגסי, איבן ווקוביץ, חמזה בארי, גאל מרגוליס, עומר בוארון, אמייה טגה והרכש הטרי זאב חיימוביץ וישראל זגורי.

מתנדנד: עידו לוי.

שווה לשים לב ל: שניים. הראשון הוא טל איילה שהגיע ממכבי קריית גת מהלאומית ועושה רושם שמה שיש לו ברגליים אין להרבה בליגה. השני – שחקן שפותח את עונתו השנייה בקבוצה ולא קיבל יותר מדי דקות בעונה שעברה- ראול גרשומוב הצעיר –כישרון גדול שעוד נשמע עליו.

הערכת מיקום: לטעמי המקום השמיני הוא מקום ריאלי.

נ.ב – חוסר מזל תוקף את הקבוצה מתחילת הקיץ. מכת פציעות מטרידה שכבר הספיקה להשבית את שני השחקנים המובילים בקבוצה, הקפטן ערן לוי ודיא סבע הכישרוני. בנוסף מספר שחקנים סוחבים איתם פציעות שעלולות להשבית אותם לתקופה ביניהם רומאריו פירס, הברזילאי המצוין שהופך במצב הנוכחי לעוגן ולשחקן החשוב בקבוצה.

לסיכום: יאללה נתניה!!

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח