הסוף לשעמום בליגות אירופה

אז כל הליגות באירופה כבר כמעט סגורות ואנחנו בינואר, חלק מהן היו סגורות כבר בנובמבר. העונה היא שעמומון אחד גדול. בארסה עם 11+ בפסגה, כמו גם פ.ס.ז, לסיטי יש 12+, באיירן כבר עם 16. אז כולם מחכים לאקשן האמיתי בשמינית גמר ליגת האלופות, וגם זה אחרי שלב בתים שלא באמת מעניין אף אחד. אז השמינית תהיה חמה, אבל אז אתה שואל את עצמך למה קבוצה כמו פריז משקיעה כמעט 400 מיליון יורו רכש בקיץ בשביל אולי לעוף כבר בשמינית הגמר מול ריאל מדריד.

Spanish League - טיק טיק

הפערים הם עצומים בין קבוצות העל לביניים ובטח שליתר, את זה אתם כבר יודעים, אני כותב על זה הרבה. נראה שלא תהיה ברירה בסופו של דבר להגיע לסופרליג, אבל מצד שני, עולם שבו הקבוצות הגדולות עוזבות את הליגות שלהן נשמע גם כן בלתי נתפס מכיוון ויש חשיבות גדולה לתואר המקומי. אני למשל, כאוהד ריאל מדריד, העדפתי זכייה באליפות מאשר בליגת האלופות אשתקד, ושמח שקיבלתי את שני התארים.

ברצלונה
הליגה המקומית עדיין חשובה, אבל מה עושים? Credit to "FC Barcelona" Facebook page

אני מציע כאן פורמט שיכול בהחלט לעבוד. זה לא יהיה פשוט, אבל הוא בהחלט אפשרי והוא ייתן מענה גם לליגות המקומיות וגם למפעלים האירופאים ככה שיהיו יותר מעניינים ונראה יותר משחקים גדולים. מין שילוב של NBA ויורוליג.

הליגות הגדולות יצומצמו ל-14 קבוצות. גם ככה פערי השכר והתקציב מטורפים, ברגע שיש יותר מדי משחקים באותה הליגה שמסתיימים ביותר מ-5-6 שערי הבדל, צריך לעשות שינוי. הליגה הצרפתית גם ככה חלשה מאוד, כמו שאמר דויד לואיז: "זה כמו לשחק בפלייסטיישן בדרגת קל". באיירן גם כן משייטת וגם ברצלונה וריאל (לא בעונה הזו) לרוב לא מתקשות. אין סיבה שישחקו נגד אייבר, אנז'ר, בנבנטו ושות'. 26 משחקי ליגה במקום 38, לא שינוי כזה דרמטי, בסה"כ 12 משחקי אימון פחות. והסיפור הזה יסתיים כבר בדצמבר, לפני הכריסמס. אז תוכתר אלופת המדינה.





 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח