המרעננת הרשמית – על הפועל רעננה לקראת עונת 2017/8

ליגת העל שלנו חוזרת וכדי להכין אתכם לעונת 2017-2018, הבלוגרים שלנו סוקרים את הקבוצות השונות. ממשיכים עם רועי זגה והפועל רעננה

בעונות האחרונות, הקבוצה הקטנה והאדומה מהשרון התעסקה בעיקר בהגנה והצליחה להשתחל לא פעם למקומות גבוהים בטבלת הליגה, בהובלתו של חיים סילבס הטקטיקן. השנה, יחד עם המאמן החדש והצעיר דודו אברהם, הקבוצה צפויה להיות אחת ההתקפיות והמהנות ביותר לצפייה בליגת העל. לא אופתע אם רעננה תתחרה על המקום בפלייאוף העליון ואף תשיג אותו.

אז מיהם השחקנים שצפויים להוביל את המרעננת מהשרון בעונה הקרובה?

ג׳ורדן פושה

החלוץ הצרפתי האדיר מגיע ממכבי הרצליה, לאחר שהיה מקושר גם לקבוצות גדולות בהרבה, כמו הפועל ת״א ובית״ר ירושלים. הוא צפוי להיות הבורג המרכזי והמוציא לפועל העיקרי בעונה הקרובה ברעננה, לאחר שכבש מספר בלתי נתפס של 45 שערים בשתי העונות האחרונות בלאומית ואף סיים שנתיים ברציפות כמלך שערי הליגה.

נדמה שהוא מצא קבוצה שתפורה למידותיו, עם שותפים נהדרים לחולייה ההתקפית ומאמן שדוגל בכדורגל שוטף והתקפי, שיעזור לו למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. עונה טובה בשרון והוא צפוי להירשם בפנקסים של אלונה, בדיוק כמו חלוץ ענק אחר שעשה את אותה הדרך, טוני וואקמה.

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

שמעון אבוחצירא

מי שישתף פעולה עם הצרפתי, יהיה החלוץ הוותיק שכבר השיג הכל בכדורגל הישראלי; אליפות מפתיעה ומרגשת, מלכות שערים בליגה ובמספר קבוצות והופעות בנבחרת ישראל. כעת הוא מגיע לפרויקט חדש ומסקרן, שבמהלכו הוא עשוי לשוב ולהיות אחד החלוצים הפוריים והמשמעותיים בליגה. לשם כך, הוא צריך לשתף פעולה כנדרש עם הצרפתי ולהציג מדי מחזור את יכולת הכיבוש שלו.

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

רועי שוקרני

הקשר ההתקפי שגדל בהפועל חיפה והספיק לעבור גם בנצרת עילית וקריית שמונה, פותח את עונתו השנייה בקבוצה. תפקידו העיקרי יהיה לספק את הכדורים לשני החלוצים הנהדרים שהזכרתי. בעונה שעברה הוא רשם את המספר הגבוה ביותר של בישולים (4) ומסירות המפתח (31) בקבוצה וצפוי להוביל את במדדים הללו גם השנה. עונה טובה שלו תעזור לחלוצים להבקיע שערים רבים.

רועי שוקרני
רועי שוקרני
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

בן בנימין

הקשר ההגנתי יפתח את עונתו החמישית בקבוצה מהשרון, שבה תפקידו יהיה משמעותי הרבה יותר. כשמרבית השחקנים צפויים להתמקד בעבודות התקפיות, הוא יהווה חלק מרכזי בעבודת ההגנה של רעננה, בניגוד לשנים קודמות. עבודתו המשמעותית בעונות האחרונות, מתבטאת בכך שרץ את המרחק הרב ביותר (כ-330 ק״מ בעונה), במהירות הגבוהה ביותר (34 קמ״ש) ולכך הוסיף את הדיוק הרב ביותר במסירות (90%) בקבוצה.

בן בנימין
בן בנימין
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

דודו אברהם

המאמן החדש של האדומים, שיאמן לראשונה בליגת העל, ינסה להיכנס לנעליו הגדולות של חיים סילבס, שהוביל את הקבוצה במשך שנים ועבר לקריית שמונה. אברהם יהיה גם המאמן הצעיר בליגה והוא צפוי לשנות את סגנון המשחק של הקבוצה מהגנתי ומסוגר להתקפי ומוחץ. חוסר הניסיון שלו עשוי להתברר כיתרון, מפני שהוא אינו חושש לשחק בצורה פתוחה ומהנה לצפייה ויהפוך את הפרויקט שנבנה ברעננה, לאחד המרתקים ביותר בליגה.

דודו אברהם
דודו אברהם
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

תסריט אופטימי: מקום בפלייאוף העליון, תוך הצגות התקפיות מרהיבה ומהנה לצפייה. בסיום העונה פושה עובר לבאר שבע ושוקרני למכבי חיפה.

תסריט פסימי: הפרויקט ההתקפי של אברהם מתפוצץ לו בפנים, הקבוצה סופגת ללא הפסקה וחוזרת לליגה השנייה לאחר חמש עונות.

תסריט ריאלי: הקבוצה מתחרה על מקום בפלייאוף העליון, אך לא מצליחה להשיג אותו. היא מסיימת בראש הפלייאוף התחתון במקומות 7-8.

הפועל רעננה
ברעננה ירצו לראות את הכדור בשער
קרדיט לעמוד הפייסבוק של הפועל רעננה
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח