הכי ישראלי

איך הגענו לכאן? רק לפני 5 שנים היינו אלופי המדינה ובטופ של הליגה ועכשיו ליגה שניה? כך נשמענו ביציאה ממשחק הישרדות באשדוד, מנגבים מאתנו את הזיעה ואת הבושה בחולצה האדומה.לא הבנו איך יכול להיות שמגיעים למשחק כל כך חשוב ומתבזים בצורה כל כך כואבת ומשפילה. אחרי נסיעה לא נגמרת הביתה, כמה ימים קשים ולילות ללא שינה, התחלנו להשלים עם המצב, אך עדיין הגענו בתחילת הליגה עם לא מעט חששות. הרי לא חסרות קבוצות שאחרי ירידת ליגה החלו בנפילה חופשית ונקלעו למצבים קשים ביותר. ומה המשמעות בכלל של הליגה הלאומית? מעולם לא היינו במעמד כזה…

כל החששות שלנו פגו עם שריקת הפתיחה לעונה הנוכחית. השחקנים טורפים את הפרקט מהשריקה הראשונה ועד לסיום. התענוג של לראות כל כך הרבה שחקנים ישראלים, שחלקם הגדול גדל אצלנו במועדון, הוא בלתי מוסבר. הלחימה הלא נגמרת של החבר'ה הצעירים פשוט נותנת לי את התחושה שסוף כל סוף יש שחקנים שיתנו הכל למען גלבוע/גליל – הקבוצה שאני אוהב מאז שהוקמה.

הטירוף של שחקני הקבוצה הישראלים דובק גם בזרים שמראים את ההקרבה שלהם כל משחק מחדש. הם התחברו לקבוצה ולאוהדים במהירות רבה ובנוסף הם לעיתים קרובות מתארחים לארוחות ערב, לחגים ואפילו באים לימי הולדת של אוהדים. כבר שנים ששחקנים זרים לא הגיעו לחיבור עמוק כל כך אתנו. הידיעה ששחקנים רואים בקבוצה שאתה אוהד קצת מעבר לתחנת מעבר נותנת הרגשה פשוט נהדרת.

אז אחרי רצפי ניצחונות מרשימים, אין ספור זינוקים על הפרקט של השחקנים הצעירים, כמה הטבעות מרשימות באדיבות החבר'ה מארה"ב, הפיכת גלבוע גליל למשפחה חמה והבטחת המקום הראשון, הנה הסתיימה לה העונה הסדירה וכבר עכשיו, לפני הפלייאוף, אני חושב שגיליתי את התשובה לשאלה "מה המשמעות של הליגה הלאומית?".

המשמעות של הליגה הלאומית היא לראות שחקנים שבתור ילד קטן עודדת במשחקי הנוער של הקבוצה, המשמעות של הליגה הלאומית היא לא לתת לשחקנים שלך להפסיד ללא מאבק אימתני, המשמעות של הליגה הלאומית היא ארוחות שישי עם שחקנים זרים של הקבוצה, המשמעות של הליגה הלאומית היא ישראלים שלא קיבלו הזדמנות אמתית בליגה הראשונה טורפים את הפרקט כל משחק בתקווה להגיע בחזרה לבמה המרכזית.

השחקנים האלו יום אחד ישחקו בנבחרת ישראל כשרק יזכו לצ'אנס והליגה הלאומית שלנו שומרת עליהם בנתיים…

Credit to "Gilboa Supporters - אוהדי גלבוע גליל" Facebook page
Credit to "Gilboa Supporters – אוהדי גלבוע גליל" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח