הטריקולור – הדור הבא

למרות שאני אוהד נבחרת איטליה מושבע (וגם בגלל שאיתי כתב עליה כבר פוסט) ולקראת היורו הקרב אלינו, בחרתי הפעם להציג את הזווית שלי על הנבחרת הפייבוריטית לטעמי לזכייה ביורו 2016 והיא כמובן המארחת נבחרת צרפת.

גם ללא הכוכב הבלתי מעורער של הכדורגל הצרפתי בשנים האחרונות והסופר סטאר של ריאל מדריד, קארים בנזמה, אשר נזרק בבושת פנים מסגל הנבחרת עקב פרשת הסחיטה של חברו לנבחרת מאטיה וואלבואנה, מסתבר שצרפת מציגה בטורניר הזה את דור הזהב הבא של הכדורגל הצרפתי. התחושה שלי היא של שחזור הימים הגדולים של נבחרת צרפת של זידאן, טרזגה והנרי שהוליכו את צרפת לזכייה במונדיאל 98 ומיד לאחר מכן באליפות אירופה לשנת 2000 (לא לפני ששברו לי את הלב עם שער הזהב של טרזגה עמוק בהארכה מול איטליה).

וכשמדברים על דור הזהב אי אפשר שלא להתחיל עם פול "התמנון" פוגבה. הקשר בן ה-23 של האימפריה האיטלקית יובנטוס (שרק היום פורסם שריאל מדריד מתכננת להציע עבור שירותיו לא פחות מ-120 מיליו יורו) הוא המנוע והמנהיג של החברים של דשאן על הדשא. כאחד שראה את ביצועיו מקרוב אני יכול להעיד כי הנוכחות שלו במרכז השדה מהווה יתרון עצום למארחים של הטורניר וכל מה שנותר לי לקוות הוא שיישאר ביובה (-:

הכוכב הבא הוא החלוץ המצוין בן ה-25 של אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, שנתן עונה פנומנאלית וסחף את קבוצתו לגמר ליגת האלופות שבסופו של דבר נגמר בדמעות (ולא רק בגלל החמצת הפנדל שלו בתחילת המחצית השנייה). אבל אל דאגה, גריזמן קורץ מהחומר הנכון והוא יזכה בתארים רבים במהלך הקריירה שלו ואולי הראשון שבהם יגיע מהר מאוד כאשר יוכתר כאלוף אירופה לנבחרות בעוד חודש.

נבחרת צרפת הנוכחית כוללת גם כוכבים בהתהוות, המשחקים באימפריות אירופאיות מהדרגה הראשונה. הראשון הוא קינגסלי קומאן החלוץ בן ה-19 המושאל מיובנטוס לבאיירן מינכן שדאג גם להדיח את הראשונה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר. השני שצפוי לו עתיד מזהיר הוא ההחתמה המפתיעה של השנה שעברה באירופה, אנטוני מרסיאל, שנמכר ממונאקו למנצסטר יוניטד בסכום של 36 מיליון ליש"ט אשר עוד יכול להאמיר כתוצאה מבונוסים עד ל-58 מיליון ליש"ט.

לצד הצעירים המוכשרים שיוליכו את הנבחרת הצרפתית ישחקו השחקנים המנוסים והלא פחות חשובים בדרך לזכייה בטורניר הביתי. בהגנה של הטריקלור ישחקו עמודי הטווח,  הוגו לוריס שוערה המצוין של טוטנהאם, לורן קוסיילני מארסנל ופטריס אברה הוותיק והטוב (עוד שחקן של יובנטוס אשר למרות שהוא כבר בן 35 האריך את חוזהו ביובה עד 2017).
בקישור אנו נוכל לראות את קשרה המצטיין של פ.ס.ז המנוע במרכז המגרש בלז מטווידי ובהתקפה יצטרף לשרשרת הכוכבים שציינתי לעיל אוליביה ז'ירו, חלוץ ארסנל שנמצא בכושר טוב והוא בין המועמדים הרציניים לתואר מלך שערי הטורניר.

אז אם עד עכשיו לא הבנתם, מדובר פה בנבחרת עוצמתית המשלבת ניסיון לצד תעוזה ויצירתיות בלתי נגמרת. זוהי נבחרת שתגיע לשלבים הגבוהים בטורניר ולדעתי גם תזכה בסופו של דבר.

ואם אתם רוצים להבין את הדרך שלה לתואר, אז התסריט שלי לאליפות הוא עלייה מהמקום הראשון בבית שלה, מעבר קליל עד לחצי הגמר שם תפגוש נבחרת ברמה שלה כגון ספרד, איטליה, תנצח ותגיע לגמר מול גרמניה. שם אני מהמר על התפוצצות של 3-0 צרפת!

פורצה איטליה!!!

Credit to "Équipe de France de Football" Facebook page
Credit to "Équipe de France de Football" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח