ברנד לנו או פטר צ'ך? הרכש החדש או הכבוד הישן?

// מאת אבי גולדשטיין

בקיץ האחרון, מלבד השינוי הדרמטי בעמדת המאמן של ארסנל, בוצעו מספר רכישות לא מבוטלות ואחד הבולטים מביניהם היה השוער הגרמני, ברנד לנו. היום, כשאנחנו כבר אחרי 3 מחזורים, שמתוכם הפסידו ארסנל 2 וספגו 6 שערים סך הכל, עדיין אפודת השוער, לפחות כרגע, ניתנת לשוער הצ'כי בן ה-36 שמקבל את הכבוד שבהחלט מגיע לו.

פטר צ'ך, ארסנל
Credit to Arsenal Facebook Page

לנו נקנה בקיץ האחרון מלברקוזן תמורת סכום של 20 מיליון פאונד ועדיין רק מחמם את הספסל. למרות שזה עדיין שלב מוקדם בעונה ויש עוד מספיק משחקים ומפעלים לשחק בהם, כבר עכשיו התייצב לנו לדבר על מצבו לבילד הגרמני והצהיר כי הוא אינו מתחרט על המעבר, למרות שהורגל להיות השוער הראשון בהרכב די הרבה זמן בקבוצתו בגרמניה דאז. "אני בטוח שהשינוי שלי היה ההחלטה הנכונה, אני לא משוגע. זה עלול לקחת מספר שבועות ואף חודשים, אבל זמני יגיע." הוא צוטט כאומר.

לאחר ההפסד לסיטי במחזור הראשון, דיבר אמרי על בחירתו של צ'ך להרכב ושפך לא מעט אור על מה שכנראה יהיה השנה קרב איכותי בעמדה מספר 1 של התותחנים. "אנחנו רוצים את התחרות בין השוערים בנוסף לשאר השחקנים בקבוצה. העמדה היא זהה ויש הזדמנות שווה לשני השוערים. לפטר צ'ך היה קדם עונה טוב מאוד. יש לו את הניסיון על מנת להמשיך להגן על השער שלנו. לנו רק מתחיל איתנו, הוא עובד ממש טוב (באימונים) וגם לו היה קדם עונה טוב מאוד. הוא יכול להמתין לרגע שלו."

אז לנו מבין את מקומו במה שמסתמן להיות היררכית השוערים של התותחנים לפחות לבינתיים. הוא מראה נכונות להמתין לרגע בו הוא יוכיח כי מקומו בהרכב (או שלא), ואומר לכולם ובעיקר למאמנו, שאין לו בעיה לחכות כמה שיידרש עד להזדמנות שתבוא.

השאלה שנותרת היא עוד כמה זמן הוא ישאר במצב של מוכנות להמתין כמה שידרש ולתת את הכבוד לצ'כי הבינלאומי וכשזה כבר יגיע, האם השוער בן ה-26 יהיה מוכן לרגע שלו או שהוא כבר יושפע מישיבה ממושכת על הספסל והוא יצטרך לבנות את הביטחון שלו מההתחלה? תשובות בקרוב.

ברנד לנו, ארסנל
לנו. בנתיים יש לו סבלנות Credit to "Arsenal" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח