את מי לשים קפטן? – מחזור מספר 5 בפנטזי פריימרליג

אחרי פגרת הנבחרות, הפרמייר ליג חוזרת ואיתה הדבר הכי מעניין שקורה בתקופת הקורונה – הפנטזי!

השבוע אין קפטן מובהק שכדאי ללכת עליו. סיטי ויונייטד עוד לא פוגעות, טוטנהאם וליברפול יפגשו יריבות קשוחות ואצל צ'לסי אין עדיין היררכיה ברורה. אז מה האופציות?

*****

 

הבחירה הצפויה – מוחמד סלאח
בעיקרון סלאח הוא הבחירה הנוחה למחזור הקרוב. סלאח בכושר נהדר ומבקיע גם כשליברפול לא טובה. הבעיה? אברטון מצוינת השנה. בנוסף לכך שעד שמאנה לא יחזור לכושר מלא, מירב תשומת הלב של ההגנות תתמקד בסלאח. מינה וקולמן בספק למשחק בשל פציעות, מה שעשוי להקשות על ההגנה של אברטון להתמודד עם סלאח. אם אתם רוצים ללכת עם הרוב ועל בטוח, לכו עם סלאח.

ליברפול, סלאח
הבחירה הצפויה.
via "liverpool echo" facebook page

הבחירה הטרנדית – סון או קיין
טוטנהאם היא השם החם כרגע. הצמד סון וקיין מובילים את טבלת הנקודות בפנטזי ואין סיבה לחשוב שההתפוצצות שלהם תיעצר. היריבה שמולם עדיין לא ברורה. האם טוטנהאם יפגשו את ווסטהאם שהפסידה לניוקאסל או את זו שקרעה את וולבס ולסטר תוך שמירה על שער נקי? לסטר התקשתה מאוד להגיע למצבים איכותיים מול ווסטהאם ולא מן הנמנע שגם טוטנהאם תתקשה.

 

הבחירה שמתאימה ללוח המשחקים – כריס ווד
לברומיץ יש את אחת משתי ההגנות הגרועות בליגה. ברנלי, שפתחה רע את העונה, מחכה למשחק שישנה את הגורל שלה. ברומיץ יתקשו לשמור על ווד במצבים הנייחים. מהמר על צמד של הניו זילנדי.

 

הבחירה המתחכמת – מרקוס ראשפורד
יונייטד זו השקעה גרועה כרגע בפנטזי. אבל אם במקרה נתקעתם עם ברונו או ראשפורד, המפגש מול ניוקאסל זו הזדמנות טובה לקפטן. ראשפורד ככל הנראה יפתח כחלוץ לאור ההרחקה של מרסיאל ויונייטד תבוא חדורת מטרה להוכיח שהיא לא גרועה כמו שחושבים. דווקא כשכולם בורחים, אפשר ללכת נגד הזרם ולהרוויח.

 

הבחירה להרפתקנים – ג'ק גריליש
על פניו זו בחירה טובה. וילה מסתמנת כקבוצת התקפה מצוינת, בטח כשווטקינס וברקלי התאקלמו נהדר. גריליש מנצח על כל העסק ולא נראה שהגנת לסטר הבינונית תקשה עליו יותר מדי. הבעיה שגריליש לא הוכיח יציבות לאורך זמן, בניגוד לכוכבי על כמו סלאח ודה בריינה, ואי אפשר לדעת אם ההתפוצצות נגד ליברפול הייתה הדבר האמיתי או משחק חד פעמי. יבאס מאוד ללכת על גריליש, בעוד שכולם יהנו מכיבוש שערים של הכוכבים המוכחים. יש כאן סיכון.

*****

ואף מילה על דה בריינה.
אז מי הקפטן שלכם?

קווין דה בריינה, מנצ'סטר סיטי
Credit to "Kevin De Bruyne" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח