את מי לשים קפטן? – לקראת מחזור 10 בפנטזי פרמיירליג

מחזור טריקי לבחירת קפטן כאשר יש אופציות מפתות, אך כאלה שקשה להיות שלם איתן. ככה זה כשהקבוצות הגדולות לא מספיק טובות העונה ואלו שכן (צ'לסי וטוטנהאם) פוגשות אחת את השנייה לקרב קשה. איזה אופציות לקפטן בכל זאת כדאי לשקול?

אברטון
פתח את העונה בצורה יוצאת מן הכלל, קלברט-לווין. (Credit: Everton official Facebook page)

 

קלברט לווין נגד לידס

השחקן שהביא הכי הרבה נקודות במחזור הקודם, הוכיח שהוא קפטן ראוי. ללידס יש הגנה בינונית, בעוד אברטון שוב נראית כמו מכונה התקפית עם חזרתו של ריצרליסון. קלברט לווין הוא המניה הכי בטוחה במשחק ואין סיבה שזה יפסק מול לידס.

 

וארדי נגד פולהאם

קשה לקפטן שחקן אחרי בלאנק, אבל אצל וארדי אין חוקים. אגב, הוא לא היה רחוק מבישול נגד ליברפול, אם בארנס היה קצת יותר חד. וארדי יכול לתת הופעה אדירה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. מפתה מאוד.

 

מישהו מליברפול נגד ברייטון

בהתחלה חשבתי על מאנה, אבל הוא לא בכושר טוב לאחרונה. סלאח רק החלים ולא נראה כמו עצמו נגד אטאלנטה. פירמינו הוא לא באמת אופציה ולאף אחד אין אותו. דווקא ז'וטה נשמע כמו האופציה הכי סבירה, הבעיה שהוא לא בטוח בהרכב. ועדיין, זו ליברפול נגד ברייטון, אז כל בחירה של מישהו מהחלק הקדמי היא בחירה טובה.

 

ברונו נגד סות'ון

לסות'ון יש הגנה טובה סך הכל. מנגד, יונייטד מתקשה לייצר מצבים. העניין הוא שאת ברונו צריך לשים בנפרד מיתר שחקני יונייטד. הוא מצליח לצאת עם שלל גם במשחקים שיונייטד לא בעניינים. הוא בכושר טוב מאוד ומזכה את מאמיניו בכמות נכבדה של נקודות על בסיס קבוע.

 

דה בריינה נגד ברנלי

מאמיני סיטי מתפוגגים ככל שהעונה מתקדמת והברק הקבוע של החניכים של פפ מסרב להופיע. אולי הפעם, כשממול ניצבת ברנלי האפורה ללא פופ בשערה. ואם סיטי מתפוצצת, אז דה בריינה הוא האיש.

קווין דה בריינה, מנצ'סטר סיטי
Credit to "Kevin De Bruyne" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח