את מי לשים קפטן? – לקראת מחזור מספר 7 בפנטזי פרמיירליג

במחזור הקודם ההמלצה המנצחת הייתה על דני אינגס, שבישל שני שערים נגד אברטון והניב 10 נקודות. אם לא לקחתם אותו או קפטן מטוטנהאם, כנראה שפספסתם.

אז על מי כדאי ללכת הפעם?

Danny Ings דני אינגס
Credit to "Danny Ings" Facebook page

 

אין אופציה טובה יותר – קיין או סון נגד ברייטון

ברייטון חטפה גול עד עכשיו בכל המשחקים שלה. מנגד, קיין נתן תפוקה בכל המחזורים עד כה למעט המחזור ה-1 וסון הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות במשחק. אין בחירה יותר מתבקשת מאשר אחד מהשניים. הבעיה? כדורגל הוא לא משחק צפוי. נגד ברנלי ראינו שטוטנהאם הורידה הילוך ולא הייתה אותה קבוצה דורסנית מהמחזורים הקודמים ולכל רצף משחקים טוב יש סוף. עדיין אני מניח שהרוב ילכו עם הבחירה הצפויה וייקחו את קיין או סון.

 

הקפטן המיוחד – מאנה נגד ווסטהאם

קצת מתחכם ללכת במחזור של טוטנהאם נגד ברייטון עם שחקן של ליברפול. עוד יותר מתחכם ללכת עם מאנה ולא עם סלאח. אם יש לכם את מאנה, הוא הימור משתלם. מאנה הוא דיפרנשיאל עם סיכוי מעולה לתת מספרים יפים במחזור הקרוב. אין דבר כיף יותר מלפגוע בקפטן שרק למעטים יש אותו.

 

המשחק הנוח – קלברט לוין נגד ניוקאסל

אברטון שיחקה רע מאוד במשחק האחרון. היא תחסר את דין וריצרליסון המורחקים וגם חמאס בספק בשל פציעה. קלברט לוין שחקן שצריך שייצרו עבורו והוא יתקשה להגיע למצבים טובים ללא שחקני המפתח החסרים. למזלו הוא פוגש את ניוקאסל החלשה, שניצלת מספיגות רבות בעיקר בזכות השוער הנהדר שלה. קלברט לוין הוכיח שאפשר לסמוך עליו ושהוא מניה בטוחה כמעט בכל משחק. אין סיבה לחשוב שדווקא ניוקאסל תעצור אותו.

 

מי אם לא הוא – דני אינגס נגד אסטון וילה

אינגס חלוץ מוכח ועקבי וזה אף פעם לא רעיון רע להמר עליו. לגבי הקבוצה שמולו, יש ספק רב סביב היכולת ההגנתית שלה, אחרי השלישייה שספגה מלידס. לפני לידס היה נדמה שאסטון וילה היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. עכשיו זה יעמוד למבחן מול חלוץ נבחרת אנגליה.

 

הבחירה האפורה – צ'ילוול נגד ברנלי

בהנחה ומגמת המחזור הקודם תימשך, ההגנות צפויות להשיג נקודות, בעוד הרבה שחקני התקפה יתסכלו אותנו עם בלאנקים. הגנת צ'לסי התייצבה עם צ'ילוול ומנדי ושמרה על 3 שערים נקיים רצופים. ברנלי מתקשה להבקיע מתחילת העונה ויש סיכוי סביר שצ'לסי תמשיך את רצף השערים הנקיים. מעבר לשער נקי, צ'ילוול מעורב במשחק ההתקפה ותמיד יכול לסיים עם בישול. ברור שזו לא בחירה נוצצת כמו סון או מאנה, אבל אצל צ'ילוול הנקודות שלכם די בטוחות.

 

הבחירה למתקדמים – ראשפורד נגד ארסנל

ראשפורד הניב 15 נקודות נגד ניוקאסל וכבש שלושער נגד לייפציג בליגת האלופות. נגד צ'לסי בליגה הוא נעצר למרות שהיה הכי קרוב לכיבוש מבין כל חבריו. כשראשפורד מתפוצץ כדאי מאוד להיות בצד שלו. הבעיה שיש לו גם לא מעט משחקים שחונים. הימור לא פשוט, אבל עם המון גאווה במידה ויצליח.

מנצ'סטר יונייטד, ראשפורד
Credit to "Manchester United" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח