את מי לשים קפטן? – לקראת מחזור מספר 6 בפנטזי פריימרליג

בשבוע שעבר, אחת ההמלצות שלי לקפטן הייתה ראשפורד, הימור שהצליח בגדול עם לא פחות מ 15 נקודות.
חוץ ממנו, גם מי שהלך עם סון או קיין כקפטנים הרוויח בגדול.

ראשפורד
Credit to "Manchester United" facebook page

 

אז מה האופציות הכי טובות למחזור מספר 6? 

הבחירה הבטוחה – סלאח נגד שפילד / סון או קיין נגד ברנלי
סלאח, סון וקיין הם השחקנים הכי חמים בפריימרליג וכשיש גם לליברפול וגם לטוטנהאם משחקים נוחים, סביר להניח שהרוב ילכו עליהם. אז למה בכל זאת כדאי להיזהר? במקרה של סלאח יש את הסיפור עם הפציעה של ואן דייק שייתכן וישפיע גם על החלק הקדמי. במשחק נגד אייאקס בליגת האלופות משהו במכונה של ליברפול נראה מקולקל. לגבי היריבה, שפילד היא לא מסוג הקבוצות שקל להבקיע מולה בצרורות. סבירות גבוהה ל 1-0 בלבד לליברפול.

ומה לגבי קיין וסון? אז ברנלי הראתה ניצוצות נגד ברומיץ של קבוצת ההגנה החזקה משנה שעברה. נראה שאף אחד לא יכול לעצור את הצמד החם של טוטנהאם, אבל אין לי ספק שברנלי תעשה הכל בשביל להפריע.

הבחירה הלוגית – אנדי רוברטסון
שפילד קבוצת התקפה מחרידה ולליברפול יש סיכוי טוב לשמור על שער נקי מולה גם ללא ואן דייק. רובו יכול לסיים את המשחק עם בישול, שער נקי ובונוס של 2-3 נקודות. לא רע בכלל.

הבחירה למתקדמים – דני אינגס
בעיקרון הספוט הזה היה שמור לחמאס שהחליט להיפצע. אז במקומו, אני ממליץ על כוכב היריבה, דני אינגס. אינגס הוא מניה בטוחה של לפחות גול למשחק. אברטון תחסר את המגן הימני קולמן, מה שיקל על אינגס מול ההגנה הבינונית של פיקפורד. אם אתם מהמרים שאף אחד לא יתפוצץ במחזור הזה עם כמות נקודות לא הגיונית, לכו על אינגס הסולידי.

 

הבחירה שתואמת את לוח המשחקים – מופיי נגד ווסט ברומיץ
למרות השער הנקי נגד ברנלי, לברומיץ אין הרבה סיבות להיות רגועים. ההגנה שלה חלשה מאוד והיא ניצלה מספיגה רק בזכות החמצות של ברנלי והדיפות גדולות של השוער ג'ונסטון. הגנת ברומיץ תתן ומופיי צפוי לקחת.

Danny Ings דני אינגס
Credit to "Danny Ings" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח