השמונה בעקבות אחד – על עירוני קרית שמונה לקראת עונת 2017/8

ליגת העל שלנו חוזרת וכדי להכין אתכם לעונת 2017-2018, הבלוגרים שלנו סוקרים את הקבוצות השונות. ממשיכים עם שי טביבי ועירוני קרית שמונה

קרית שמונה, זוכרים? זו שלקחה בתחילת העשור אליפות וגביע, קראה תיגר על הצמרת הגבוהה מדי עונה וסחרה בשחקניה עד שלרגע נדמה היה שמגרשה הביתי הוא רמון סאנצ'ס פיחואן?

קרית שמונה חוזרת וכל כולה תלויה באיש אחד. בעל בית "משוגע", גאון כדורגל, סף עצבים רגיש וחולשה מיוחדת לפיטורי מאמנים. אם דוקטור איזי יגיע לעונת 17/18 דרוך, מפוקס וסבלני ומיסטר שרצקי לא ישתלט עליו בערב שגריר, יש סיכוי לא רע שהקריה תשוב למרכז הבמה.

אז האחד הוא שרצקי והשמונה בעקבותיו, אבל את שרביט האימון קיבל אחד המאמנים המבטיחים והמוכשרים בליגה, מישהו שפיטורים לא מפחידים אותו, בתנאי שהם מתבטלים שלושה ימים מאוחר יותר, חיים סילבס.

קרית שמונה, איזי שירצקי, חיים סילבס
קרדיט צילום: דף הפייסבוק של "עירוני איתוראן קרית שמונה" והצלם ארז יעקובי

קשר העבר המוכשר, שקריירת האימון שלו מזכירה במעט את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו בירוק מהכרמל, עת סובב כדור חופשי אדיר אל הרשת של אייאקס אמסטרדם הגדולה ומשם נותר הבטחה שרק חיכתה לנסוק גבוה. אז בניגוד לסילבס השחקן, חיים המאמן מקבל הזדמנות גדולה לקצת יותר מגול ענק במשחק ראווה, במקום שהוכיח לאורך השנים שיש בו את כל התנאים להצליח ולהתקדם כששקט מסביב.

הצטרפו: קרלוס קוויאר (מכבי פתח תקווה), איסמעיל ריאן ואיעד אבו עביד (מכבי חיפה), נייגל האסלבנייק (אקסליור), מרקוס דניז (לוזאן), אפונסו טיירה (אסטוריל).

עזבו: מאוריסיו, אורן ביטון, נג'וקו, קסיו פרננדס, עומר צלישר, עודד אלקיים, שלומי אזולאי.

למי כדאי לשים לב: עם שם משפחה מבטיח כל כך, לנייג'ל האסלבניק ההולנדי-סורינאימי. חלוץ מהיר ופיזי, שאם יביא משהו קטן מהקסם שבשם, קרית שמונה תרוויח בענק. השני ששווה תשומת לב מיוחד, הוא מישהו שהיה שם "תמיד". אחמד עבאד פותח עונה חדשה בעמדה חדשה וינסה להפוך מעמדת המגן-תוקף, לכדורגלן המחוזר ביותר בקיץ הבא או בינואר הקרוב.

עבאד-קרית-שמונה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של עירוני איתוראן קרית שמונה והצלם: ארז יעקובי

אז מה יהיה בסוף?

אם הייתי צריך להמר מראש, קרית שמונה היתה משתחלת אצלי לפליאוף העליון בודאות. בימים בהירים אני רואה אותה גם מתחרה על כרטיס לאירופה. ביוני, היא תצפה כמיטב המסורת, לחזור ולמלא את מקומה המכובד בשרשרת "המזון" המלפפונאית של הכדורגל הישראלי ולהציע את מרכולתה לאלונה, מיץ' ושחר, זו דרכה להתקיים. עד אז, תתכוננו להשאיר לא מעט נקודות בצומת הגומא, לקלל את הרגע שנסעתם לגבול לבנון כדי לראות משחק טקטי ו-1:0 קטן למקומיים, רק דבר אחד מאכזב וכמעט בטוח; היציעים ישארו דלילים ושקטים.

על אחד תצעד השמונה, אם הוא יגיע באיזי, היא תהיה שם בסביבה, כמו שצריכה להיות אחת הקבוצות המעוטרות בעשור הנוכחי.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח