מחליפים צבעים – המלצות לתחנה הבאה עבור הכוכבים הגדולים באירופה

ינואר מתקרב בצעדי ענק ועמו גם חלון ההעברות שבפתח. שחקנים שמעמדם בקבוצות מתערער או שמחפשים להתקדם, יצטרכו לעשות את הבחירה החכמה לגבי הצעד הבא בקריירה שלהם. אני אמליץ כאן על הבחירה הנכונה בעיניי עבור השחקנים, הכוללת מעבר למועדון שמתאים להם ושזקוק לשחקן מסוגם:

Spanish League - טיק טיק

אוזיל – ברצלונה:
זה לא סוד שמסוט אוזיל לא מרוצה בארסנל. מחלות מוטלות בספק ומבט עצוב על הפנים, הפכו לשגרה עבור השחקן. קשה לראות את ארסנל מוותרת על האפשרות להרוויח עליו כסף בינואר ולא מעט קבוצות היו שמחות לשים את ידם על אחד המוסרים הטובים בעולם. מכאן שהקבוצה המתאימה ביותר לאוזיל היא ברצלונה, שם יתמוגגו ממסירות האמן שלו והוא ישתלב היטב בקבוצה של מסי. למרות פתיחת עונה טובה של ברצלונה, היא זקוקה לעוד כלים יצירתיים בחלק הקדמי. אוזיל יכול להיות השחקן שיוסיף לה את הצבע שחסר לה.

אוזיל חידון המבשלים
אוזיל. יחזור לספרד? Credit to "Mesut Ozil" official Facebook page

אלכסיס סאנצ'ס – צ'לסי:
כמו אוזיל, גם אלכסיס לא מרוצה בארסנל. הוא היה כבר עם רגל וחצי בחוץ בחלון ההעברות האחרון כשקושר לסיטי בקיץ, אך נדמה שזו כבר פחות זקוקה לו. התמהיל שנוצר שם קרוב למושלם ומוטב לא לגעת במה שעובד. מי שכן זקוקה לכישרון בהתקפה היא דווקא צ'לסי. הזארד שחקן על, מוראטה בעונה מצוינת ויש להם גם כלים טובים מהספסל כמו וויליאן ופדרו ועם זאת, עדיין משהו לא עובד חלק בהתקפה של הכחולים. המהירות, הטכניקה וכמובן הסיומת של אלכסיס, יכולים להחזיר את צ'לסי להיות קבוצה אימתנית. מוראטה והזארד ודאי ישמחו לעוד שחקן איכותי, שיישא בנטל ההתקפי.

גריזמן – אינטר:
גריזמן בגופו עדיין חלק מאתלטיקו מדריד, אך בליבו ומחשבותיו הוא כבר הרחק משם. בקיץ פלרטט עם מנצ'סטר יונייטד וכעת גם ברצלונה מוזכרת בעניינו. ברור לכולם כי היהלום שבכתר של סימאונה מחפש אתגר חדש. אין ספק שהוא יוכל להצליח בכל מקום אליו יגיע, אבל בחירה במקום המתאים לו ביותר, תשפיע גם עד כמה הוא יפרח. אינטר העונה היא מועמדת לאליפות באיטליה ונראה שהיא חוזרת לימיה הגדולים. הכדורגל שלה לא תמיד יפה לעין, אבל התוצאות בהחלט מספקות. גריזמן, שלוקח חלק בשנים האחרונות בקבוצה קשוחה שיודעת להשיג תוצאות, יגלה שבאינטר יש דברים שמזכירים את אתלטיקו. הוא עשוי להפוך לכוכב שלהם לצד איקארדי. עם שניהם יחדיו, אינטר תוכל להסתכל ללבן בעיניים של כל יריבה.

צרפת גרמניה חצי גמר יורו 2016
גריזמן. נראזורי?
Credit to Équipe de France de Football Facebook page

די מריה – רומא:
די מריה מתקשה להגיע לנחלה. הוא לא מוצא את המקום שיעריך אותו כראוי וייתן לו את ההרגשה שהוא שחקן מצוין. בפריז הוא הפך העונה לשחקן מחליף, דבר שלא מניב לו שביעות רצון, בטח לא בשנת מונדיאל. הוא הוזכר בשלבים מסוימים כמועמד להיקלט בברצלונה או באינטר, אבל דווקא רומא היא היעד הנכון עבורו. רומא היא קבוצה שמקדשת את הסבלנות. שחקן כמו אל שעראווי קיבל את הזמן להצליח שם ועכשיו הוא מחזיר ובגדול. ברומא שחקנים גדולים חותמים קבע ולא עוזבים את המועדון גם כשיש הצעות מפתות בחוץ (לפרטים: טוטי ודה רוסי). החממה של רומא תטיב עם די מריה. במיוחד כשהיא לא הביאה תחליף אמיתי לסלאח שעזב בקיץ. מסתמן כמו רומן שחייב להירקם.

אובמיאנג – ריאל מדריד:
שני דברים בטוחים בהקשר של אובמיאנג. הדבר הראשון הוא היותו חלוץ מחונן. הדבר השני הוא הרצון לעזוב את דורטמונד. בקיץ האחרון היו דיווחים על כך שאובמיאנג יעבור לפריז, אך הדבר לא הסתייע בסופו של דבר. החלוץ גם קושר למילאן בה שיחק בעבר, אך גם במקרה הזה הסיפור לא נגמר במעבר. בסופו של דבר הוא נשאר בדורטמונד וממשיך לכבוש, עד אשר תבוא הקבוצה שתשחרר אותו לחופשי. אובמיאנג הביע בעבר את רצונו לשחק בריאל מדריד ובינואר הקרוב נראה שזו ההזדמנות הטובה ביותר לכך שהדבר יקרה. לריאל, שאיבדה את מוראטה, חסר מחץ. בנזמה השנוי במחלוקת לא מצליח להרשית ומיוראל עדיין לא בשל להיות שחקן משמעותי. ריאל צריכה חלוץ שייתן קבלות כאן ועכשיו. ואין מתאים יותר מאובמיאנג, שהרשית נגדה פעמיים במשחק האלופות האחרון.

מה עשית בקיץ האחרון?
אובמיאנג. יעבור ללבוש לבן?
Credit to "Borussia Dortmund" Facebook page

קוטיניו – ליברפול:
בניגוד ליתר השחקנים שעזיבה עשויה להיות הדבר הנכון עבורם, במקרה של קוטיניו מעבר הוא טעות מוחלטת. ליברפול ביחד איתו היא אחת הקבוצות הפוריות ביותר שיש והוא חלק מרביעייה שכבר הושוותה לביטלס. לקוטיניו יש הזדמנות להיות חלק מדבר גדול, שבסופו ליברפול תחזור לגדולתה. נכון שגם בברצלונה יש שיטת משחק שיכולה להתאים לו מאוד, אבל לעזוב את ליברפול דווקא כשנדמה שעולים שם על הדרך הנכונה, זה לא צעד חכם. הקלישאה אומרת שרק חמור לא משנה את דעתו. קוטיניו צריך לשכוח מהעבר ולהתרכז בעתיד שלו בליברפול.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח