תפתח חלון: על יום העברות צחיח בכדורגל הישראלי

תקראו לי צרכן ספורט מוגזם או חי בסרט, היום של סגירת חלון ההעברות הישראלי מבחינתי הוא בגדר חג.
אינסוף שמועות, שלל ספקולציות שנזרקות לאוויר ומלא ניסיונות לנחש מי יעבור לאיפה.

החל משעות הבוקר המוקדמות כל האתרים המרכזיים היו פתוחים במחשב. ריפרש אחד ועוד אחד בתקווה למצוא בדל מידע שטרם פורסם, ברוב המקרים החיפושים היו לשווא. עם כל הכבוד לניר לקס שעבר לבני סכנין ומירקו אורמוש שחתם באשקלון וזכור לטובה בעיקר אצל שחקני המנג'ר, כולם חיכו לשמות הגדולים. אלא שאלה, כמו בשבוע האחרון, סירבו לייצר כותרות מלבד "מועמדים" או "טרם סיכמו".

שעון החול החל לאזול והידיעה שזכתה לכותרת הגדולה ביותר התייחסה למקסים פלקוצ'נקו. עם כל הכבוד לשמו הפרטי, עד לפני חצי שנה גם מאמן הכושר של הפועל חיפה לא זיהה אותו. שרצקי סירב לשלם סכום מופרז לכל הדעות, אבל הבשורה הזו הייתה בגדר נבואת זעם להמשך. כמו מגדל קלפים העסקאות הגדולות התפוצצו בזה אחר זה. הצמד שכטר-ורמוט יחכה להזדמנות הבאה לעשות מופע איחוד לאחר שהאחרון הודיע כי הוא נשאר במדים הירוקים. ז'אורז'יניו שכבר החל לבדוק ב-WAZE מהי הדרך הקצרה למתחם האימונים של מכבי חיפה ימשיך לעמוד בפקקים לדוחא. ואז הגיע השיא: גם קאמבק מרגש בדמות ברק יצחקי חוזר הביתה לבית"ר נפסל על הסף על ידי מיץ' גולדהאר.

עשרים דקות לסגירת חלון ההעברות מיציתי. מה כבר יכול לקראת הרהרתי בקול והחלטתי להתפנות לעיסוקיי ללא הסמארטפון. כעבור שעתיים, חבר הספיק להקדים אותי ולבשר שהפועל באר שבע שילמה 4.5 מיליון על מיכאל אוחנה. תהיתי אם מדובר בהכלאה של לאודרופ האגדי ואלי הגדול, אך מדובר רק בשחקן החביב של מ.ס. אשדוד ונבחרת ישראל הצעירה. האם אלונה ברקת עשתה את עסקת חייה? ימים יגידו, עכשיו תפקידו של הרכש הנוצץ בן ה-20 להתאים את עצמו למידות של טרנר ולשכוח את אצטדיון הי"א. הערך שלו בויקיפדיה כבר הספיק להתעדכן, כל שנותר הוא למלא את הדף בצורה חיובית.

ואז, כשחשבתי שהסיפור נגמר, הסתבר שיש קבוצות שכנראה עובדות על שעון זמנים אחר. אומרים שהמשפט "אל תדחה למחר את מה שאפשר לדחות למחרתיים" נכתב עלינו, הישראלים, אבל בואו לא נכליל. מה שכן אפשר לקבוע באחריות זה שכולנו נותרנו אדישים להעברה המאוחרת של שלומי אזולאי ממכבי תל אביב לקריית שמונה. גם מעצם חוסר העניין וגם בגלל שאצלנו חלון זמן הוא ככל הנראה בגדר המלצה בלבד. כולי תקווה שבית הדין ישכח את הפארסה שהייתה עם שלומי ארבייטמן ויבהירו שמחוק לא עושים צחוק. חוץ מזה שלמוטי איוניר יש כבר אזולאי אחד, אם הוא רוצה את השני שימתין לחלון ההעברות הבא. אני בטוח אהיה שם לרפרש.

גילי ורמוט מכבי חיפה
Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח