שיפוט רע, שוער ענק – התיקו בטרנר מוצדק

נתחיל באנקדוטה קטנה שנזכרתי בה תוך כדי שציפתי במשחק הערב. איתן שמואלביץ' פעם היה אצלי בבית. אישתו היא חברה מאוד קרובה של אחי הגדול, וכך נוצר לו המפגש. ביקשתי ממנו, בחיוך, שלא ישרוק רע אי פעם נגד מכבי חיפה, איכשהו הוא החליט לא לשמוע לי. השריקה בדקה השלישית שגרמה להרחקה של טאלב טוואטחה הייתה הכל חוץ מנכונה. היא הייתה טיפשית, היא יצרה מהומה והיא הרסה את המשחק הזה לחלוטין.

באר שבע הייתה אמורה לנצח את המשחק הזה אולי גם בלי עזרתו של שמואלביץ'. היא קבוצה שבאה במצב רוח טוב יותר ובפורמה טובה יותר ועם אצטדיון חדש ובאמת עוצמתי (מזל טוב לאוהדי ב"ש), אבל מהדקה השלישית היא נכנסה ללחץ אטומי והקהל שנתן תצוגת עידוד מדהימה, לא זכה לראות את הרשת זזה. היא שיחקה עם הלחץ והטירוף דווקא בעוכריה וגרמה לסטויקוביץ' להראות שוב איזה שוער ענק הוא.

הכדורים שרקו ליד הקורות וסטויקוביץ, במפגן שוערות נדיר, פשוט השאיר את חיפה במשחק הזה לאורכו. גם ואליינטה, שנראה יותר ויותר כמו הבלם שחיפה חיפשה, (תארו לעצמכם אותו ואת פאס בהגנה ולא את דגני, חיפה לא סופגת חצי מכל השערים שהיא ספגה עד עכשיו) היה נהדר. מן הצד השני, נראה ששכטר פשוט לא יכול להבקיע שער גם אם הוא מרוויח כדור מהשוער, למרות שהוא ניסה והיה בסדר גמור.

בבאר שבע ניתן לציין את בן ביטון הצעיר שחרך את אגף ימין יחד עם בוזגלו, אך כל השחקנים הטכניים שיש לב"ש לא עזרו אלא רק למשקוף של מליקסון. זו לא מתנת יום הולדת טובה לברק בכר.

ראוי לסיים עם מילה טובה, מעבר לקהל, גם לזר החדש של מכבי חיפה אובראניאק, שהראה דקות כדורגל טובות והרבה מאוד טאץ' בכדור כשהיה צריך. משחק מעניין היה לנו היום בטוטו-טרנר, אבל הוא נגמר עוד לפני שהוא התחיל. 

שוער מכבי חיפה
קרדיט – דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות

  1. משחק הרואי של חיפה.
    במשחק היו 12 שחקנים מול 10. שמולביץ הוא השחקן ה12 של ב"ש.

    צריך להשעות אותו משיפוט ולרשום אותו בהפועל באר שבע.

  2. השחקנים של חיפה הוכיחו סופסופ שאיכפת להם והם מסוגלים להתאמץ ולהשקיע, עכשיו הגיע הזמן שיתחילו גם לשחק כדורגל….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח