צופה מהצד – שחקנים לשים אליהם לב השבוע בפנטזי

מה קורה חברים? איך אתם מתאוששים מהמחזור הראשון והמשוגע שעבר עלינו השבוע? לא יודע מה אתכם, אני לא זוכר מחזור פתיחה כל כך משוגע ומלא בכל כך הרבה נקודות.

אחרי פגיעה באחוזים לא רעים בשחקנים שכדאי לשים אליהם לב (מי אמר מוניה ולא קיבל 12 נקודות משומקום??) לקראת המחזור הראשון, ברוכים הבאים לטור הקבוע שינסה להכין אתכם למחזור המתקרב אלינו לטובה.

דבר ראשון, הבהרה כללית לגבי הבחירות.

אני בוחר שחקנים שטובים למחזור הקרוב ואליו בלבד. אני אישית נוטה שלא לעשות חילוף למחזור אחד בלבד, אבל יש כאלה שאוהבים להמר. יותר מזה, אני מקווה שייצא לכם מזה שחקן שיתפוס מקום של קבע בהרכב של הקבוצה שלכם. הטור הולך להיות שילוב של שחקנים מכמה תפקידים, כמה רמות מחיר ובעיקר שחקנים שהייתי רוצה שיהיו אצלי השבוע (או שאולי עוד אביא).

דבר שני, כרגיל. ממליץ באהבה, אבל לא לוקח אחריות על ההמלצות, סתם כי אף אחד הוא לא נביא שיכל לדעת שפאקינג צ'לסי תפסיד 3-2 בביתה לברנלי שלא ממש יודעת מה זה לקחת נקודות מחוץ לבית.

טרנט אלכסנדר ארנולד – ליברפול – 4.5 מיליון

Credit: Trent Alexander Arnold's official facebook page

למה כן: ההגדרה המושלמת לשחקן לטווח קצר. זוכה להזדמנות בעיקר כי מגן הנבחרת נת'ניאל קליין פצוע. הרשים מאוד ברמה ההתקפית נגד ווטפורד ועוד יותר נגד הופנהיים. פלוס גדול זו העובדה שהוא הבקיע מבעיטה חופשית, מה שמאפשר לנו סיכוי לניקוד בשני צידי המגרש נגד קריסטאל פאלאס שנראתה לא ברמה של הליגה במחזור האחרון.

למה לא: אתם באמת לא יודעים? ההגנה של ליברפול. עם מגן שמאלי כמו מורנו ובלם כמו לוברן, המגן הימני שלך יכול להיות ליליאן טוראם וזה עדיין לא יספיק. גם מול פאלאס נטולת זאהה אני לא בטוח שליברפול יכולה לשמור על שער נקי, בטח כאשר בנטקה אורב להוכיח שוב שהוויתור עליו היה לא נכון.

ראיין ברטרנד – סאות'המפטון – 5.5 מיליון

Credit: Ryan Bertrand's official facebook page

למה כן: אחרי משחק ראשון מצוין, בו אפילו הרים כמה קרנות ושיחק יותר בהתקפה מאשר בהגנה, מגנט הבונוסים של אחת מההגנות הביתיות הטובות בעונה שעברה מארח את ווסטהאם שסיפקה הופעה חלשה מאוד נגד מנצ'סטר יונייטד. ברטרנד הוא מגן שמספק מספרים בצורה עקבית כבר כמה שנים, אי אפשר להמר נגדו.

למה לא: דבר ראשון, המחיר. כל שאר האופציות הכשירות בהגנה של סאות'המפטון שוות 0.5 מיליון פחות ממנו, כאשר סדריק בעל ההרמות המדויקות בולט במיוחד במחיר הזה. נוסף על כך, ווסטהאם הייתה קבוצה שלא התביישה להבקיע מחוץ לביתה בעונה שעברה ואם ההתקפה שלה תחליט להתחבר דווקא באצטדיון מריה הקדושה, יש סכנה לשער הנקי של ברטרנד.

ראיין פרייז'ר – בורנמות' – 5.5 מיליון

Credit: AFC Bournemouth's official facebook page

למה כן: אחרי שנחנקה מול ווסט ברומיץ' בחוץ, בורנמות' תארח את הגנת ווטפורד, שספגה שלושה שערים במחזור האחרון. בתור הקשר הכי יצירתי של הקבוצה (11 בישולים בעונה שעברה), אני מצפה שריאן פרייז'ר יהיה ספק הכדורים העיקרי לג'וש קינג ומי שיחבור אליו בחוד ההתקפה. אחרי שחתם על חוזה לעוד שלוש עונות בקבוצה, הוא מוכן להפוך לקשר המוביל של אחת הקבוצות ההתקפיות בליגה.

למה לא: בישול נותן 3, שער 5, תעשו לבד את החשבון. מעבר לזה, בורנמות' נראתה כמו קבוצה שעוד לא שמה לב שהפגרה הסתיימה ולא הזכירה במשחק האחרון את הקבוצה התוססת מהעונה שעברה. על הנייר, תחת מרקו סילבה, ווטפורד אמורה להיראות טוב יותר הגנתית ויכול להיות שזה יקרה כבר במשחק הקרוב.

כריסטיאן אטסו – ניוקאסל – 5 מיליון

Credit: Cheristian Atsu's official facebook page

למה כן: כל מי שצפה במשחק של ניוקאסל נגד טוטנהאם, יוכל להעיד כי אטסו עבר את "מבחן העין". הוא נראה השחקן הכי מסוכן של ניוקאסל והביך מעט את ההגנה של טוטנהאם עם המהירות המסחררת שלו. לכן, לא מפתיע לגלות שהוא נגע 7 פעמים בכדור בתוך רחבת היריב, יותר מכל קשר אחר במחזור הזה. נגד ההגנה של האדרספילד אמור להיות לו "טיפה" יותר קל מאשר מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה בשנים האחרונות.

למה לא: בכל עונה, אחת או יותר מהעולות לפרמיירליג חווה תקופה אותה מכנים האוהדים האנגלים "תקופת ירח הדבש". כמו זוג שאך התחתן (לא מדבר מניסיון), הכל ורוד ויפה עד שמגיעה הנפילה חזרה למציאות. אחרי ההצגה מול פאלאס, יכול להיות שהאדרספילד עדיין נמצאת בחוף אכזיב (כן, שם בחרו ההורים שלי לחגוג את נישואיהם). יותר מזה, 7 נגיעות ברחבה הסתיימו בהזדמנות ממשית אחת בלבד, מעט מדי בשביל לגרום לנו לרוץ לחיקו של הפוטנציאל שעדיין מחכה להתממש.

ג'יימי וארדי – לסטר – 8.6 מיליון

Credit: Jaime Vardy's official facebook page

למה כן: כי 153,000 איש שבחרו לקנות אותו לקראת המחזור הזה ככל הנראה לא טועים. אם שמתם לב, מחירו כבר עלה ולא בטוח שלא יטפס שוב. אחרי צמד ובונוס מקסימלי נגד ארסנל, המנייה של ג'יימי מרקיעה שחקים. הזיכרון של האכזבה מתחילת העונה שעברה עוד מהדהד בראש, אבל לא הרבה זוכרים שמאז פיטוריו של ראניירי והגעתו של שייקספיר וארדי הבקיע 8 שערים ב12 הופעות בליגה. אולי זה באמת היה הרבה יותר סבוטאז' לראניירי מאשר היכולת האמיתית שלו? משחק ביתי נגד השחפים מברייטון יכול לספק לנו תשובה לכך ובד בבד להפוך אותו לסוס השחור במירוץ לסרט הקפטן של השבוע.

למה לא: עד שברייטון ספגה נגד מנצ'סטר סיטי, המועמדת המובילה לתואר בעיני רבים להזכירכם, היא נראתה כמו מי שהבונקר שלה יוכל לצלוח את 90 דקות המשחק. ברייטון הייתה אחת מקבוצות ההגנה הטובות בצ'מפיונשיפ בעונה שעברה וכריס יוטון מאמנה יודע שאם יש לה סיכוי לשרוד את העונה בליגה הבכירה, ההגנה שלה תצטרך להיראות יותר כמו המחצית הראשונה של המשחק נגד הסיטיזנס. חוץ מזה, אולי החצי השני של העונה שעברה היה היוצא מן הכלל וג'יימי הוא חלוץ של עונה אחת (אגדית ככל שהייתה) בלבד?

 

כמו תמיד, מוזמנים להציע שחקנים אחרים, מוזמנים להסכים ומוזמנים לספר לי כמה אין לי מושג, אבל אל תשכחו שאם הייתם שמים את סלאח, מוניה ומחיטריאן בהרכב שלכם הייתם מקבלים 34 נקודות משלושתם בלבד! (ושום מילה על ואן לה פארה וחוסלו שלא שיחקו בכלל).

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח