פרויקט הזווית – שנתיים אחרי

יום הולדת שנתיים לפרויקט הזווית הוא זמן מעולה בשבילנו להרהר קצת בדרך שעברנו, מה רצינו להשיג אל מול מה שהצלחנו ובעיקר לנסות להבין מה אנחנו עוד רוצים.

פרויקט הזווית התחיל כחלום, אולי קצת תמים, לנסות להשפיע על שיח הספורט בארץ ואם להיות קצת יומרניים אפילו לנסות לשנות ולשפר אותו. לא עוד שיח צהוב חסר משמעות, דיונים מלאי אינטרסים על שחקנים כאלה ואחרים או שיח אלים וצעקני, אלא שיח שתורם ומכבד את האוהדים ואת הצרכנים האמיתיים, של המוצר – אנחנו.

כובע אתר הזווית

יצאנו לדרך ונדהמנו לגלות שיש אנשים רבים (וממש ממש טובים) ששותפים איתנו למחשבה ולדרך ונוצרה קהילה מדהימה של כותבים וגולשים שהיא בעצם ההישג הגדול שלנו עד כה. אנשים ששותפים איתנו לתחושות שאפשר לדבר ספורט בצורה אחרת וזה הזמן להגיד לכל אחד ואחד ממי שלקח חלק מהפרויקט הזה תודה רבה! בשנתיים מאז הקמת האתר עלו טורים לא פחות ממדהימים שנחשפו לכמויות אדירות של אנשים, והכי חשוב הפידבקים וההודעות שאנחנו מקבלים נותנים לנו רוח גבית רק להמשיך עוד ועוד.

יום הולדת 2 לאתר הזווית בלוגרים

אז לאן בעצם אנחנו רוצים להמשיך מכאן? פרויקט הזווית כשמו הוא – פרויקט. אנחנו לא מתכוונים לעצור בפייסבוק או באתר. בנוסף לתכנים המדהימים שרק משתפרים התחלנו סבב הרצאות בבתי ספר (מי שמכיר משהו מתחום החינוך מוזמן לפנות אלינו), מפגשי בלוגרים, צפייה משותפת במשחקים והרצאות בפאבים, פודקאסט שבועי מפגשי מנג'ר ועוד דברים רבים ונוספים שאנחנו מתכננים לעשות בשנה הקרובה שתיקח אותנו עוד יותר קדימה, כל זאת במטרה להעביר את המסר שאיתו יצאנו לדרך – לשנות את שיח הספורט בארץ למשהו שכיף להיות חלק ממנו, משהו שאפשר ללמוד ממנו וכל זאת בצורה לא אלימה ומכבדת גם את הדעות של האחר.

תגובות לאתר הזווית

פרויקט הזווית הוא גאווה אמיתית שלנו ושל כל מי שלוקח בו חלק. הפרויקט נכנס ללב של אנשים רבים. אנחנו מלאי מוטיבציה להמשיך לספק תוכן אלטרנטיבי איכותי, לגדול ולהמשיך להגדיל את הקהילה המדהימה שנוצרה.

בנימה אישית – הפידבקים התגובות הלייקים והשיתופים הם הדרייב שלנו והפידבק שלכם אלינו שמה שאנחנו עושים עובד. תמשיכו לספר לנו שאהבתם, תמשיכו לספר לנו גם במקרים שאהבתם פחות ועזרו לנו להפיץ את הבשורה.

יום הולדת 2 לאתר הזווית בלוגרים

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח